Dovezena v neděli 10. 7. 2011 z Polska. Je to křižník, ale hned mi padl do ruky. Neskonale příjemná poloha jezdce, brutální zvuk a zátah.
Jestli jsem psal u MZ, že motorka vozí duši, zatímco auto jenom tělo, u téhle motorky to platí na 100 procent
Motorka koupena od soukromě, přes Allegro.pl - No...v inzerátu byla vychválena víc, než si zasloužila...majitel o ni moc nepečoval, musel jsem hodně leštit. Navíc zatajil špatné lamely ve spojce, ale opravu jsme zvládli na jedničku
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Zatím nemám najeto prakticky nic, právě absolvujeme přihlašovací kolečko. Oproti předchozí motorce je to obr a není tak obratný. Nejvíc mu vyhovuje přímý směr, nízké otáčky a pak přichází ta pravá pohoda. Časem určitě napíšu víc. Zatím se jen tak kochám a neskutečně těším. Tohle píšu asi po 3 dnech ježdění. Naprosto mě dostala, neměl jsem až tak velkou představu, co znamená cruiser. Teď to vím a stačilo na to i těch asi 250 km, co jsem zatím najel. To je pohoda, žádný spěch a do toho bublání z laďáku. Žádné honění se za časem, žádné dokazování si rychlosti, prostě jenom jet. Zatím jsem neměl moc štěstí na počasí, skoro pokaždé mě doprovázel alespoň na kousku cesty déšť, ale i tak jsem byl šťastnej. Ta mašina mi rozumí, je to přesně to co jsem hledal.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ji spíš zkušenějšímu jezdci, člověku co hledá pohodu a chce se dívat a být viděn...no, je to tak, co si budeme nalhávat. Chce to mít trošku fyzičku pro manipulaci na místě a chladnou hlavu. Ono se těžko brzdí 400 kg...
Doplňky na motorce - Namontoval jsem horní kufr givi Maxia 55, přídavná světla, plexisklové štítky vlastní výroby na vidlice..
Recenze
Proč jsem si ji vybral? Rozhodovala cena, která byla o 40 000 Kč nižší než půměr u nás v Česku, chtěl jsem velký objem motoru s menšími otáčkami a zaujala mě i netradiční bílá barva.
Jízda je úžasná, zvuk a vibrace mě příjemě uvolňují..., výborné jsou kufry a po namontování topcase už nemá moje Sněhule chybu.
Trošku mě pořád straší ceny náhradních dílů, ale zatím jsem vždy vše zvládl buď opravit, nebo sehnat levně.
Při manipulaci na místě je to posilovna a taky musím přemýšlet, kam můžu zajet a jak se třeba otočit. Nechtěl bych ji zvedat ze silnice...to bych musel asi ještě hodně posilovat. Zatím jsem ji měl opřenou jen o padáky a tak to šlo zvednout docela obstojně.
Spotřeba mě příjemně překvapila, při srovnání s předchozí MZ 251 ETZ nezatížila rozpočet nijak víc.
Jediný zápory...snad při opravách nedostupnost některých míst, to aby měl člověk místo rukou pinzety.... Naštěstí těch oprav moc není...
Nádherný stroj. Přesně tak to mám nastavené taky.
Neměl jsi problém s kufrem a čitelností značky? Ke své mám také topcase, ale nemám nasazený, protože mi přijde zakrytá značka. Když stojím za motorkou, je vidět jen spodní řádek, jak je ta značka utopená.
Jinak i zde zpětně 10b
moc pěkný parník
Nádhera v bílé barvě