renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Křesťan
Vloženo 30.9.2007
Aktualizováno 15.9.2014
Zobrazeno 20 823x
HODNOCENÍ PROFILU OD 128 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Dlouho jsem chtěl něco s hlubšíma blatníkama, Mezi XVS1100 a VT1100 je velikej rozdíl.Chtěl jsem něco spolehlivýho a tudíž jednoduchýho. Vzducháč,karbec,kardan,poctivej plech.

Více fotografii

Motorka koupena od Překupník

Výška jezdce: 200 cm

První dojmy - Oproti oběmově stejné Hondě jde o uplně odlišný stroj. Motor Hondy má větší vbrce. U Drakouše mě překvapila rána která se ozve, když doběhne motor a zastaví se. Po čase jsem ale zjisti,že to dělají všechny XVS 1100 Příjemným překvapením pro mě byly brzdy

Recenze

Dragstar 1100 má ve své kategorii má výborné brzdy. Motor tahne pěkně od spodu ale vrch už je mrtvej. To mně ale nevadí mým snem stroj co má ve 4000 otáčkách omezovač V padesátce tam člověk loupne pětku a vyřadí jí až na semaforech Cestovní rychlost tak 110km/h nádrž na 17litrů na kterou se dá najet (podle svrbění v pravém zápěstí) bez problému i 300km.

Zmněny oproti orig. stavu- Neni jich zase tolik jak by se mohlo na první pohled zdát, úpravami jsem se snažil jen zvýraznit některé prvky které už na stoji jsou.

Lak- Ten má na svědomí Honza Mršťa z Hromice( www.mrstadesign.ic.cz) Mašina byla lakovaná podle bundy. Návrh jsem dělal já,bylo několik variant vyhrála to bílá protože stroj opticky zvětšuje. Členění polí zůstalo podobné jako u sériového provedení.

Řídítka- Upravená ze sériových z VT110095 která mi zbyla v po předchozím stoji šířka 105cm Mněřim 2metry

Stupačy
- posunuté o 5cm dopředu

Sedlo -snížené Sedlář Pavel Vaňourek z Druzdové

Zadní sedačka- to jen proto ,aby si někdo neodnesl brašny- Nevezu brašny -nevezu sedačku Ženská na mašinu prostě nepatří. Jedině na vlastní

Klakson-Podtlakové houkačky na pidlovoký plechovkáře -mají zvuk jako kamion Nerezové držáky dělal Ludák z motocyklové úderky "Veselý Výlet" stejně jako ty stupačky.

Značka na předním blatníku-Zatim jsem stim potíže nemněl ale na STK to raději sundám.(Honza Mršťa) Spuosta lidí se nechá nachytat,že je to veterán.

Padák - Značku nevim,už tam byl když jsem to koupil. Je to výbomá věc. Při tom karambolu odvedl parádní práci.

Zrcátka-to samí jako padák- Dopravdy je v nich něco vidět mají tlustou stopku a nevibrujou

Laďáky- Silver tail -Lahodný bas Homologuvaný s cetrifikací(Rakousko žádnej problém)

Gumy Přední DUNLOP WWW D402F (HARLEY-D) zadní DUNLOP K 555 170/80 R15 77 H WWW Je trošku problém se vyznat v nabídkách prodejců v tomto rozměru dělá Dunlop různé druhy bočnic a většina obchodníků má naceněné jen ty černé. Jsou stroje kde se dá guma sjet až na plátno a stále se s tím dá relatIvně jet. Tenhle stroj mezi ně nepatří.Normální nájezd je okolo15tis podle způsobu jízdy. Jakmile už to není ono je lepší to vygumovat a investovat do nových. Mimochodem - nádherně to voní

Plexi-Nejsem důchodce,abych jezdil ve skleníku. Letos jsem si to ,ale asi na 1000km vyzkoušel. Na člověka nefouká a má tendence jet ryhleji. Rakovník Olomouc jsem dal za 3 a půl hoďky. Ale je fakt že kdybych se chtěl primárně prohánět po D1 v levým pruhu tak nsedlám 300kg vážící věc která má 61kobyl. Maxinálka byla okolo sice 180ti ale spotřeba přez 7litů! Požitek z jízdy žádnej. Přední část stroje se proněnila v hromadný hrob pro tisíce much a přez ty mrtvoly se nechci dívat na ten krásnej svět když někam jedu.To ten hmyzy budu raději vybírat z vousů. Byl jsem tak znechucenej ,že když jem dojel do Valmezu přemýšlel jsem,že plexi odmontuju a pošlu ho domů poštou... Vysoké plexi sice motorce slušelo,ale děkuju nechci!

Závady - Každý sroj má nějakou slabost. Drakouš jich má několik. Co mně potkalo bylo že mi odešlo podávací čerpadlo paliva Děkoval jsem Bohu že jsem nebyl daleko od garáže a že jsou snad na všech japonskejch strojích stejný čerpadla.
No a potom ta volnoběžka. Všechno je popsané v deníku. Za duben a květen jsem nenajel ani kilometr. Zoufalost
Prasklý kardan na výstupu z motoru. Ta volnoběžka proti tomu byla sranda. Dvě sezony jsem jezdil se svařeným dílem. Potom jsem koupil motor z BT 1100 Bulldog kterej jsem tam namontoval. Vše je popsáno v denících. Dost mě to naštvalo, asi bych si Drakouše znova nekoupil. Muj příští stroj musí mít řemen...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 13.04.24 v 11:47 10b.

Důvěřuj Hospodinu a na svou rozumnost se nespolehej- je moc fajn to číst a žít, nejen u tak p?kné motorky.

hardwyred
hardwyred napsal 27.03.20 v 11:08 10b.

Mazec

Trumen28
Trumen28 napsal 20.03.20 v 06:44 10b.

Vážně povedená

B.rider
B.rider napsal 21.02.19 v 08:54 10b.

tak ten je Bombovej chlape, pěkně jsi si s tím pohrál!!! SUPER

KAREL_PLAY3
KAREL_PLAY3 napsal 21.04.17 v 20:03 10b.

Je tady k nahlédnutí řada pohledných strojů, ale tenhle je skutečně excelentní. Ať už se člověk dívá na jeho líbivý linie, na úžasný bílo-černý pneumatiky a především na parádní, osvěžující kombinaci laku (žádná nudná, všudypřítomná černá, aleluja), tak nelze hodnotit jinak než číslovkou 10 a to bez jedinýho zaváhání

Nebudu to prodlužovat, jelikož většina věcí je již napsaná podemnou, takže jen napíšu, že tohle je jeden z těch nejhezčích motocyklů klasický konstrukce, který jsem si zatím na Motorkářích se zájmem prohlédl

Přeji Vám dvěma bezvadnou sezónu, spoustu skvělých kilometrů v sedlech Vašich krásných "mašin" a vždy jen šťastné návraty domů

Více komentářů



TOPlist