Palivoměr, ukazatel teploty, ukostření

  • 0

    15.4.2018 od Hadice

    Zdravim, na svém Tigrovi r.v.05 už delší dobu řešim problém s palivoměrem a ukazatelem teploty. Palivoměr se i při plné nádrži vyšplhal nejvíš do poloviny, ale bylo to jak kdy. Kontrolka reservi začla svítit když bylo v bandě opravdu tak na dojetí. Takže s vynulováním počítadla a vědomím kolik asi ujedu na plnou bandu, se s tím dalo žít. Kontrolka byla v záloze kdybych se zapoměl a moc se kochal. Leč po zimě se palivoměr pohl tak o dva milimetry a kontrolka po nastartování na chvilku zhasla a pak si vesele svítila a vůbec jí nezajímalo, že banda je plná po hrdlo. Podle schlématu jdou draty z čidla do řídící jednotky a pak zvlášť na kontrolku a na palivoměr. Před palivoměrem jsou ještě dva odpory 10 a 75. Ty se pro jistotu proměřil a ok. Takže jsem vyrval čidlo z nádrže a to je teda velechujovina. Plastová trubka, dole dva otvory na hoře výčko s dirkou. Po vyjmutí výčka na vás zírá tišťák který je ve středu trubky po celé délce. Po tišťáku běhá nahoru dolu váleček který má ve vnitř plýšek. Má to jednu vadu na kráse, alespoň si myslim. Vnitřní vybrání není přesné na šířku tišťáku takže se váleček může zapříčit. Dal sem to zase dohromady a světe div se palivoměr se pohnul nad červené pole, ale tam taky skončil svoji cestu. Ale kontrolka konečně zhasla. Ovšem na jak dlouho. Proměřovat čidlo jestli je det, pozbývá smyslu, neboť ať hledám jak můžu žádná data nejdou najít. To mám dva manuály a nic. Jediné co jsem dostal za radu překontrolovat ukostření. To sem našel jediný na motoru. Takže jediné co zbývá je koupit za dva litry nové čidlo. Za tolik mají v Triumphu Praha. Tedy přesně 2150,- Kč. Další problém je ukazatel teploty. Ted se tedy pohybuje, ale nejdál se dostane na půlku mezi stupnice a tam i sepne větrák. Odpory před ukazatelem jsem proměřil a ok. Kapaliny je dostatek. Kdyby jste měl někdo k tomuto nějaké poznatky budu rád. Díky předem.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (1)

Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist