Nadcasova kultovni motorka s nezamenitelnym charisma.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS: Obava z pripadneho nakladneho servisu, Nema 21´ vepredu, hmotnost. AT lepsi v terenu, Velmi dobra komunita kolem, AT
První dojmy - Docela vysoka, docela tezka, neuveritelne pohodlna, slusny vykon motoru. Jako prvni velka motorka vyborna volba. Skvela svetla. Velka ohleduplnost od ridicu v autech(narozdil od skutru)
Motorku bych doporučil pro - Nezavodnikum co maji radi lehci teren a potrebuji se k nemu i dostat po vlastni ose.
Doplňky na motorce - TopCase GIVI 48l
Zadni drzaky GIVI
Padaci rame Hepco Becker s pevnostnimy srouby.
Regulator Elesys
Sedlo Kahedo
Progresivni pruziny predek+zadek
blastry acerbis Al
Kontrola dobijeni Batest
PC kryt predniho svetla
Recenze
Dlouho jsem se rozhodoval jestli 1150 GS nebo AT, nakonec zvitezila AT nejen kvuli mirne nizsi cene, ale predevsim jistota puvodu, jelikoz ji kamradad skoro nejezdil. Motorka koupena s neuveritelnym najezdem 27k km. Pred koupi jsem ji nechal zkontrolovat v autorizovanem sevisu s najetymi km se mi nejprve vysmali, ale po blizsim ohledani tomu asi zacli verit take(puvodni, cerpadlo, neobrzdene kotouce, puvodni regulator).
Velmi nezaludna motorka vhodna pro zacatecniky co maji aspon 180cm vysku. Vhodnejsi pro jizdu v terenu nez zminene GS, to je ale zase vyrazne pohodlnejsi pri delsim cestovani. Vyhoda je jednoduchost, staci si pohlidat palivove cerpadlo(kontakty) a regulator dobijeni a motorka nema jinou konstrukcni slabinu co se tyce spolehlivosti.
Je na ni ale bohuzel znat rok vyroby, vykonu neni na silnici nadbytek, v terenu je to OK. Podvozek je taky v porovnání s dnešními motorkami trosku mimo. Velké plus je komunika okolo afrik(africatwin.cz) coz se s BMW komunitou opravdu neda srovnavat, specielne co se tyce ochoty pomoc a aroganci.
Krásná Africa
Dobrá volba držím palce na další km.
pěkná africa tak ať ti dlouho slouží a přeji dlouhou sezonu bez nehod a pořádnou porci najetých km