renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zeuska
Vloženo 20.3.2017
Aktualizováno 9.12.2017
Zobrazeno 2 147x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Technická, výkladní skříň Hondy - poctivá, oldschoolová motorka, která je při dobrém servisu prakticky nezničitelná.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Acut Moto (Karlovice) - S pány z Acut moto velká spokojenost. Férové,přímé jednání.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-6R Ninja: Protože jsem nevylítaná trubka, co nemá na supersportovní stroj hlavu a potřebné zkušenosti.

První dojmy - VFR je těžká, výkonná motorka a také k ní tak člověk musí přistupovat. První svezení se odehrávalo v duchu velkého respektu a oťukávání, co si k ní mohu dovolit. Měla jsem poměrně obavy z velké hmotnosti stroje, ale při rychlostech, kde se "spouští" countersteering je veškerá nadváha pryč a z motorky se stává elegantní, poměrně agilní tanečnice ochotná projet každou zatáčku s nadšením.

Motorku bych doporučil pro - Nejvhodnější je nejspíše pro tzv. rychlé cestovatele :). Motorka nabídne svižné svezení a zároveň pohodlnou polohu umožňující sjet s ní půlku Evropy bez potřeby akutně vyhledat kvalitního fyzioterapeuta. Není vhodná pro absolutní začátečníky a to jak díky své hmotnosti, tak i výkonu,

Doplňky na motorce - Doplňky jsou teprve v plánu. Momentálně je objednaná krytka sedla spolujezdce, dále bych chtěla novější typ zrcátek, nový potah sedla, komaxit na kola spolu s polepy, originální koncovku a ty vyhřívané rukojeti je něco, co jsem také zcela ještě nevyloučila.

Recenze

Nic nenabídne lepší kompromis mezi sportovním a cestovním svezením tak dobře jako to umí Honda VFR. V této kategorii je i po 30 letech od uvedení na trh hrdou královnou. Motorku mám poměrně krátce a zatím jsem na ní díky našemu krásnému počasí najela pouze pár kilometrů okolo komína, čili žádné velké poznatky zatím sdílet nemohu.
Ale každopádně - oproti mé předchozí motorce (ninja 636) je VFR neuvěřitelná "žehlička asfaltu". Ta motorka si sedne svými úctyhodnými 240 kg na silnici a jednoduše drží a jede, díry nedíry, chodci nechodci.
Pro mě je mírný nezvyk brždění motorem při zavřeném plynu. Toto je vlastnost, která se na ninje 636 zcela okázale neděla.
Těším se, až si po pár stovkách kilometrech motorku pořádně "osahám" a budu schopná si ji nastavit přesně na moji váhu a přizpůsobit mému jezdeckému stylu.
Ráda bych se více rozepsala, bohužel zatím jsou mé poznatky dosti omezené. Po pár minutách jízdy jsem měla plné ruce motorky, dopravy a odhadování reakce stroje.
Nejlépe se VFRo (a já také) cítí na kvalitním asfaltu, každopádně jak jsem zmiňovala výše, pro tuto motorku není velký problém si s nerovnostmi a dalšími zákeřnostmi našich komunikací poradit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Martas38
Martas38 napsal 09.12.17 v 12:22 10b.

Moc pěkný stroj

EMC37
EMC37 napsal 14.04.17 v 20:20 10b.

Honda

Krakatau
Krakatau napsal 29.03.17 v 10:06 10b.

Jednoznačne najkrajší model. Aj ja som o nej kedysi sníval.

Mastema
Mastema napsal 29.03.17 v 03:59 10b.

Honda umí motorky Krásna moto, přeji hodně Km 10b

Paler
Paler napsal 28.03.17 v 22:09 10b.

Hodně šťastných km s Hondou VFR 800

Více komentářů



TOPlist