renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FJR 1300 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Musigo
Vloženo 10.4.2016
Aktualizováno 29.3.2021
Zobrazeno 3 757x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Perfektni cestovně sportovní motorka...pro mě téměř dokonalý stroj...

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Po té co jsem prodal svoje VFR...abych koupil nový model FJR jsem měl ještě tu možnost vyzkoušet na 3 měsice předchozí generaci a to modelový rok 2012...takže první dojmy? Padla hned do ruky, po ujetí prvních metrů :-)

Motorku bych doporučil pro - ..pro ty co chtějí cestovat po Evropě, ale nechtějí se vzdát i sportovního a rychlého svezení okolo komína.

Doplňky na motorce - Originální padací protektory FJR
sada 3kufrů v barvě, topcase s opěrkou
led Philips přední žárovky 8Gen(svítí opravdu parádně a neoslňují)
tankpad orig.FJR
titan-černé páčky
laděné výfuky od Slovinského mistra Akrapoviče
KN vzduchový fitr
Dynojet Power Commander
japonské klaksony PIAA
držák navigace SW-Motech
zatmavené touringové plexi NC vstream
reflex.polepy ráfků a kufrů
nový pevnější držák zadního kufru
originál komfortní gelová sedačka od Yamahy

Recenze

Začnu tedy rozdíly oproti předchozí generaci. Vlastnil jsem 2006 i 2012...a musim říct, že se mi zdáli na chlup stejné. Ať už plusy nebo mínusy. Ale to co přišlo s rokem 2013 mě hodně a mile překvapilo. Motorka a její motor je daleko agilnější..nové palivové mapy v režimu T(touring) a S(sport) jsou od sebe pěkně rozpoznatelné. A to tak, že když jedu ve dvou, musim jet pouze na T. ... Další novinkou je samozřejmě el.plyn, tzn.plynová rukojeť jde naprosto zlehka. Podvozek doznal také změn. Zdá se mi tuhší což mi vyhovuje více. Už se neseřizuje útlum a odskok na každé straně vidlice, ale jen na jedné z nich. Spotřeba je u všech ročníků co jsem měl stejná. Tzn.v klidném cestovním režimu 4,5l...normální kombi jízda okolo 6l a když se jede lehká "střelba" tak jste na 8litrech.
Převodovka má 5 kvaltu, což mi zcela vyhovuje. Na 5tku lze plynule zrychlovat už od 60km/h a když cestujete nevyžaduje to skoro žádnou práci s řadičkou.
Zatím jsem na cestě s FJR neřešil nikdy žádný problém(najeto přes 60tis) včtně předchozích ročníků, tak mohu potvrdit, že se jedná o velice spolehlivé japan strojky.
FJR je hodně stabilní a i přes svou váhu se s ní dají jezdit polňačky, samozřejmě se s ní ale lépe cestuje po kvalitních evropských silnicích a dálnicích(tady velmi oceňuji další novinku od 2013 a to tempomat, kdy si občas může ulevit vaše pravá ruka)..
Pozn.TCS(kotrola trakce) je o hodně lepší a jemnější než u předchozí Hondy VFR co jsem vlastnil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jirka.46
Jirka.46 napsal 12.02.21 v 20:40 10b.

Nejlepší motorka

Jirka_CV
Jirka_CV napsal 04.02.21 v 10:23 10b.

Krásná motorka...

burry67
burry67 napsal 22.02.18 v 20:58 10b.

díky za komentář.
Koukám na tvou sbírku moto. Samé pěkné kousky.

context
context napsal 18.06.17 v 12:41 10b.

Krásný bike nemohu jinak, než dát 10B přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu

Lukyn78
Lukyn78 napsal 12.05.17 v 23:04 10b.

Tak to je teda pořádný kus mašiny,nádherný cesťák a moc pěkná barva.Ať slouží k radosti a přeju hodně šťastných km,je vidět,že jezdíš dálky.Deset jasných bodů

Více komentářů



TOPlist