renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Slavek_Street_R
Vloženo 6.7.2011
Aktualizováno 27.12.2023
Zobrazeno 11 458x
HODNOCENÍ PROFILU OD 39 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Triumph Street Triple R - 675ccm, r.v. 2010

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany) - Martin Jiřinec - vstřícnost a profesionalita, servis pan Dener - ok

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Věděl jsem, že bych bych ji po roce prodal a koupil stejně Streeta. Zpětně musím uznat, že ten nápad začít na něčem slabším, nebyl zas tak blbej.

První dojmy - Silná, lehká a obratná. Dlouho jsem vybíral a střádal... Stačilo, abych ji jednou slyšel nahodit a věděl jsem, že jí chci. Okamžitá reakce na sebemenší přidání plynu (při jízdě na 1), což pro mě, jako úplnýho začátečníka, bylo docela veselý

Motorku bych doporučil pro - Radši pro někoho, kdo už na něčem alespoň rok nebo dva jezdil. Ale to je spíš na každém nováčkovi aby se zamyslel nad tím, jestli musí mít rovnou 100 koňovou motorku, nebo jestli by třeba nebylo lepší se naučit jezdit na něčem sice slabším, ale mnohem obratnějším a lehčím?

Doplňky na motorce - Kryt alternátoru od Sebimoto (kevlar, karbon-kevlar), Rizoma slidery - ochrana motoru. Obojí se osvědčilo, a funguje Karbonový kryt je tvrdší ale křehčí než kevlarový, po jednom pádu se prodřel. Kevlarový vydržel tak 3 pády/sklouznutí. 2/2016 zakoupen kryt od Rutan.cz zatím jen vyzkoušeno že pasuje. Je ale asi 2x tlustší než od Sebimoto a je hlubší. Uvidíme kolik pádů vydrží. Ale vypadá nadějně.

Průměrná spotřeba - 7.74 l/100km

Recenze

Předváděcí model r. v. 2010, zakoupen v půlce dubna 2011 s najetými 3000km.
Motorka i oficiální dealer a servis se chovají OK.

Nepříjemnosti:
Originál průhledný větrný štít v kombinaci se štítkem - proti mouchám OK, ale při cca 6500 ot/min se to dostane do rezonance s vibrací motoru a nepříjemně rezonuje až do cca 9500ot/min. (přehluší to i zvuk motoru..) Při rychlosti nad cca 100km a s batůžkem za sebou se vytváří turbulence a hodně nepříjemně to hází helmou řidiče. Pro cestování ve dvou je to pro řidiče a spolujezdce skoro lepší jezdit bez větrného štítu.
V létě 2011 jedna krizovka - pod plným plynem jsem najel na nerovnost a následovalo rozkmitání řidítek. Moje blbost. Naštěstí se to samo uklidnilo, ale bylo to teda o fous.
Když budete muset sundávat nádrž, abyste z ní vylili dotankovanou naftu, budete potřebovat imbus č. 5 a klíč č. 6, tedy pokud se vám nepodaří od někoho vyškemrat hadičku. Ale tu už dnes v autech, bohužel, nikdo nevozí...

Pády:
- už si přesně nepamatuju: za těch pár let tréninku motoslalomu cca 15x na levou a 15x na pravou stranu, vždy +- v nulové rychlosti a velkém náklonu - na parkovišti při tréninku. Super funkční padáky RIZOMA, díky nim jsou škody po pádech velmi malé. Při pádu motorka klouže po třech bodech - po bočním slideru Rizoma, po stupačce spolujezdce a po konci řidítka (tedy po tom, až se ohne/zlomí konec řadičky/brzdičky) Někdy taky o asfalt škrtne kryt alternátoru.

Cestování:
Ve dvou se motorka při jízdě na jedničku staví na zadní, tak pozor na semaforech, když za sebou někoho vezete. Jinak ve dvou je cestování absolutně OK, jen je třeba dělat častější pauzy na protažení ohnutých nohou batůžku. Mám sedlové brašny od SW MOTECH - Blaze, celkem spokojenost, ale po lehkém pádu se ulomily obě plastové spony, a tak musím brašny přivazovat zbylým popruhem - je to otrava, ale už jsem vychytal systém a je to celkem OK. S brašnama si spolujezdec za stupačky sotva zahákne paty. Obecně by to chtělo stupačky spolujezdce dát trochu dolu a dopředu. Vyřešeno - zakoupeny polohovatelné stupačky spolujezdce na rameni 40 mm. (e-Bay z Hong Kongu). Paráda, jen je musím na motoslalom sklopit a otočit, abych je neurazil.

