bmw_r1300gs_cartec




Těsnění víka alternátoru

  • 0

    22.4.2018 od wincent

    Čaute motoroví nadšenci,

    stala se mi taková nepříjemná věc, a to, že mi při jízdě protíká okolo víka alternátoru olej. Když jedu hodně střízlivě, tak je jen špinavé víko a okolí, ale stačí jen vjet na dálnici a jet okolo 100 km/h a výš, tak to začíná téct tak, že mám celou levou botu od oleje.

    Těsnění víka jsem již vyměnil a dělá to stále. vypadá to, že olej teče z vrchní části, kde je zaveden přímo mezi víkem a blokem drát k alternátoru v takové gumě. Je to tedy další člen, který může nějak vytvářet vůle a propouštět olej.

    Mám takovou myšlenku, že bych to okolo toho drátu a zkrátka v daném místě zatěsnil nějakým tmelem, silikonem, těsnící pastou, nebo něčím takovým. Myslíte, že je to dobrý nápad? a popř. jaký typ nebo značku takového prostředku byste mi prosím doporučili, ať nekoupím nějakou blbost.

    Díky moc

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    22.4.2018 od yozo444

    skúsiť možeš .ja by som dal loctite 518

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.4.2018 od Procko

    těsnění na převodovky do vysokych teplot, nejlepe černe a mas to ale pozor, az toho neni silikonove porno!

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.4.2018 od bteck

    i v manualu mas, ze se kolem toho dratu dava silikonove tesneni. Jinak, jak zminil kolege pred mnou, nemusis to tim zaplacat, ze ti to pak bude litat po celym motoru :D

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist