Věřím, že mi vydrží více než jednu sezónu! Malá, hbitá, a ideální na rozbité české silnice a také do menšího terénu. Když se mi před garáží, při rozjezdu, zavřely řídítka na 1150GS, a nemohl jsem ji zvednout, naštval jsem se a proklínal těžkou motorku.
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Malinká, lehounká, takový moped. Ovladatelnost perfektní, tvrdé a úzké sedlo. Příšerný hlavní stojan, jen kus ohnuté trubky, hrůza. Řídítka příjemný, dobře padly. Originální štítek jaksi bez účinku.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce lehkou, nenáročnou motorku na nezpevněné cesty.
Doplňky na motorce - Koncovka výfuku Twalcom
Progresivní pružiny v předních vidlicích Wilbers
Padací rámy SW-Motech
Stupačky Pivot Pegs Mark III
Stavitelná řadička Wunderlich
15ti zubé kolečko Touratech (originál 16 zubů)
Držák telefonu
Kryty rukou Barkbusters
Zvýšení řídítek
Brzdové destičky EBC FA209/2HH
Rozšíření bočního stojanu
Topcase a držák kufru Givi Maxia
zadní blatník MudGuard
Edit:
držáky bočních kufrů Givi
výměna primárního kolečka - 16 zubů
Recenze
BMW F 800 GS Trophy
Vybral jsem ji kvůli rozbitým silnicím a spolehlivosti. První kilometry byly jak jízda na kole, ale pokud se motor vytočí, jede hezky. Příšerné originální sedlo, super na krátké vyjížďky (cca 200km) na delší trasy velmi nepříjemné - budu řešit přešití. Hrozný hlavní stojan, jen kus trubky, nepochopím. Původní originální destičky zřejmě tvrdé, velmi slabý účinek. Motor točivý s příjemným průběhem, avšak po zatížení (spolujezdec+plný topcase), výkon povadne.
Originální výbava - ABS, velký PC, vyhřívané rukojeti, velký kryt motoru.
1.8.2015
Naměřená spotřeba od 3.9 (topcase, boční kufry, spolujezdec) - 5.4 (solo, město, využití plného výkonu).
Pěknej kousek
Za mě nejvydařnější barevná kombinace to se mi fakt líbí. Hezká motorka.
tomasf71: oproti originálním se mi zdají měkčí cca o 25%, není třeba vyvíjet tak velkou sílu na páčku.
Ahoj, jak jsi spokojený s destičkami EBC FA209/2HH?
Pěkný stroj, držím palce 10b.