Pohodlný všeuměl. Žádný trhač asfaltu, ale spokojenou duši vykouzlit taky umí.
Výška jezdce: 196 cm
První dojmy - První dojmy si pamatuju živě, jako by to bylo včera. Majitel otevřel garáž a tam stála. Na pár sekund se zastavil čas a hlavou mi proběhlo "Ta je sakra velká". Následovalo vytlačení na dvorek, obhlídka a projížďka. Ono to jede a dokonce slušně! Z projížďky jsem se vracel s "rozříznutou hubou" a bylo jasno. (pro objasnění, než jsem se jel na Alpa podívat, měl jsem zkušenosti pouze s jawama)
Motorku bych doporučil pro - Transalp mi přijde jako taková "klidná spolehlivá síla". Použitelný jak na cestu do práce, nebo pro rohlíky, tak na pohodlné cestování.
Doplňky na motorce - top case
hlavní stojan
vyhřívané rukojeti
Recenze
O koupi "nové" motorky jsem uvažoval již nějakou dobu. Jelikož jsem však byl student a ti nemají nikdy peněz na rozdávání, byla i tato bohulibá činnost (kupování mazla) odložena. Něco málo přes rok jsem hltal inzeráty a rozhodoval se mezi Varadarem 1000 a GéSem 1150. Vzhledem k mým ne moc lidským proporcím (196 cm a 120 kg) jsem nechtěl nic slabšího = menšího. Jenomže přišlo léto 2013 a čistě náhodou jsem zabrousil v inzerátech i do sekce "Honda XL 600V Transalp" (do té doby pro mě téměř neznámý stroj). A ejhle, dle fotek docela slušný kus, za přijatelný peníz a není na druhém konci republiky. Jenom tak ze zvědavosti jsem zaslal kontaktní e-mail s prosbou o podrobnější informace. Nastalo rozhodovací období zda ještě nějaký pátek šetřit na litrovyho mastodonta, nebo se smět okamžitě blíže zajímat tohoto Honďáckyho mastodontička (den, dva jsem skoro nespal). Nakonec zvítězila varianta: "zajeď se tam podívat a uvidíš". Tak jsem přijel, viděl, odvezl .
V červenci 2013 jsem si ho tedy dovezl domů. Dokoupil jsem top case (46l Kappa), hlavní stojan a do konce sezóny s respektem k tomuto "silnému stroji" najel 3000 km.
Před sezónou 2014 došlo k základnímu servisu (ventily, kraburátory, výměna kapalin, ...). Když je ta nová sezóna a Alpík je přece jenom taky enduro, tak to testnu na lesní cestě. Výsledkem amatéra za řidítky byly prasklé plasty na pravé straně. Po nechání zavaření plastů jsem už objednával padací rámy . Na konci sezóny (od koupi najeto cca 10tis km) jsem mazlovi dopřál servis ve FREE-MOTO (Prostějov). Tam pro mě měli kluci jednu dobrou a jednu ještě horší zprávu, moto je v podstatě v cajku, akorát má popraskany membrány u plováků. Dilema zda objednat originály za cca 9,5tis Kč, nebo opravnou sadu z Německa za 2,5tis Kč. "Zneužil" jsem tedy německé obchodníky a za necelý týden od objednání jsem již do servisu vezl mnou opravené plováky. Od té doby motor v nízkých otáčkách (2,5 - 3 tis ot) zabírá plynuleji. K Vánocům jsem si pořídil vyhřívané hefty Oxford a teď nechápu, jak jsem bez nich mohl za chladných rán a večerů jezdit.
Samozřejmě to není moto bez much (papá mi trochu oleje, mohlo by být silnější, mohlo by ...), ale je to MŮJ muchovitej mazel!
Díky za komentáře / hodnocení , kladná kritika vždy potěší (a né že ne) .
Na ty roky je to fakt krasavec.
Nádherná a dost zachovalá.
Tak jasnych 10bodu
Pěknej kousek . Pevně kolama na zemi ... a ať slouží .
Hezký a kvalitní náčiní :)