Zatím nejdelší celodenní výlet (2011) byla moje soukromá Tour de Praha-Krkonoše-Orlické hory-Jeseníky-Praha, celkem něco přes 800km. Gelový sedlo hodně pohodlný. Motorka má docela malej rejd, při jízdě to nevadí, jen při manévrování na místě. Kdo se naučil jednoduše otáčet motorku přes boční stojánek má vyhráno.

Spotřeba:
Dle stylu jízdy. Na okruhu cca 100km na nádrž, když jedu sám kolem 7l/100km. Při cestování ve dvou s brašnami a tankvakem - kolem 6,5l/100km (tankuji cca po 200km, jakmile se rozsvítí hladové oko).

03/2011 počáteční stav - cca 3 000 km
28.7.2011 servis v 10t. km vše ok, jede jako ďas.
24.5. 2012 servis ve 20,5t. km jede ještě líp
05/2014 servis ve 30,1 tis. km vše OK.
09/2015 servis ve 38 tis. km
09/2017 servis ve 46 tis. km
05/2022 servis/oprava ve 48 tis. km

Závady:
Někdy v 2012 mi na dálnici začal skokově kolísat výkon motoru. Domů jsem dojel radši pomalu. Žádná varovná kontrolka se nerozsvítila. Dopraveno na vleku do servisu, kde po týdnu zjistili nějaký rozpojený kabel někde uvnitř motoru, takže jeden válec vynechával. Nic podobného prý ještě neviděli a pan Dener se mi omluvil protože prokazatelně zjistil, že se mýlil když si myslel, že jsem se "v tom vrtal"...
2014 mi na křižovatce náhle odešla baterie. Přijel jsem pod světla a když sem se chtěl rozjet tak to totál zhaslo. Po konzultaci se servisem jsem zkusil nastartovat přes startovací kabely což se povedlo, jen se musel motor držet ve vyšších otáčkách jinak to zase chcíplo. Domů jsem dojel na pomalu jedoucí, řvoucí, škubající neustále chcípající motorce.. Parádní zážitek. po zakoupení nové baterie - OK.
2015 při jízdě na Masarykově okruhu v Brně náhlá ztráta výkonu/pohonu zadního kola v jedné zatáčce. Motor normálně běžel, řadilo to, ale nejelo to. Na vleku domů a pak rovnou do servisu. Zjistili ztrátu matky, která drží ozubené kolo, které pohání řetěz. V servisu zároveň provedena velká servisní prohlídka (ala 40tis. km).
2017 porucha spínací skříňky zapalování, výměna za novou, takže jezdím s dvojicí klíčků.
2017 při servisu ve 46 tis. km výměna rozvod. řetězu a napínáku, po výměně jsou slyšet vibrace z místa rozvodového řetězu při cca 7 000 ot./min. Při kontrole se nic nenašlo, strýček Google říká, že se nejsem sám, komu se to stalo, mám si počkat, až se napínák sám posune o zub..

05/2018 jsem při výroční vyjížďce s kamarády vjel do příkopu a narazil do betonového propustku. Naštěstí v malé rychlosti. Ohnul jsem oba přední tlumiče, zlomil ložisko v krku řízení, ohnul hranu předního ráfku a zlomil řadičku. Kamarádi mi nasadili spadlý řetěz a protože jsem se cítil OK, jel jsem zpátky. Dojel jsem na motorce 400 km domů, zaparkoval ji v garáži a jel na pohotovost na šití. Dva prsty na noze byly naštěstí jen vykloubené. TZV z p***e klika. To je tak, když člověk málo jezdí, to se lehko udělá školácká chyba: "Ty jo, ta zatáčka mě vynesla, Ty jo, jsem blízko kraje silnice. Ty jo, támhle v příkopu je betonový propustek, do něj bych teda nechtěl narazit..." No a místo toho, aby člověk koukal kam má jet, tak ztuhne, kouká na co nemá a pak to trefí...

