Pohledově to není žádná sláva, jako u předcházející motorky, ale lákal mě ten motor
Motorka koupena od BMW Hamburk - Moto nebylo připraveno k prodeji, ačkoli jsme byli dopředu domluveni. V rámci prodeje měli být provedeny servisní práce, ale ty nakonec provedeny nebyli
První dojmy - Nejdříve jsem se lekl té váhy, ale jak jsem se rozjel, tak to bylo v pohodě. První jízda byla z Hamburku do Litvínova. První problém nastal tehdy, když jsem v Drážďanech na semaforu zastavil a nohou jsem šlápl do vyjeté koleje. Motorka se dostala do kritického náklonu, ale nakonec jsem to zvládnul. Ufff.
Recenze
Do této motorky jsem šel kvůli udávanému výkonu a dobře hodnocenému jízdnímu pohodlí. Což se nakonec potvrdilo. Motorka, vzhledem ke své váze má výbornou akceleraci a překvapivě i dobře brzdí. Jízda za deště je bezproblémová a navíc nejsem tak promočený, jako z předcházejícího choppera. Možná, že to je i tím oblečením. Každopádně jsem velmi dobře chráněn před větrem. Na cestování to je výborná motorka. Horší to je s batůžkem, který si ztěžuje, že při rychlosti nad 180 na něj táhne a má problémy udržet hlavu na svém místě. Jinak se dá motorka i dobře naklápět a jezdit zatáčky docela ostře.
Mě ani kámošovi to zatím olej vůbec nežere.
pěkný kousek.
Ahoj Kilometrů mám pouhých 52000, a ty jsou poctivý. Tady u toho typu, od roku 2011, nejde přetočit tachometr. Kilometry se hlídají na více místech, takže když to někdo vymaže někde, tak se mu to vrátí zpátky, třeba z ABS, nebo řídící jednotky a jiný elektroblbostí. Tudle se mi doneslo, že to to někdo zkoušel přetočit a musel pořídit nové ABS a ještě měl problém se spárováním.
Abych se vrátil k té spotřebě. Vím, že je vysoká. Mám na moto sice záruku, ale má to háček ten, že výrobce udává vždycky vyšší spotřebu, než bývá. Tak se ale sichruje. Když jsem to konzultoval přímo s výrobcem, tak uznal, že spotřeba je vysoká, ale opravit to nechce. Navíc jsem se dozvěděl, že s tak vysokou spotřebou nejsem sám. Například letos si to nechali v Praze opravit tři motorky, (jednalo se o výměnu těsnění kolem dříku ventilů), zaplatili cca 27000,-Kč a závada nebyla odstraněna. Takže už jen stěrací kroužky, což je oprava za cca 65000,-Kč Je to prostě na prd. Ale jinak je motorka super a nyní vymýšlím nějaké funkční padáky, které i něco vydrží a budou nějak vypadat. Snad se časem zadaří.
Motorka je pecka,jenom mě trochu zaráží ta spotřeba oleje.Já mám sice GT ale motor je samozřejmě stejný a dolívám cca 0.3l těsně před výměnou oleje což je co 10.tis.km.Možná už tam máš natočeno více km,ale jinak super.
Ahoj kluci. Především díky za uvítání do klubu. Pravda je, že batůžek na GTL sedí dost nahoře. Také mi to občas dává sežrat a navíc mi to nedovolí prohnat, protože tvrdí, že neví, kde jí hlava stojí. Protože jsem měl dříve choppera, tak se mi ale líbí ten nižší posez, než je u GT. Sice to je pouhých 5 cm, ale jde to znát. Navíc i řídítka jsou v lepší poloze.
Co se týče motoru, tak ten je super a zrychlení výborné. Prostě lehce adrenalinový zážitek. Jediné, co mu vyčítám, tak je vyšší spotřeba oleje. Při trochu ostřejší jízdě je kolem 0,5l/1250km. Což je dost. Když jsem loni jezdil po EU, kde jsem nalítal cca 10000km, tak jsem měl problémy sehnat plnou syntetiku 5W-40 na moto. Sehnat 10w-40, už byl menší problém