renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PavelCa
Vloženo 14.2.2018
Aktualizováno 21.5.2018
Zobrazeno 3 452x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Výborná ovladatelnost, neostřílený design a výkon motoru pro můj styl jízdy absolutně dostačující.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: velikost
Ducati Monster 1000: Ducati
Honda VFR 800: CB1000R je větší designovka

První dojmy - První dojem byl ohromující, jelikož jsem koupil s menší rozetou tak se zvedala i na 4ku :-) Líbí se mi design jako takový, zejména letmé uložení zadního kola. Nelíbí se mi, že je tak "malá", jelikož mám 190 cm, tak se na ní musím dost hrbit. Je to dělo, neměnil bych!

Motorku bych doporučil pro - Všem, kteří si nevěří na oplechovaného litra a chtějí si jízdu užít na maximum i tak.

Doplňky na motorce - Mám tam CNC páčky, zrcátka ( bez E...dost problematické), jiné blinkry ( též bez E ) a výfuk Mivv, bez DB a je to slušný randál (https://www.youtube.com/watch?v=SDzYpbpAURw).

Recenze

-Vždy jsem měl rád motorky typu "naked" a "cafe", nakonec vyhrál "naked", jednak kvůli výkonu a částečně i designu. Na cafáče už šetřím na důchod
-Najel jsem za sezónu ±7000km a musím říct, že mimo častého tankování způsobenému dravou jízdou a otevřenou koncovkou výfuku.
-Malinko při svižnější jízdě fouká, ale to se u "naked" nemůže zazlívat.
-Motor má dobrý průběh, dostatečně silný při předjíždění i dravější jízdě.
-Brzdy jsou špičkový, nemám co vytknout.
-Podvozek se zdá být dobře nastavený, ale přijde mi místy až moc tvrdý, ale to je o vkusu každého soudruha.
-Ovladatelnost na jedničku,,,zejména při předjíždění se chová zcela vypočitatelně.
-Jelikož mi nevyhovuje někoho za sebou vézt ( z důvodu dravější jízdy) , tak jsem místo zadní sedačky nandal krovku...ale co není, může být.
-Úložný prostor v podobě řídící jednotky a lékárničky pod zadkem, netřeba rozvádět.
-Spotřeba malinko větší, ale není divu...otevřený lauf od Mivv a rychlejší jízda si bere svou daň. Ale mě se to tak líbí, na spotřebu jsem nikdy nekoukal.
-Servis zatím žádný, kromě standartní výměny oleje, filtrů, apod.
-Porucha zatím žádná, ale jeden problém jsem měl. Neuvědomil jsem si po zimě, že je baterka oslabená a zapomněl jsem jí nabít, takže jsem nesmyslným protáčením startéru, odpálil svíčky. A to je panečku srandy kopec, jsou dost blbě přístupné, takže jsem na tom strávil půl dne...od té doby šlape jak švýcary.
-Nejlépe se cítí na kvalitní silnici hodně klikaté a v letních teplotách, Obul jsem na ní částečně cestovně-silniční pneumatiky Michelin Road Pilot 4 GT a dost si rozumí i za mokra či chladna. jelikož mám motorku velice rád, tak jsem jí ještě za deště nevytáhl, je mi jí líto
-Na cestování bych to úplně neviděl, je to přece jenom "naháč", když pominu při vyšší rychlosti poryvy větru, tak je u mě dost velký problém při větších vzdálenostech sedačka. Projel jsem celou Šumavu a okolí Lipna bezpočetkrát a při cestě delší, jak 5 hodin to bylo už poměrně nepříjemné, ale to bude asi člověk od člověka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
holtík
holtík napsal 22.02.18 v 17:27 10b.

Honda je prostě Honda. Za mě jasných deset.

Riddick
Riddick napsal 18.02.18 v 18:43 10b.

pecka!!

TDM851
TDM851 napsal 17.02.18 v 18:45 10b.

Krásná mašina. Jestli se ti zvedá s menší rozetou na zadní na 4, tak s větší asi i na 6

FZ1-tona
FZ1-tona napsal 17.02.18 v 15:08 10b.

Stejný vkus.Co dodat.

PYTEL1
PYTEL1 napsal 15.02.18 v 13:08 10b.

Více komentářů



TOPlist