Od 05/2011 do 12/2011 jsem najel cca 12000 km - motorka najeto 15000 km
V roce 2012 jsem najel cca 11000 km - motorka najeto 26000 km
V roce 2013 jsem najel cca 3500 km - motorka najeto 29500 km
V roce 2014 jsem najel cca 4500 km - motorka najeto 34000 km
V roce 2015 jsem najel cca 4500 km - motorka najeto 38500 km
V roce 2016 jsem najel cca 4000 km - motorka najeto 42500 km
V roce 2017 jsem najel cca 3600 km - motorka najeto 46100 km
V roce 2018 jsem najel cca 2100 km - motorka najeto 48100 km
V roce 2019 jsem najel 0 km - motorka najeto 48100 km
V roce 2020 jsem najel 0 km - motorka najeto 48100 km
V roce 2021 jsem najel 0 km - motorka najeto 48100 km
V roce 2022 jsem najel 0 km - motorka najeto 48100 km
V roce 2023 jsem najel cca 2200 km - motorka najeto 50 300 km

od 05/2018 do 11/2022 motorka mimo provoz (měl jsem jiné priority kde utrácet peníze)
Rekonstrukce podkroví byla, cca v březnu 2022, po cca 5 letech hotova, takže jsme se stěhovali ze suterénu rodinného domu do rekonstruovaného podkroví a při té příležitosti jsem měl v ruce tašku s veškerými doklady k motorce (velký techničák, servisní knížka, faktury servisu, klíče, náhradní klíče)...
Asi tušíte co jsem udělal.

Správně. Uložil jsem tu tašku někam, kam se nedostanou děti. problém je, že tu tašku už dost dlouho nemůžu nikde najít.
Je mi jasný, že když seženu/zaplatím vše co jsem ztratil (nechám vyměnit zámek v zapalování, zámek na nádrži zámek sedla, nechám si udělat duplikát velkého techničáku), tak se ta taška najednou objeví...
Takže mám docela dilema a zamknutou neopravenou motorku v garáži...
08/2022 - náhradní vidlice jsou, KONEČNE po servisu - (v servisu v Suchdole od 09/2021 do konce 07/2022.. nejdřív zdlouhavé vyleptání šroubků aby nakonec stejně došlo k ohnutí jedné trubky při demontáži...).
Klíče stále hledám...
09/2022 - NAŠEL!!! po dovolené začne oprava.
Už jsem domluven v servisu, 1.11.2022 k nim mám přijet a přes zimu mi z toho zase udělají hezkou a funkční motorku.

Dohodnutý postup opravy:
kompletní odstrojení, kontrola co se stalo v oblasti krku řízení, další postup podle toho, co se najde, každopádně kontrola geometrie rámu.
01/2023 - motorka je v servisu, viděl jsem komplet odstrojený rám, zbytek motorky, na kousky, uložen v policích. Při nehodě jsem utrhl lem, který drží spodní ložisko krku řízení, spodní ložisko krku řízení při nehodě vypadlo. Co říkali o horním ložisku už nevím, ale nevěřili, že by na tom bylo možné jezdit. Natož, že jsem na tom dojel 400 km domů.
02/2023 - lem pro ložisko je opraven, geometrii rámu zkontrolovali a je OK. Přední ráfek narovnali - ohnutá místa ohřáli a narovnali + nový lak ráfku. Už to vypadá zase jako motorka. Sháním přední blatník za rozumnou cenu.
V březnu by mělo být hotovo.

Takže - je 8.6.2023 a mám motorku konečně ze servisu doma.

Motorka byla během těch osmi měsíců rozebrána do posledního šroubku. Mám zkontrolováno skoro vše + mám nový olej, brzdovou a chladící kapalinu, baterku, pneumatiky, lak, blinkry, řídítka, zrcátka, brzdovou a řadící páčku, blatník, vyhřívané rukojeti + STK. Protáhlo se částečně díky tomu, že jsem na opravu nespěchal (v domnění, že bude přes zimu hotovo a hned z jara vyjedu), takže začali s opravou na jaře a potom se ve finále dlouho čekalo na poslední díly z Anglie.

Jaký to je řídit po pěti letech? Nejdřív jsem docela přemýšlel, jestli ještě umím nastartovat. Pak jsem si vzpomněl a povedlo se to, hned napoprvé. Opatrně jsem se rozjel a pak už mi to celkem šlo. Teda až na popojíždění koloně - tam mi to chcíplo. Jen dvakrát při rozjíždění. Zvláštní bylo, že mi dost aut uhýbalo z cesty. Asi jsem na motorce na ostatní působil jako nějakej král. Určitě to nemohlo být tím, že by měly strach, že je odřu. V 2023 jsem stihl jen jednu větší vyjížďku s manželkou, jinak jezdím jen do práce.

Pneumatiky:
S tlakem si nehraju, jezdím podle manuálu na silnici i na okruhu - přední 2,35 bar, zadní 2,90 bar. POZOR - v oficiálním manuálu je chyba, tlak zadní pneu má být 2,9 bar (v manuálu je chybně 2,5 bar). Pozn.: Když jsem celá léta jezdil vzadu na 2,5 bar po dofouknutí na správných 2,9 bar jsem rozdíl při jízdě nepoznal.

