renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 1200 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Paler
Vloženo 7.3.2017
Aktualizováno 21.5.2017
Zobrazeno 4 650x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Neskutečně surový motocykl, je těžké popisovat komponenty na naháči a vše zastíní jediný parametr a tím je kroutící moment 118Nm a obrovská síla odspodu, rozjezd 0-100 za 3.5 sec a to si po celou dobu klidně drží přední kolo 5 cm nad zemí.

Motorka koupena od FIRMA:M.C.F. cz (Slušovice) - Zkušenost s prodejcem jen dobrá a pozitivní, vše vždy klaplo a vždy sedělo. Na čem jsme se domluvili to bylo, vstřícnost a slevy. Moje první velmi dobrá zkušenost.

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 821: Bratr mne přemluvil na vyšší kubaturu.

První dojmy - Motorka mi padla hned po "5ti tisících" do ruky, každý den mi trvalo než jsem pochopil, že já se musím přizpůsobit. Když jsem to pochopil, získal jsem kontrolu nad motocyklem, protože mi to dovolil, vrátil mi to užásným pocitem síly. Něčím neopakovatelným. Nikdy jsem neseděl na takovém motoru s dvěma kolama.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl, je pro velké nadšence, které nic neodradí, kteří o něj stojí a chtějí se s ním poprat a zvítězit a nemají strach, jestli máte špatný pocit v zádech na jiném motocyklu, tak tenhle si nekupujte. Ideální je jako druhý do vaší garáže vedle motocyklu s klidnější povahou. Je jen pro zkušené, nebo velké nadšence, pokud mezi ně nepatříte, bude Vám jen stát v garáži. Nemáteli čas jezdit nemá cenu si Ducati Monster pořizovat. Užijete si jej až mu porozumíte a získáte důvěru v jeho surovost, pak se Vám odvděčí nepřekonatelným zážitkem z jízdy a to mluvím o akceleraci, nemluvím o výletu s "batůžkem" na krásný Karlštejn.

Doplňky na motorce - Originál přední štít.

Recenze

Jak jsem naznačil, u této motorky je dominantní motor, ostatní komponenty jsou tam, aby byl motocykl kompletní a dalo se na něm jezdit a prošel technickou kontrolou. Motor výkonem od spoda si s lehkým motocyklem, suchá hmotnost 182,5 kg, dělá co chce a to doslova. Pokud nemáte lehké zápěstí a najeto tisíce km velmi brzo s motocyklem skončíte na úplně jiném místě než jste původně chtěli. Brzdy jsou sice úžasné a při nouzovém brždění opravdu velmi účinné a rozhodně již dávno neplatí, že auto má kratší brzdnou dráhu. Jenže k čemu jsou vám brzdy ? Na tomto motocyklu rychlost získáte ve vteřinách a proto potřebujete prostor. Prostor, který na silnici v ČR málo, kde najdete. Musíte myslet za všechny řidiče kolem Vás, problém je, že se k nim přiblížíte rychleji než je běžné a mnoho řidičů se s tímto zrychlením nesetkalo a jejich reakce jsou na Vás pomalé, musíte s tím počítat. Mám na motocyklu třetí sadu pneu. Velmi lehce píchnete, nesmíte na štěrk či polní cesty, opravdu jen na hezký asfalt. Pneu jsou lehké určené pro rychlé naháče. Jsem asi velmi temperamentní a tak je pro mne tento naháč tím nejlepším co jsem, kdy zažil. Pokud jde o zážitky z rychlosti a zrychlení na pohodu se s tímto motocyklem jezdit nedá, motor vás zve k přidání a prostě neodoláte. Do města jej nedoporučuji, jen pro toho, kdo ho dokáže zkrotit, ale na rychlost 50km/h prostě není stavěn. Přestože má režim pro jízdu ve městě, jedná se hlavně o zpoždění reakce přidání plynu což vede jen k nejistotě jezdce. Jakmile zapomene na režim a počítáte s reakcí, která nepřijde můžete se dostat i do problému. Motor má úžasný zvuk a je dost hlasitý, pokud se přiřítíte za osobní automobil velmi často vám uhne ať jste pryč plná nebo přerušovaná. Motorka má velmi velký poloměr otáčení a tendenci se zlomit při manévrování na místě. Úložný prostor na naháči nehledejte, není tam. Při zavření plynu brzdy nepotřebujete, motor zabrzdí sám. Vibrace jsou všudy přítomné a spoustu komponent má Ducati v gumových pouzdrech. Po delší cestě cca 250km si vibrování odnášíte sebou i mimo motorku. Můj styl jízdy Vás honí od tankování k tankování, ale motor si dokáže vzít mnohem méně a s 18l nádrží dojedete vzdálennosti okolo 300km. Najeto za sezónu 2016 12700 km, město, silnice 1 třídy a dálnice.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Frodo89
Frodo89 napsal 25.09.17 v 08:43

*

Frodo89
Frodo89 napsal 25.09.17 v 05:26 9b.

Paradní Monstřik Už delší dobu uvažuji o koupi něčeho surového co mě nakope odspodu a místama i vyděsi se slovy "co že, to jako fakt až tak". Ne že by XJRko nemělo zatah od volnobehu ale začina to na mě být až moc linearní. Hold japonský čtyřválec. Jen malá obava aby na něm nevypadal jak sršen na bombonu. Nemam postavu vyloženě italského typu.

Kristyna18
Kristyna18 napsal 04.04.17 v 22:34 10b.

Parádní recenze, která láká k svezení na tomto Monsterovi ještě víc

Rubi
Rubi napsal 14.03.17 v 16:25 10b.

Super motorka,o tom žádná a hlavně perfektně napsaná recenze. 10b

dzonnek
dzonnek napsal 13.03.17 v 08:06 10b.

Parada a tak to ma byt proste italska skola

Více komentářů



TOPlist