Krásná oranžová , s hódně velkým výkonem,tak jak jsem si přál
Motorka koupena od FIRMA:KTM Autonova Brno (Brno-Brno Město
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: změna je žívot,a asi výkon a testovačka KTM a bylo jasno
První dojmy - Motor- teda jede to jako z praku,podvozek s eleltronikou,jó, palivový mapy - dost dobrý. Proti Géesu snadnější manipulace v garáži,zatím najeto cca 1500 km. Spotřeba + litr navíc proti minulý
Motorku bych doporučil pro - cesťák i do terénu
Doplňky na motorce - rukojeti s topítkem,gelový sedlo,pořádnej plech pod motor,cestovní plexi,polepy nádrže,rozšíření bočáku,mřížka na světlo TT
Recenze
Víc na tom fouká- bude přikoupeno vario
Ze začátku šok ,jak se ponořuje předek při brzdění,teď už zvyknuto
Hřeje od spoda,zrušil jsem vyhřívaný sedlo a nahradil gelovým
Utíká tlak na zadním kole- řeším se servisem
Spotřeba ok,litr neřeším,díky výkonu zanedbatelný
Zatím lehkej terén a jóóó,ono to pújde
Co mně štve nejvíc- boční stojan,který by měl být o dost víc zalomený,aby motorka stála víc šikmo,proti gs stojí skoro rovně
V terénu si změníš mapu na 100 HP a krásně dávkuješ plyn,to je fakt luxus
Tak máme po prvních Alpách a tam opravdu patří:Skvělé obutí,výkon,podvozek a světe div se i spotřeba. 5.5.lt beru jako vynikající,a to jsem cestu zpět musel jet po dálnici.Klobouk dolu.
Po najetí více jak 10000 km se nestačím divit,spotřeba klesá a třeba Norsko s nájezdem 5100 km,rychlostní průměr 82 km/h spotřeba 5,2 lt,jo to jde,když si vezmu cesta zpět jen dálnice a 140.celá cesta.Olej nemizí,jen ten vítr v Dánsku byl strašný.
Závada se projevila- rosí se přední blinkr,bude výměna.
krásný motocykl s krásnou spotřebou
Od začátku jezdím na sport, jen,jak píšu,musel jsem si zvykat.
No ja mam jeste BMW F800GS a ta se teda nori mnohem vic. Na KTM1190 ADV 2015 klasicke to je o chlup lepsi. Navic KTM je proti F800GS tezsi, takze bych cekal, ze to bude obracene.
Malinko to nastaveni tlumeni na to vliv mit bude (jenze zase by podvozek byl nastaven nevhodne na jizdu), ale proste je to dano konstrukci.
Zkousel si to i rezimu SPORT?
Jinak u Rkove verze je to vic manualni a tak to tam mozna pujde vychytat vic.
A samozrejme budu se tesit, az se potkame na silnici nebo v prave v alpach
Zdar,je to myšleno tak,že báwo má telelever a tam,když brzdíš,neponořujou se přední vidle a tady samo jo. Jinak mám elektr.podvozek,takže nastavit myslím nejde.