barva - matná černá, leštěný rám, laďáky akrapovič
Recenze
poprvé do provozu uvedena v květnu 2004, najeto pouze 1.424km!!! V podstatě nový stroj. První majitel si ji upravil a pak po pádu opravil, ale dostal strach a už nejezdil.
Já ji koupil 28.02.2011 - v prvním týdnu se zatím s motorkou seznamuji - můj první stroj - najeto zatím 300km a prozatím totální nadšení i když jsem se doposud bál to vytočit na víc než 8tis.
8.2.2012 - tak mám za sebou první motorkářskou sezónu. Totálně jsem tomu propadnul a lidi co si ťukají na čelo mi asi nechtějí ukázat, že mám pěknou přilbu, že?!
Sezónu 2011 jsem ukončoval 28.12. a sezónu 2012 jsem začínal 12 - 13.1. je fakt, že teď v těch mrazech už nejezdím, ale věřím, že v březnu začnu znovu. Po prvním roce mám na tachometru 13.600 km - sjeté dvě sady gum (vždy Bridgestone Battlax - zatím mě nezklamaly - drží opravdu dobře i když objektivně musím přiznat, že nemám zkušenost s ničím jiným) a dvakrát vyměněný olej. Motorka šlape jako hodinky a počet kilometrů při koupi byl nejspíš pravdivý. Na konci r. 2011 vyměněny brzdové hadice za pancéřové - zatím nepozoruji žádný rozdíl, ale je fakt, že bylo nic moc počasí a tak jsem zvědav zda v létě poznám rozdíl.
Průměrná spotřeba je 6,5 litrů - to je opravdu průměr, protože ten dvouvál se nemusí moc točit a přesto jede. Když jsem tomu dával opravdu pokouřit, tak není problém jet za osm a víc. Jezdím téměř denně Ostravu a zpět a tak ty kilometry rychle přibývají (denní minimum je 60km) a tak jsem za rok nasbíral zkušeností opravdu hodně, ale přesto jsem stále začátečník, kterého to ale kurva hodně baví
Dvouválec na začátečníka je asi trochu moc a měl jsem párkrát na mále - špatné podřazení, nebo nešetrná práce s plynem může být to poslední co člověk udělá, ale naštěstí jsem přežil tyto přešlapy ve zdraví a bez pádů a doufám, že tomu tak zůstane i v budoucnu. Na druhou stranu ten dvouválec má opravdu koule a to nemá chybu. Faktor zábavy je 1000% a člověk má neustále roztáhnutou hubu od ucha k uchu a nebýt helmy tak si o mě všichni myslí, že jsem totální idiot - no oni si to možná myslí i tak ))
Koncem léta jsem motorku protáhnul na brněnském okruhu a to je opravdu paráda i když to není žádný supersport, přesto ostatní díky tomu krouťáku dokáže pěkně potrápit.
Co dodat - motorka je stále jako nová a mé nadšení pořád trvá - nádherný zvuk dvouválce umocněný laděnými výfuky, velký kroutící moment a obrovská porce zábavy - cesta do práce se mi stala potěšením. Žádné zácpy a spotřeba né větší než u mého auta s kterým pořád někde akorát stojím a čekám v kolonách. Myslel jsem si, že budu jezdit jenom za pěkného počasí - teď na to lezu i když je mírně pod nulou a nějaký déšť mě vůbec nemůže odradit. Totálně jsem tomu propadnul a pokud nemusím, tak čtyři kola nad dvěma nemají šanci!!!
Zdravím všechny podobné nadšence a všem nám přeji hlavně bezproblémové návraty domů!
článek co pobavil a něco dal, letos do toho snad pujdu..:):) Gebení v helmě je užasný
Krasny stroj,at dela radost.
vůbec to nevypadá špatně ta matná a leštěnej rám dobrá kombinace. No a k tomu Akrapoviče, to musí bejt HUKOT 10b. a přeji mnoho najetejch km v sedle týhle krásky
viděl jsem ji sice jenom chvilku ,ale pecka !
Někdy se domluvime a vyjedem někam pár lidi nás tu má po tom našem okolí SV tak uděláme nějakej srázek