BMW K 1200 RS super cestovní motorka se srdcem sporťáku, která vám toho hodně odpustí a dokáže jet i pěknou pilu. Tradičně kvalitní stroj od BMW. Zpracování a celkový vzhled motocyklu si buďto zamilujete, jako já, nebo si koupíte něco jiného.
Recenze
Já si vybíral srdcem a byla to láska na druhý pohled. Paní červená je prostě úžasná. Motorku jsem koupil v září 2009 v jednom nejmenovaném brněnském autobazaru, když jsem náhodou šel kolem, koupit svému tátovi nějaké náhradní díly na jeho Žigulíka. Koukám a tam stály dvě "Káčka". Srdce se mě rozbušilo a po chvíli přemýšlení jsem neodolal a za tři dny mě už stála paní červená v garáži. Před paní červenou jsem jezdil na Suzuki Bandit 400 r.v. 1998. Motka to byla super, ale když jsem ji poladil podle svého a začala jezdit, tak jsem zjistil, že podvozkově nestíhá. Nehladě na to, že při mé výšce 185cm dost utrpení. O delších výletech ani nemluvím.
To paní červená je jiná kategorie podvozek prostě bomba. Trošku jsem měl strach z hmotnosti motorky, (283kg ) ale mile mě překvapilo, že už při minimální rychlosti se motorka chová suprově a je velice dobře ovladatelná. Výhodou hmotnosti je také to, že při rychlé jízdě po dálnicích vás nic nerozhodí a o nějaké boční házivosti při předjíždění kamionů nemůže být ani řeč. Pokud se na ní udržíte tak se dá jet velice svižně. Trošku nevýhodou při těchto rychlostech je cvičení krční páteře, pokud máte nízký plexi. Turbulence jsou znát. Jinak při rychlosti do 130 km/h naprostá pohoda. V sezoně 2009 najeto 4 000km. Celkové dojmy velice dobré. Závady žádné. Jsem celkově velice spokojen. Není co vytknout.
Na co si dávat pozor: Je potřeba kontrolovat velmi pozorně tlak v pneu a dodržovat jej na úrovni udávané výrobcem předek 250kPa zadek 290 kPa. Pokud je nižší nebo jiný tlak je to poznat při rychlé jízdě v zatáčkách. To je to jediné co mě trochu rozhodilo, než jsem na to přišel.
Celkově má paní červená namotáno 45 000. Proto jsem přez zimu udělal následující:
Výněna oleje v motoru +filtr, oleje v převodovce, oleje v kardanu. Výměna zapalovacích svíček. Výměna vzduchového filtru KN. Seřízení ventilů. Seřízení škrtících klapek sání. Repase tlumiče kmitů řízení. Výměna brzdové kapaliny. Výměna chladící kapaliny. Celková údržba. Jako bonbónek na závěr jsem si nechal navrhnout a přečalounit sedlo v Mohelně u DDT Custom Seats. Velká spokojenost a doporučuji všem. Móc šikovní.
No a teď čekám jak sleze sníh, vylezem z garáže umyjem se od šmíru a jdeme nato.
Ahoj prosím jakej leješ benzín do tvé bmw k 1200 rs dik Johny
Ahoj, moc pěkná. Zajímal by mě ten repas tlumiče kmitů, dělal jsi sám ?
Zdraví srdcař srdcaře mám najeto 96 tisíc a motor má tlaky jako ve dvaceti. Motorka je ve stavu nový, dával jsem KN filtr a všechny brzdový hadice do pancíře. Maximálku mě dá 265. Není pravda, jak uvádějí 250. Asi záleží v jakým se moto stavu a hodně záleží na údržbě. V každým případě se jí neboj dát pilu do omezovače, akorát se musí pomalu zahřívat. Někdy cejtím, že jede nejlíp až tak po dvaceti kilometrech. Počítej, že si motor sedne tak cca v 60 tis. A půjde čím dál líp. Edwards
Srdcař zdraví srdcaře To sedlo mě dostalo, pěkná práce!
krasavec