renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XTZ 750 SuperTenere (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mexican91
Vloženo 5.1.2016
Aktualizováno 2.9.2017
Zobrazeno 1 499x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Po malý Tenerce byla Supertenerka jasná volba, pro navíc hovoří i slavná historie a atraktivní vzhled, a v neposlední řadě cena a velké sympatie ke značce Yamaha

Více fotografii

Motorka koupena od hodný pán z Tábora

První dojmy - Velká,těžká,a byla menší než jsem si jí představoval, o to víc mě zarazila váha, oproti 600 Tenerce byla zatraceně těžká, manipulace na místě je občas dost legrace, ale za jízdy je to pak úplně o něčem jiným, lepším.

Motorku bych doporučil pro - vhodnější asi bude pro vyšší postavy, trošku fyzické zdatnosti taky neuškodí, a při mechanické zdatnosti se dá fůra věcí, i třeba za pomoci know how zkušenějších vyřídit celkem snadno. Za přijatelný peníz je to motorka na který se dá v podstatě kamkoli velice slušně dojet.

Doplňky na motorce - Laděné svody, Laděný výfuk sebring, jinčí,menčí blinkry, do budoucna bych rád padáky, namontován držák kufrů Givi

Recenze

Motorka splňovala požadavky, a to sice aby uměla cestovat, aby byla pohodnější než XT 600Z, velké plus byl vzhled, je prostě boží!

Motor to je super záležitost, nechá si líbit hodně, na 5tku se v pohodě nechá bublat a kochat se i jet trošku kudlu po dálnici,občas trošku zavibruje, spotřeba po všech opravách a seřízeních byla spočítána něco kolem 6 litrů, nájezd na nádrž něco okolo 360 kilometrů,taky vazme trochu oleje, na 1000 km tak 2 až 3 deci., převodovka je příjemně přesná,při řazení některých rychlostí výrazněji cvakne, občas marně hledám šestku.
Jediná věc která mě štve je startování po delší odstávce, dva týdny a déle, motoru se moc nechce, obzvlášt když je v nádrži míň paliva a je třeba horší baterka, ale s dobrou baterkou jsem natočil vždy.
Podvozek
předek bez možnosti nastavení, při brždění se má tendenci lehce potápět
zadek jde nastavit pouze předpětí pružiny, je potřeba nářadí. Celkově ale na svojí dobu asi takový průměr, ale mě to zatím stačí.
Servis k servisování je potřeba kapku víc odstrojování, ale není to žádná hrůza, stojí to za to, kdo nemá mazací lis, ať si ho pořídí, přepákování zadního tlumiče je potřeba sem tam máznout.
Motorka má taky pár slabin, je dobré si o tom počíst, moje trpěla na závit v olejové vaně, stržený závit sekundárního kolečka, a kvůli odpálení regulátoru dobíjení výměna za jiný a přemístění na lépe větrané místo, a taky mě potrápily ztvrdlé příruby sání mezi karburátorem a air boxem, původní neseděli na karburátory a byla tam možnost přisávání bordelu, a originál je poměrně nepříjemně drahý.
Jinak s motorkou asi nejsou větší problémy.
Hodně těžko se shánějí plasty, takže bych asi doporučil padáky, plasty totiž nejsou z nejpružnějších, já je musel zespodu přelaminovat.
Za ty roky už je poměrně prosezené sedlo, na delší cesty je to znát :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mexican91
Mexican91 napsal 23.05.16 v 21:10

a to já si to zase radši vezmu odspodu nahoru

Jenik789
Jenik789 napsal 20.05.16 v 08:13 10b.

Pekna, ja sel naopak od velke k male

www.supertenere.cz/forum

Mexican91
Mexican91 napsal 01.05.16 v 09:51

Mann> díky moc, bohužel modrou jsem musel prodat, což mě zpětně docela štve a že mají svoje kouzlo v tom s tebou musim souhlasit

Mann
Mann napsal 10.04.16 v 07:57 10b.

Lupnu ti tady bodíky za obě YAMAHY protože obě mají i dnes své kouzlo a své čestné místo v historii DAKAROVEK

Mexican91
Mexican91 napsal 12.01.16 v 20:27

context> díky moc ale nemysli si, taky má mouchy, na který přijdeš když žačneš jezdit, ale tak už to prostě je, a důležitý je nenechat se tim otrávit

Více komentářů



TOPlist