Benzínové vedení

  • 0

    13.2.2018 od JaAles

    Dobrý den všem, zajímám se o možnost změny palivového vedení, kdy by se vyhodilo to čemu se říká, tuším, že sekundární podtlakový ventil a do nádrže se dal klasický kohout (otevřeno, rezerva, uzavřeno).Palivové vedení by tak bylo: nádrž-kohout-karburátory, bez ničeho dalšího. Máte s tím někdo nějakou zkušenost? Děkuji za jakýkoliv návrh.

    Aleš

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    13.2.2018 od adamadamec

    Hele, je to moc obecný. Napiš jaký máš karburátor, třeba. Výrobce v servisním manuálu uvádí 3 typy karburátoru za dobu výroby 750tek. URCA mám, a zde je klasický ventil Open/Res./Stop....Takže to asi pude.

    Doplněno:

    Děkuji a pro doplnění, mašina je 1996 a karburátor Mikuni BST40.

    14.2.2018 od JaAles

    Doplnit odpověď

  • 0

    14.2.2018 od XPALIC

    Jde to , ale pokud necháš kohout otevřený při chcíplém motoru tak tlak paliva z nádrže budou držet jen jehly v plovákové komoře a v případě jejich selhání si nádrž vypustíš přes karburátor a písty do oleje.... což už je celkem malér .... originál kohout je otvíraný podtlakem z přírub. Takhle nějak zjednodušeně ....

    Doplněno:

    Velmi děkuji za další názory. Zapomenutý otevřený kohout by šel vyřešit, třeba elektroventilem zapojeným na spínač zapalování. Zajímalo by mě proč a z jakého důvodu to tam ti kluci japonský vlastně dali, nepřijdou mi jako nějací blbci co to tam nacpou jen proto, že tam na to maj místo.

    15.2.2018 od JaAles

    to by se nemělo vypustit jsou tam ventilky na uzavírání benzínu

    14.2.2018 od badyXV

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist