Skvělý motor v lehkém rámu a bezvadny podvozek.
Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Nesedla mi.
Triumph Tiger 800 XC: Přišla mi malá. Ale motor je fajn.
Honda CRF1000L Africa Twin: Nedá se koupit.
První dojmy - Skvělý podvozek. Motor na můj vkus nadbytek výkonu, ale nevýhoda to neni. Přesedlal jsem z Vstrom 650abs. Tak na motce najeto 9000. Vyměněny gumy z originálních za tkc 70. A v 8000 výměna oleje. Motorka bez závad a naprostá spokojenost. Není nic co by mě štvalo. Spotřeba je pořád kolem 6. Projeta Ukrajina, kompletní Slovensko, kus Rumunska a Maďarska. Celkove skoro 4000km ve dvou s kuframa a opět bez chyby. Podvozek pobírá i mírný terén. Při tomhle zatížení.
Motorku bych doporučil pro - Tomu kdo chce cestovat a užít si to. Jako první asi fakt ne. 😉
Doplňky na motorce - Padáky, kryt motoru, kryt chladiče, turistické plexi, kompletní kufry ktm, opěrka na kufru.
Rozšíření zrcátek a tankvak.
Recenze
Motorka mi výborně sedla hned při testovací jízdě. Předtim jsem zkoušel Tigera 800 a Strom1000. Ani jedna z těch motorek mě neoslovily tolik jako KTM. Největší vyhoda je podle mě podvozek. Jezdím hodně ve dvou a s kuframa a moznosti elektrického podvozku jsou pro mě k nezaplacení. Kvůli posezu a všestrannosti jsem chtěl zůstat u cest. endura.
Brzdy jsou pecka, systém ABS je super. Ne že bych na nej jezdil, ale zkusil jsem si zabrzdit v zatáčce a fakt to funguje.
Motor je vykonej až moc. Opravdu to nebyl hlavní parametr. Trochu topí do sedačky, ale to je drobnost, kterou dokážu odpustit.
Ovladatelnost je perfektní.
Tak po servisu v 1000km namontováno rozšíření zrcátek, kryt motoru a opěrka na kufru. Obojí nebylo skladem. Originální kryt motoru je opravdu masivní. Opěrka je ve stejné kvalitě jako sedlo takže velmi dobrý. Rozšíření zrcátek je dokonalý. Nechápu proč to tam nedali. Bez toho jsou ty zrcátka k ničemu. Ale co swmotech to jistí. :)
Co se týká prvnich postřehů - podvozek je opravdu dokonalý, motor je neskutečný, nižší ochrana proti větru než na vstrom650abs. Posez je skoro jako na motardu. Na takovou obludu je ovladatelnost neskutečná.
Spotřeba sa motá kolem 6-ti nejvíc ji svědčí cestovní dálniční rychlost 120-130.
jasných 10