renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 600 Fazer (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Simitom
Vloženo 25.10.2015
Aktualizováno 12.4.2020
Zobrazeno 1 864x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zasloužili stroj se spoustou optických nedokonalosti, které mu ale neubiraji na kráse.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650S: není tolik vhodná na dlouhé cestování, není vhodná pro spolujezdce
Suzuki GSF 600S Bandit: nízký výkon, nevyhovuje mi pozice jezdce
Yamaha TDM 850: Mimo mé finanční možnosti

První dojmy - Motorka mi hned sedla, ideální velikost a váha, je krásné čitelná. Umí jezdit hodně rychle ale i cestovním tempem.

Motorku bych doporučil pro - Jako každá silná motorka potřebuje řidiče s rozumem. Díky snadné ovladatelnosti si ji užijí ti co potřebují nasbírat zkušenosti i ti co mají už hodně najeto a hledají stroj který bude bavit na delších výletech jak výkonem tak uvolněnou povahou.

Doplňky na motorce - Proužky na kolech, tankpad, ochrana páček, zrcátka z FZS 1000, takvak, brašny, držák telefonu (navigace), USB zásuvka na dobíjení telefonu








Recenze

3.6..2016 PRODÁNO!!! - Motorka byla můj klukovský sen, který jsem si splnil a je opravdu výborná, ale rozhodl jsme vrátit k dvou válcům protože honit otáčky na to prostě nejsem. :) Takž zpět k Suzuki SV 650 pro kterou si zítra jedu. :D

Začínal jsem na pařezu, pak Mustang, Simson enduro (to už byl řidičák), MZ 150, Jawa kyvačka 350 a pak bráchova Suzuki 650 SV. Potom přišla dlouhá 8-letá pauza, řešení bydlení, rekonstrukce domu, rodina...
Po dlouhé době jsem se odhodlal přes nevoli manželky :) že si konečně koupím svoji první velkou motorku. Ale rozum velel něco trochu normálního. Prní myšlenky byli na maxiskůtr, ale to mě rychle opustilo. Pak enduro, ale po letech abstinence jsem chtěl jezdit hlavně na silnici a navíc finance byli omezené. Pak přišla doba vzpomínek na dětské sny a zvažování nějaké starší motorky jako veterána, například CBR 1000f, atd. Jenže výběr zachovalých kusů je malý a riziko problému vysoké.
Proto padlo rozhodnuti na obsah mezi 600 - 800 s cestovním potenciálem. Adeptů bylo hodně ale nakonec rozhodlo že chci polokapotu s cestovním zaměřením. To mě přivedlo k mému první čtyřválci a pubertálnímu snu o FZS 600 Fazer.

Nakonec jsem se rozhodoval mezi mým starým známým Suzuki sv 650 a Fazerem. Motorka má sloužit hlavně na cestování.
SV jsem jezdil ale s fazerem jsem neměl zkušenost. Pomohl mi kamarád který obě motorky vlastnil a dokázal porovnat. Musím potvrdit že vše co řekl se mi zatim potvrdilo. Fazer je mnohem ovladatelnejší, lépe padá do zatáček. Zřejmě tomu pomáhá i o něco užší nádrž díky čemuž mám nohy blíž u sebe a samozrejme vyssi pozice řiditek.
Motor je krásné sametový a nezaludný. Lze bez problémů podřadit i v zatáčce a díky snadné davkovatelnosti plynu se nemusíte bát zablokování zadního kola. SV bylo díky vyšší kompresi motoru v tomto náročnější na pohlídání správných otáček.
Podvozek je na horší cesty trochu tvrdý a uskákany (hlavně zadek) ale na kvalitním asfaltu je přesny a řízení dovolí bez problémů měnit stopu během zatáčení. Přední vydlice je pro závodníky určité moc měká ale pro mé cestování dostatečná.
Brzdy jsou všeobecně chválené, ale na mém stroji nejsou přední tak ostré jak jsem čekal. Ale oproti SV jsou citelně lepší. Letos ještě výměník brzdovou kapalinu a v příštím roce přijdou na řadu destičky. Zadní brzda je zde jen do počtu a vhodná je spíš na zklidnění zadního kola při prudším brzdění, nicméně proti SV se lépe dávkuje a snáz se odhaduje kdy se zablokuje. Vhodná je také k odložení pravé nohy na senaforu aby vás nechytla křeč do prstů na ruce při dlouhé červené... :)
Zatím mám najeto sotva 250 km, které jsem pojal vysloveně jako testovací jízdu, abych si moto osahal a zjistil jak je na tom motor, brzdy a pneu. Už teď vím že první úpravy půjdou do delších zrcátek a vyššího plexi které při mých 184 cm funguje asi do 120km/hh.

+ Plynulý zátah motoru, nezáludnost v zatáčkách, dostatek výkonu, úložný prostor pod sedlem, spotřeba (zatím cca 5-5,5 litrů)
- nízké plexi, krátká zrcátka



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RedNRacer
RedNRacer napsal 07.04.16 v 07:55 10b.

Souhlas, zážitkové cestování je s ní fajnové. Přeji ti hodně vychutnaných kilometrů.

tomixx
tomixx napsal 17.03.16 v 15:24 10b.

Tonyny
Tonyny napsal 30.01.16 v 20:36 10b.

bombice

context
context napsal 26.01.16 v 10:38 10b.

Pěkný fazer, přeji hodně najetých km bez nehod a ať ti dělá jenom radost

pavel1048
pavel1048 napsal 24.12.15 v 17:51 10b.

motorka bez šrámů?jako by nebyla

Více komentářů



TOPlist