Červený pouliční bojovník vyzbrojen 155 koňmi 115 Nm, na obranu používá komplet brzdy Brembo. Obranný štít proti střelám mu nedali.
První dojmy - Už při prvním pohledu víte, že se chce rvát. Posez je dán velmi úzkou nádrží, nakoplým sedátkem dopředu a širokými řidítky. Usedáte a vyrážíte do boje, kde vám nepomůže nic než jen brembo brzdy a vaše silná vůle.
Motorku bych doporučil pro - Pro ducatisti :D Pro ty, co chtějí být výstřední, pro ty co mají rádi výkon a vítr v xichtu. Pro ty, co chtějí na cestě bojovat s výkonem bez elektronických vymožeností.
Recenze
Jejich revírem je silnice, jejich tempo je vražedné, jejich protivníkem jsou zloději motorek, radary a policajti. Streetfightři z Ducati 1098 pracují ve dne, někdy i v noci. Jejich úkolem je chránit svou bezpečnost.
Motor: na dvouvál ma docela hladký průběh, ale přitom dostatek energie, spotřeba se zdá zatím relativně malá, později vysleduji.
K brzdám asi není moc co psát, kdo zná Brembo se čtyřmi destičkami na třmen ten ví co jsou zač, skvělé.
Podvozek i v defaultním nastavení pracuje velmi dobře a krásně pobírá i naše děravé cesty bez zavlnění. Tím jak je úzká a lehká a poloha řidítek, tak se krásně ovládá a je to fakt hračička.
Dobře se s tím jezdí po zadním ze zatáčky , na jedničku to má tendenci jet po zadku furt, na dvojku je stále taky odlepené přední kolo, proto se zatím učím co do ni můžu pustit při střelbě při převracečkách, minihorizontech v zatáčkách, protože cítím že předek je skoro furt ve vzduchu.
Zvuk je takový krásně jadrný i s originál výfukem, taky na všem nemusím mít laďák.. zatím :D
Servis: Trochu mě mrzí krátká 2 letá lhůta na výměnu rozvodových řemenů. 24 tkm či 2 roky. Olej co 12 tkm nebo jeden rok je dle mě OK.
Nakonec výměna rozvodových řemenů s půlkroužky na vymezení vůle ventilů vyšlo 5300 kč i s prací, takže to je docela rozumná cena za servis. 1500 kč za olej 300V s filtrem.
Vítr: každému je jasné, že na naháči bude foukat, a fouká :D Já protože jsem zvyklý na sporty s kapotou, tak za mě jen cestovní rychlost 150 kmh nad to je to prostě na prohnání se a kolem 200 kmh to každý normální běloch vydrží jen pár sekund. Při bočním větru to bude s vámi házet 2x tolik jak s kapotou. Dokonce jsem vyloženě kontroval řidítky abych jel rovně. To jsem opravdu dosud nezažil.
Pěknej italskej dravec
Taky jsem si koupil naháče po SS, ten vítr je svinstvo Nad 180, vůbec necejtím přední kolo a řekl bych, že jet rovně je asi nejtežší věc Jinak super výběr, dávám 10b.
Krásna ducna to musí krásně letět přeji hodně najetých km bez nehod a krátkou zimu
Ahoj, parádní dukatka a skvělé fotky.
ducati only