Suzuki DL 650 V-Strom (2006)

Vlastník istonbike
Vloženo 7.7.2011
Aktualizováno 28.6.2016

Konečně jsem našel svůj šálek kafe...i když je to Sůza ...tím chci říct že jsem měl 2 kawy - nic proti Sůzance...má nádherné stroje !!!

Motorka koupena od 1 majitel v ČR z Přerova - Velice bodrý,ochotný a poctivý týpek!

Kawasaki Versys 650: v té době byly dražší a menší výběr

První dojmy - Sotva jsem se v sedle uvelebil,zvykl jsem si na výšku rozhled,mohutnost přední kapoty (před tím 2 naháči) zařadil 1 dal nohy na stupačky a rozjel se v tu chvíli ze mně spadly obavy z té velikosti...Strom se už v malé rychlosti ovládá jako kolo !!! Trošku větší problémy mám z manipulací v 0 rychlosti v sedle bez motoru z důvodu svých krátkých nohou...prostě popostrčit jí jen špičkami dopředu nebo dozadu je pro mně i na rovině problém a to nemluvím o i mírném kopečku :-)

Motorku bych doporučil pro - Všem kteří chtějí pohodlný,univerzální stroj né trhače asfaltu a přesto obsazený jezdcem slušně agilní a perfektně ovladatelný...viz vítěz 2 AlpenTour testu :-P a konkurence byla hodně silná :-)

Doplňky na motorce - Dal jsem toho hodně... viz foto a deník

Po pro někoho nepochopitelném prodeji UFOunka,jsem se vrhl na inzerci a hned druhý den jsem psal a hned i volal na tohohle Stromíka. Měl jsem štěstí byl jsem první zájemce 30 minut po zveřejnění inzerátu (21:30h) Do 50 minut byli 4 Chlapík slíbil,že jelikož jsem první a nekalkuluji s cenou,že mi jí podrží. Hned druhý den mi volal jestli tedy mám opravdu zájem a odkud jsem. Když jsem řekl že z Těšína nabídl mi,že má cestu do Ostravy a že mi jí přiveze... to bylo úterý. Ve čtvrtek jsem v práci skončil dříve a hurá vlakem s penízky na Hl.nádraží,kde už mě čekal bodrý chlapík z Přerova a jeho modrý Strom. Na prvý pohled jsem věděl,že bude můj Zavezl mě na pumpu někde v Ostravě,kde mi nabídl projížďku ... já neměl odvahu,prostě jsem věděl že je to ON STROM U kafe jsme probrali podrobnosti podepsali vzorně připravenou smlouvu a koukali ven na parádní přívalový chcanec. Když trošku přestalo hodil jsem se do motohadrů, poprosil jestli by chlapík a jeho dcera která ho vezla domů vzali mého tatíka (nenechal si to ujít) autem na nádraží (se mnou se bál 72let a navíc neměl oblečení) No a já poprvé obkročil Stromíka rozechvělé nastartoval a rozjel se v dešti za autem mého prodejce,který mě vyvedl na místo kde už jsem věděl kde jsem. Už po pár metrech jsem věděl, že je to ONO v dešti v plném Ostravském provozu jsem mířil na cestu domů...a NÁRAMNĚ jsem si to UŽÍVAL ten super výhled, ochranu před nepřízní počasí,ovladatelnost a neskutečnou POHODU i přes to že jsem malý a velikost Stroma mě trošku děsila Domů jsem přijel sice mokrý,ale z pusou roztáhlou od ucha k uchu !!! Stromík je trošku línější,ale NESKUTEČNĚ POHODOVĚJŠÍ přesně to co jsem hledal! Doma mně ještě baťůžek přemluvil na projížďku a tak jsem to vzali na Visaláje...i od mé milované ženy jsem dostal pochvalu,že jsem dobře koupil...prostě SPOKOJENOST na OBOU STRANÁCH

a tady s novým topcasem
[img]http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/21
poslední varianta okufrování

ilicc
ilicc napsal 31.05.21 v 19:17 9b.

super stroj

FidoVoz
FidoVoz napsal 06.05.20 v 23:59 10b.

Milan1963
Milan1963 napsal 08.04.20 v 16:18 10b.

Natural_95
Natural_95 napsal 09.05.18 v 11:57 10b.

Plných 10 bodů!! Nejopečovávanější strom v republice. Třeba se někdy potkáme a budu tě moci za dobré rady pozvat na nealko- pivo

momo71sk
momo71sk napsal 11.12.17 v 17:22

keď ju budeš predávať, tak sa mi ozvi !!