1.) DUNLOP Sportmax Qualifier (0 - 8800 km) - zakoupené s motorkou, Já na nich najel ještě 5800 km, ale to asi jenom díky tomu, že jsem ze začátku jezdil hodně opatrně. Při výměně byl vzorek na hranách ještě OK, střed totál KO.
Při blbnutí na parkovišti jsem dal první kolínka, potom už i celá kolečka a osmičky s kolenem na zemi. Parádní pneumatiky i na mokru.
2.) DUNLOP Sportmax SportSmart od Hamletovygumy (8800 - 20500 km) - celkem najeto 11700km, výborná výdrž, na motoslalom taky výborný. Při rychlejší jízdě vyžadují větší sílu na překlápění motorky ze strany na stranu. 3x Sosnová, 1x Most. Byl jsem s nima hodně spokojenej, koupil bych je znova. Při výměně byly kraje přední pneumatiky netknuté - poser proužek tak 10mm, na zadní bez proužku. Na silnici super i v chladným počasí.
3.) BRIDGESTONE Battlax S20 od Hamletovygumy (20 500 - 26 150 km) - celkem najeto 5650km, Výrazné zlepšení ovladatelnosti - snadné překlápění, ale výrazně vyšší opotřebení zadní pneu. Po trénincích motoslalomu totál sjeté obě hrany přední pneu, střed je OK. Zadní má +- stejnoměrné ojetí na měrky.
4.) BRIDGESTONE Battlax T30 (26 150km_36 000km) - celkem najeto 9 850 km. hodnotím velmi kladně, poměrně rychle se zahřívají a mají dobrý grip, o chloupek horší ovladatelnost než S20, stejnoměrné ojetí vpředu i vzadu. Na mokru jsou T30 super, bez výhrad. Bez poserproužku vpředu i vzadu, jsou plošší než SportSmarty, na kterých jsem měl na přední pneu z obou stran tak 10mm a vzadu nic. Na motoslalom výborný, jen trochu pomalejší než S20.
5.) METZELER Sportec M7 RR od Hamletovygumy (36 000 - 42 355 km) - zadní celkem najeto 6355 km, přední pneu nechávám. Zadní jsem vyměnil kvůli ucházení, jinak byla ojetá stejnoměrně, k měrkám ještě tak 1,5 až 2 mm.
Po opravě motorky jsem někde najel na ocelový plíšek, který se zarazil do středu běhounu zadní pneu, ach jo. Zalepil jsem to hříbkem, zatím to drží. Na silnici z nich mám podobný pocit jako z S20, na okruhu se mi jelo jako po po kolejích - připadly mi podobné jako SportSmarty. Po cca 4000 km velká spokojenost a jistota, řekl bych, že mi mým stylem vydrží dalších 4000 km. Vzadu mám na středu na měrky tak 3 mm vepředu neubylo skoro nic, jen trochu strany od trénování na parkovišti. Pokud se budou chovat stále stejně, koupím je příště znova. Na vodě jsou každopádně super.
6.) METZELER Sportec M7 RR přední (36 000 - 48 000) - celkem najeto 12 000 km + zadní (42 355 - 48 000). Byl jsem hodně spokojen, přední byla stále jako nová. Vzorek na přední pneu po 12 000 km byl OK. Pneu jsem vyměnil preventivně - 5 let motorka stála na místě.
7.) METZELER Sportec M9 RR přední a zadní (48 100 - xxx)
Maximum spokojenosti, vlastnostmi hodně podobné DUNLOP Sportmax SportSmart

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čety
Čety napsal 04.09.22 v 21:53 10b.

Samíc
Samíc napsal 12.03.22 v 20:46 10b.

Joxerveliky
Joxerveliky napsal 03.12.20 v 14:29 10b.

Nemůžu se dočkat na společnou vyjížďku

it09az3
it09az3 napsal 10.05.20 v 00:30 10b.


chci koupit streeta r, tak čtu recenze majitelů... tvoji popisky hodně pobavily :D

Rampelnik
Rampelnik napsal 20.11.18 v 22:07 10b.

Teda ty jsi živel 😀 👍, + - 15 x na každou stranu..jsi zabil 😂. Moc děkuji za článek, to jak jsi měnil gumy a srovnání, to si uložím. Dal bych za hodnocení víc než 10, kdyby to šlo...

Více komentářů



TOPlist