Do práce i na pivo
Recenze
Jedná se skutr, který je dílensky velmi výborně zpracovaný, viniká tzv. dospělým designem.Často mě zdravili velký motorkáři a pak lehce cukli rukou, když zjistili, že je to skůtr
Tento skůtr jsme společně vybírali s partnerkou, protože původní záměr měl být, že to bude tzv. společný dopravní prostředek, ona do práce, já na pivo .
takže po designové stránce a zpracování super.Vzhledem k tomu, že do shodného shasi se montují několik obsahů,od 50ccm do 125ccm(v omezených exemplářích se dělá 125 ccm s kompresorem!!!), ve verzi 50ccm, což jsem vlastnil, byl motor nevýrazný, hlavně v kopcích motor celkovou váhu skůtru nedával.
Takže začla série úprav, motor dostal variátor Multivar, spojku delta clutch, řemen vše od malossI racing a laděný výfuk LEO VINCE TT = to mělo za následek změny záběru spojky a rozjezdu ale na celkovém výkonu nic nepřibylo.
To je jasné, chtěl jsem šáhnout i po 70ccm válci od Malossi ale prodejce mě od toho zradil, protože tento skůtr má přímé vstřikování benzínu a s válcem se musí měnit i řídící jednotka, tato již není zcela optimální a funkční a skůtr pak hapruje a nejede, takže nic dál nebylo až na designovou stránku.
Za veliké plus ale musím pozdvihnout spotřebu - prakticky žádná.skutr měl 10 ltr nádrž a na ní jste najeli 400 km. to mělo za následek optimální přímé vtřikování.Pro tunery smrt, pouze karburátorové skůtry jdou ladit do bezvědomí.
Vzhledem k tomu, že přítelkyně otěhotněla(s semnou ) a skůtr měl vysokou pořizovací cenu, šel do světa.
tolik mě to netrápilo, protože jsem chtěl skůtra který půjde naladit maximálně, čož u Peugeota nešlo.
gratuluji k otěhotnění!! :)
To máš pravdu...
jooo francouz, nasypaly se do něj prachy, aby se to hejbalo víc a vono nic.Peugeot neumí auta a jak jsme zjistili, tak ani motorky.Dizajn super, ale to ostatní jaksi ve stylu francouzkejch auťáků..