renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Stefix
Vloženo 20.3.2016
Aktualizováno 22.5.2018
Zobrazeno 2 197x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


GSX-R 600 K3, Corona Alstare Suzuki...

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 750: Nakonec jsem se rozhodnul pro menší kubaturu, abych to neměl tak snadný
Kawasaki ZX-6R Ninja: Vysoká cena a málo pěkných modelů ve verzi 636

První dojmy - Proti dnešním supersportovním šestkám to je obr. Měřím 185cm a sedí se mi na tom "pohodlně" no v rámci možností :D. Ruce nebolí, ale občas mě chytaj kyčle. První dojmy nic moc, zvyklej z tří hrnku, tak mi to hnedka 2x chcíplo na rozjezdu. Spodek nic moc, střed mě překvapil.

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně bych to nedoporučoval pro začátečníky. Manipulace na místě s motorkou je poměrně obtížná a posez malinko nepříjemnej. Spíš bych motorku doporučil pro někoho kdo už má zkušenosti aspoň s nějakym naháčem.

Doplňky na motorce - Padáky + tlumič řízení, pancéřové hadice, lámací páčky, Domino gripy, KN filtr, RP exhaust, zkrácený převod (pastorek -1, rozeta +3)

Recenze

Zatím jsem na ní najezdil 100km, ale už teď můžu říct, že jde krásně za plynem, nechá se vytočit do těch 15 000 ot.. Od 10 000 to chytne fakt slušný saze. Malinko mi vadí slabší brzdy, jsem zvyklej ze Speed Tripla na pořádný kotvy. Jinak určitě velký + je tlumič řízení a super velkej úložnej prostor pod sedačkou spolujezdce.
Víc napíšu, až na tom něco najezdím
.
.
.
Motorku už nemám, ale rád bych na její počest napsal pár řádků o tom, jaká je a jaké to s ní bylo.
Suza mi sedla naprosto perfektně. Měřím 183cm, což je taková lehce nadprůměrná výška a díky její robustnosti se mi na ní jezdilo až nadmíru komfortně (myšleno v porovnání s ostatními SS). Je to ještě starej poctivej SuperSport, kterej má ovšem slušný koule. Nejdřív začnu tím negativním a pak sáma pozitiva, takže:
- Brzdy --> no na to trpí asi snad všechny ročníky K1-K3, malinko tomu pomohly pancéřové hadice, ale i tak to byla slabota a na okruhu když tomu človek začal trochu nakládat, tak vadnuly
- Spodek a střed dost slabej --> nakonec jsem to pořešil tak, že jsem do na pastorek -1 zub a +3 na rozetu a rázem motorka šla za plynem i ve středních otáčkách. Tenhle převod mi sedl na okresky, kde neni třeba rozmotávat každou rychlost do nepříčetnosti, ale člověk chce spíš zátah a nevadí mu častější řazení. Do Mostu tenhle převod už úplně ideální nebyl, v některých zatáčkách bych ocenil delší převody, ale zas nejsem profík a byl jsem tam poprvé, takže asi tak.
- cukání kolem 5tis otáček --> tak tenhle šíleně otravnej problém jsem řešil hned zpočátku, kdy jsem měnil cívky, dával origo vzducháč, cpal do výfuku tlumivku a další. No nakonec jsem potkal zkušeného mechanika, kterej měl taky stejný ročník a šestku a říkal, že mu to taky dělalo, že v tom nechal spoustu peněz a stejne se toho nezbavil (asi problém některých kusů, tipuji že brzda a Power Comander by to odstranily, ale zas na tomhle biku se má jezdit od 10tis otáček a výše, kde už to jede pěkně).
- podvozek: je to taková koza, na to že to byl model K3, tak stále bez upside down vidlic, které už litr přitom měl. Neuškodilo by, kdyby je měla i šestka + ty brzdy co měl litr :D.
Tohle jsou snad všechny neduhy co jsem měl se suzinkou (jo vlastně zaoxidované kontakty, kvůli kterejm mi přestala startovat, ale hold to není nová motorka) a ted ty pozitiva:
+ spotřeba --> sice sem nikdy neřešil kolik motorka žere, ale dost me překvapilo, že spotřeba byla konstantní a bylo téměř jedno jestli sem jel okruh nebo město, dále také super, že vůbec nežrala olej, až sem si říkal jestli vůbec maže :D)
+ špička --> kolem 13tis to jede moc pěkně, na dvojku horizont a letíte po zádech, to mě hodně bavilo.
+ úložný prostor --> tolik místa co je pod sedadlem spolujezdce, to je proste paráda, tam by se člověk zabalil i na víkend
+ budíky - dobrá čitelnost, veškeré potřebné informace, na lap timer a ukazatel zařazený rychlosti, bylo asi ještě brzo, ale bez toho jsem se obešel

Sůzinka ve mně vybudovala obrovskou lásku k SuperSportům a ani jna vteřinu sem nepřemýšlel o litru. Výkonu tahle motorka má víc něž dost, jen se to musí dost honit, ale za to pak letí jak splašená. Nikdy sem nepochopil, proč lidi kupujou litry s tím že šestka nejede, ale přitom ta motorka nebyla vytočená přes 10tis ot!! Jasně že nejede, je to 4. válec, musíš to pičo honit nahoře, kde ti ukáže jaký má koule a nejezdit na tom jak na chopru. Loučil sem se s ní se slzou v oku, ale novej majitel je pohodář, tak snad se má dobře v novém domově

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 26.01.21 v 21:21 10b.

Závodní barvy sou na ss nejhezčí!?

janeyrods
janeyrods napsal 08.12.18 v 10:25 9b.

the bike looks very nice and seems like a sport one, https://charactercount.online

aprilrussell
aprilrussell napsal 16.05.18 v 10:16 9b.

Italská krása na dvouch kolech,určitě klenot na českých silnicích .Přeju radost a požitek z jízdy https://run2.online/run-3

SWENSON83
SWENSON83 napsal 05.05.16 v 20:13

Kámo my si letos ty Gixera opravdu užijeme A Corona je nádherná .

Více komentářů



TOPlist