renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki B-King (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník otajs-ZX9R
Vloženo 15.11.2015
Aktualizováno 19.4.2018
Zobrazeno 6 338x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Největší plus týhle motky je podle mě to, že jí ani po 3000km nemám v podstatě co vytknout.

Více fotografii

Motorka koupena od valis (Kojetice)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson VRSCA V-Rod: Strašně jsem ho chtěl. Po svezení zklamání hlavně motor . Mě todle HDčko nedává smysl

První dojmy - Velký jak kráva ale neuvěřitelně ovladatelný, hodný jak kdyby to kousla Hujda, a když se za to veme jede to teda jak sviň

Motorku bych doporučil pro - Každej komu se líbí nebo jí z jinýho důvodu chce. A každej kdo to má v hlavě drobet srovnaný, páč to jezdí opravdu hoodně rychle!

Doplňky na motorce - Výfuky Remus, Panceřové hadice, kovové gripy- vypadaj hezky, ale nic moc. Ouzký tvrdý bez rukavic by se na to snad ani nedalo.
Plexi- podle mě je s ním king hezčí, ale hlavně pro rychlejší jízdu naprostá nutnost. Měřím 192cm a do 220km/h nemusím vůbec dělat vajíčko. Pak už přeci jen fouka chce se to drobet sehnout. Bývalý majitel stvořil celkem povedenej nosič na kufr.

Recenze

Jel sem na jasnej kup V-roda, ale po svezení na něm jsem z toho byl tak zklamanej páč sem vůbec nepočítal, že ho nekoupím, že jsem rezignovaně jel mrknout kousek vedle na B-Kinga. Ten mě nikdy nijak netrhal, když jsem ho viděl a prohlížel jsem si ho třeba na srazech, ale přeci jen ty papírový údaje hlavně motoru a pověst mě drobet lákaly.
A byl to asi jedinej 4válec, kterej sem byl ochoten zkusit. Páč sem se pokládal už definitivně za fandu 2V, ale holt nikdy neříkej nikdy A silnýho naháče jsem ještě neměl.
Na závěr sezóny jsem s Kingem nalítal ještě 3000km tak si myslím už ho mám drobet ošáhnutýho. A k mýmu údivu se mě ta motorka líbí víc a víc jak disainově tak hlavně tím jak se na ní jezdí!
Podvozek podle mě výbornej! Jak kdyby to kousla Hujda, jede to jak tramvaj. Zatáčky to řeže jako pilka, seriovej tlumič řízení zatím všechno pobral.
Jediný problém je při rychlostech nad 230km/h při nárazovém větru. To je moto už hodně neklidný. Záleží z jakého směru fouká. Je to kvůli širokému předku. Přeci jen aerodynamika motorky nic moc. Stejnej problém jsem měl u KTM supermoto ten plaval už od 180km/h ze stejného důvodu.
Překvapilo mě jak dokáže žehlit třeba i český rozbitý silnice. Dá se jet furt hodně rychle, což byl třeba na lehnách co sem dřív míval docela problém.
Brzdy solidní, mohly by teda brzdit líp, na bremba z KTMky nebo co sem zkoušel RSV nemaj, ale řekl bych lepší průměr!
Motor de pěkně od spodu plynule, naprosto nezáludně. Tak kolem 4-5tis otáček se to začne probouzet no a dál už je to opravdu masakr. Jede to jak píchlý prase!
Ovladatelnost pokud vemu jakej je to kus motorky až překvapivě výborná! Každej kdo na to sedne nadává, že je to těžký. Vzhledem k tomu, že jsem na to přesedlal z Dyny která byla ještě o 100kg těžší tento problém vůbec nevnímám. Ale v tomto ohledu nebudu asi objektivní.
Spotřeba dobrá. beru za to si myslím hooodně a jezdím 6-7,5l/100km maximum jsem měl něco lehce pod 9 až 9 l/100km ale to bylo na dálnici kdy sem to pral co to šlo.

Zápory:
Nulový úložný prostor. S velkejma problémama se tam dá narvat lékarnička a peněženka jinak nic.
Mám delší nohy a když brzdím špatně se mě šlape zadní brzda. Musím mít nohu moc vykloněnou. Je to kvůli širokým nástavcům na nádrži. Možná by pomohlo jí nastavit. Ale zadní brzdu moc nepoužívám takže neřeším. Určo by pomohlo koupit nastavitelný stupačky. Ale nemám v plánu při řazení problém nemám a při jízdě taky ne. Nohy se mě tam jinak vejdou.
Tlumené světlo to je bída. Dálkový už jakš takš de, ale taky to není žádná hitparáda.
Při vysokých rychlostech a nárazovém větru má tendenci rozkmitávat řídítka z důvodu širokého předku.
Jízda ve dvou nic moc. Děcka brblaj je to moc z kopce. Když zabrzdím mám je na zádech když přidám sou zase hned na kufru. Ale jezdit se na tom ve dvou určo dá!
Pro někoho to může být výhoda a ona to i v podstatě pokud se chce jet rychle a plynule výhoda je. Přeci jen si myslím ale že moto je hlavně pro zábavu a ten spodek má Bking snad až moc sametovej, je to prostě až moc hodný! Uvidíme co s tím udělá X-TRE Powerbox S01
Problém s dodržováním rychlostí. Ve městě se to ještě dá v rámci uvědomění. Ale mimo to se prostě nedá
Strašlivě žere zadní pneu
Omezení max. rychlosti víc jak 270km/h z toho nedostanete. Již řeším, ježíšek donese X-TRE Powerbox S01 - odstraňovač omezovače časování mělo by to dát plnej výkon jako má Busa a zvednout krouťák od spodu na první 3 rychlosti o 20Nm na jaře uvidíme!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ferda.66
ferda.66 napsal 02.11.21 v 08:33 10b.


Pekny bike, slusna a uzitecna recenze

papriks
papriks napsal 14.01.20 v 21:17 10b.

Jungler
Jungler napsal 22.06.16 v 16:28 10b.

já si říkal kdo mě kde zas viděl. Stejně za hayu můžeš ty!

raid
raid napsal 28.11.15 v 00:34 10b.

parádní strojovna, škoda že Bking nedostal to turbo, co o něm kdysi uvažovali. Ale i tak, radost pohledět.

PYTEL1
PYTEL1 napsal 22.11.15 v 09:51 10b.

Více komentářů



TOPlist