renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Sprint 955i RS (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PaaayaR
Vloženo 5.5.2016
Aktualizováno 8.6.2016
Zobrazeno 2 619x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Na stará kolena, elegan z Anglie

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: důvod neuveden
Triumph Daytona 600: důvod neuveden
Ducati Monster 900: důvod neuveden

První dojmy - Úžasná ! Sice po 5 letech bez motorky jezdím zatim s respektem, ale zvykame si na sebe každym dnem :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro srdcaře

Doplňky na motorce - Plasty Daytona, Digitalni přistrojovka, podsedlovka + zadek = Okruh.
Přepakovaní, a Slicky.
Já jsem na tom zatím neudělal nic. Letos ji asi necham tak jak je, a uvidim.

Recenze

Motorku jsem hledal v podstatě od ledna ( nyní je květen). Po třech Yamahách R1 jsem chtěl něco s velkým Ň, resp - motorku která nestojí v každý druhý garáži ( ale musím se přiznat, že muj vztah k R1 byl stále pozitivní, a tak jsem pokukoval i po ní). No nicmeně jsem si vybral Monstera 900, toho pan prodal v den kdy jsem mu psal ( asi osud), dale jsem našel bouranou Daytonu - tak tu pan prodal ještě ten večer co vložil inzerat ( že by opět osud ??? .
No a další den jsem upravil hledaní v inzerátech, a vypadl na mě nyní už můj Triumph Sprint RS. Laska na první pohled. Přestavěny do takoveho retro superbike ( původně měl I retro vyfuk, ktery teď nemá - ale už hledam co tam nasadit).
A po prvním telefonatu s původním majitelem jsem věděl, že pro něj MUSIM jet.
Motorka dotažena z Irska po lehkém pádu ( budíky, světlo,plasty a stupačka). Pán jí měl 11 let a stavěl si jí pro sebe, podle svých představ. Hned po příjezdu jsem věděl, že bez ní neodjedu - projížďka teda, byla v podstatě jen z povinnosti. Motorka startovala, svítila, blikala, brzdila, a jela jak pes ! TZN - smlouva , a hůrá domu.

Zatim jsem najel cca 350 km.
Vzhledem k tomu, že jsem po narození dcery prodal mou byvalou R1, s tím, že už nikdy jezdit nebudu, tak jsem v podstatě po 5ti letech začal od znova! Učím se zatačky, učím se znova brzdit,ale každym dnem je to lepší. (Někde TO tam je, jen to musím oprašit).
Motorka krasně táhne - sice ne uplně od spodu jak jsem se tu dočetl u většiny majitělů ( nevím jestli je to výfukem, nebo předělanou řídící jednotkou),ale přijde mi že uplně nízké otačky nemá rada.
Jakmile se rozjede, je to splněny sen. Zvuk motoru je paradní.
Táhne krasně až nahoru ( ale to zatím neni pro mne ), každou zatačku zkouším projet lepe a lépe.
Uvidím jak to pujde dál.
Můsím se přiznat, že se na tom necejtím tak jistej při najezdu do zákruty jako na R1, ale tak to asi nejde srovnávat no.

Jinak maximalní spokojenost.

Jeden neduh jsem našel : Prý je v tom filtr KN - a nasledkem toho se občas stane ( stalo se mi to 4x), že vyřadím, a moto zdechne.

No uvidím jak to půjde dál

20.5.2016 - první problem : Prasklo lanko spojky ( domu jsem dojel bez problem bez něj), Oprava asi 300,- CZK / 30 minut ( jsem pomalej no).

8.6.2016 - najeto asi 1200 km.
Jezdit jsem uplně nezapoměl, tak že už si spolu víc rozumíme. Spokojenost naprostá. Jen na vyjezdu ze zataček mi přijde že chod plynu má strašně dlouho dráhu ( bych si ruku ukroutil).
Jo a dosloužila mi pneu na ktery jsem to koupil - a doufal jsem že letost ji dojezdím. Tak že budou jiné asi velmi soon.









Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist