renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 1500 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník RIO_
Vloženo 29.7.2015
Aktualizováno 29.7.2015
Zobrazeno 3 227x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po FZ1 je to tak nějak cesta jiným směrem. Zvykám si na úplně jiný styl. Po mediálně hodně rozebíraných nehodách na motorkách to byla jediná možná volba, aby byla akceptovatelná pro moji drahou polovičku (ale co vám budu vysvětlovat. Znáte to)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VT 750C Shadow: Hodně mi ji rozmlouvali kvůli nízkému obsahu

První dojmy - Na svoji váhu překvapivě dobře ovladatelná, brzdy slabší, jak říkám zvykám si.

Motorku bych doporučil pro - Asi někomu kdo má už něco najeto a neváží 40kg. Manipulace na místě se 350kg je docela fuška

Doplňky na motorce - Koupil jsem s plexi, rolkou, brašnami s předními a zadními padáky, plotny, rampa se světly a opěrka spolujezdce



Recenze

Hodně jsem si o těchto motorkách načetl a naposlouchal. Volba byla těžká a myslím si, že i ukvapená. Nicméně sezóna byla v plném proudu a já prostě potřeboval vypnout a jezdit. Pokud přijedete na inzerát 360km s vlekem tak jste v hodně špatné vyjednávací pozici.
Nikdy jsem na podobném stroji nejel, když tedy nepočítám synovo Virago 125, tak nemám s čím srovnávat. Po 4-válcovém motoru z R1 je to "jiné" Slyším zvuky z převodovky při brždění motorem (něco podobného jako když u auta hučí diferenciál) po týdení pauze se po staru z motoru ozývá cvakání, pravděpodobně hydroštely na ventilech. Po cca 10km se to uklidní. Druhý den v pohodě. Po ujetí cca 50km je na volnoběh hodně slyšet spojka. na krátké vzdálenosti se to bohužel neprojevilo. V zatáčkách má tendence se docela kroutit. Zadní tlumiče jsou nastaveny na 4 tak to trochu odskakuje. Trošku mě zlobí ještě hodně dlouhý 1. rychlostní stupeň, který téměř neumožňuje pomalou jízdu.Už na volnoběh je rychlost poměrně svižná.
Dost negativ (už to slyším "tak proč jsi to kupoval")
Úžasný krouťák, který je k dispozici téměř od volnoběhu vám umožní nasázet tam rychlosti až po pětku na pár desítkách metrů. Přesto, že nemám laďák tak zvuk je impozantní. Brašny jsou téměř bezedné co všechno se tam vejde je neuvěřitelné. Jízdní pohodu doplňuje vysoké plexi, které při rychlosti 80-90km/hod posbírá vše a hodně uleví rukám. Příjemně mně překvapila spotřeba. Při normální jízdě se motám kolem 6,3l/100km. V pondělí se chystám do Liberce a od tud by jsme měli sde synem vyjíždět do okolí tak uvidím jaké další dojmy posbírám. Zatím najeto cca 400km (tachometr mam v mílích tak jen tak nahrubo)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MARTINKA2002
MARTINKA2002 napsal 26.03.18 v 19:02 10b.

Pecka. Krásná lokomotiva.

Boža
Boža napsal 06.08.15 v 16:36 10b.

Velký a pohodový cruiser je to za 10 bodů

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 02.08.15 v 19:30 10b.

Suprová Kawa

Jenniks
Jenniks napsal 02.08.15 v 16:25 10b.

Celkem zásadní změna stylu...ale to dáš Černá motorkám sluší, tudíž za 10

žižala.
žižala. napsal 31.07.15 v 21:16 10b.

Supr stroj.

Více komentářů



TOPlist