renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XJR 1300 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník -pako-
Vloženo 30.5.2016
Aktualizováno 10.4.2017
Zobrazeno 1 647x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


samohybná houfnice... dvouhlavňová!

Více fotografii

První dojmy - První dojmy z jízdy byly prostě ohromující. Sice je to moje první motorka, takže to moc nemam s čim porovnat, ale je to paráda.

Motorku bych doporučil pro - Pro každýho kdo chce velkýho naháče...

Recenze

Chtěl jsem něco velkýho nahatýho. A XJR se mi líbí ze všech nejvíc, nebylo o čem přemýšlet...

Momentálně mam za sebou cca 2000km.
Motor je tahoun, sebere se klidně z volnoběžných otáček. Od 2500ot táhne jak lokomotiva neúnavně až někam k 9000, přičemž cca od 5000 to je forsáž... Až na slabounký vibrace kolem 4000ot (nevim jestli je to normální, ještě jsem nemluvil s jinym majitelem XJR) jde motor absolutně hladce a má skrz dva výfuky úžasnej zvuk. Trochu jsem byl zvědavej na spotřebu, ale neni to vubec zlý. Jezdím cca za 7l a to se motám víceméně po okreskách.
Převodovka by mohla klidně mít 6ku. Párkrát se mi stalo, že jsem chtěl řadit, ale nebylo už kam...
Podvozek pohodlnej, dá se jezdit i po rozbitých cestách. Možná by to chtělo tlumič řízení.
Brzdy vpředu slušný, zadní skoro jakoby nebyla. Celkově ale brzdí dobře.
Cestování si dovedu představit i na velkou vzdálenost.
Jediná nevýhoda je asi hmotnost. Je fakt těžká jako prase, ale na to se dá zvyknout.

Po první sezoně:

Takže 6000km máme za sebou a musim říct, že tahle mašina mi absolutně přirostla k srdci. Snad jsem i nabral nějakou tu zkušenost (ikdyž pořád zbejvaj asi 1,5cm poserproužky... ).

Něco málo postřehů na doplnění "recenze":
Co se týká motoru, zmínil bych spotřebu oleje. Dopočítal jsem se něco kolem 0,15l/1000km, což by mělo bejt podle všeho normální. Jemný vibrace kolem 4000rpm by měly bejt taktéž normální. Několik lidí nezávisle na sobě to potvrdilo, ať už v diskusích na netu, nebo osobně. Startuje perfektně, za tepla i za studena (i po půl roce zimního stání motor vrknul po třech otočeních )(svíčky NGK standartní, benzin verva100).
K převodovce doplnim jenom to, že 6ka nakonec vůbec neni potřeba, neb přes 150km/h jsem nikdy nevydržel dýl jak 3 minuty...
K podvozku asi tolik, že ze začátku jsem měl mírně nepříjemnej pocit z předku, kterej byl opravdu měkkej. Při prudčím brzdění se dost utápěl. Přitvrdil jsem tedy, kterak v příručce pro uživatele stálo a světe div se, vážně se to zlepšilo.
Na závěr bych zmínil cestování. Mašina je to vcelku pohodlná, nicméně sedlo je z měkčích a po nějakých 200km už se celkem "prosedí". Což je ovšem akorát na kafe a cigáro u pumpy

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 01.04.18 v 18:42 10b.

solidní kus železa,to ti teda řeknu.

ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 08.06.16 v 15:52 10b.

po xjéeru koukám od roku 2000 a ještě nevyšla řada ;) Je to krásná motorka! Ať slouží

-HARYS-
-HARYS- napsal 08.06.16 v 12:07 10b.

Ať Ti to šlape!!!

janekbiker
janekbiker napsal 06.06.16 v 21:27 10b.

Luxusní stroj!

pepr67
pepr67 napsal 01.06.16 v 17:53

můj mokrej sen

Více komentářů



TOPlist