globalmoto_duben_nolan




problém s blinkry

  • 0

    6.1.2018 od lukyno14

    zdravím,
    v poradně jsem podobný problém nenašel a na předchozí dotaz jsem nedostal uspokojivou radu, takže zkouším ještě jednou s dalšími informacemi a zjištěními a prosím pouze o fundovanější odpovědi a ne blbiny - nejsem úplný laik.
    popis problému: na WR-ku mám Led blinkry a jen na aku (bez chodu motoru) všechny blikají. Při chodu motoru pravá strana tak nějak neklidně svítí s občasným probliknutím. Když odpojím zadní blinkr problémové strany, přední bliká jak má. Zadní blinkr je ale v pořádku - při připojení jinam, bliká. Když to shrnu: blinkry jsou v pořádku-při testu všechny blikají, přerušovač je v pořádku-bez chodu motoru a za jeho chodu na jedné straně není problém a vše spolehlivě bliká tzn., že zřejmě není ani nikde špatný kontakt! Jediné vysvětlení zatím mám, že je někde prodřená izolace drátů a při chodu motoru jsou blinkry problémové strany (P) napájeny kromě regulerního způsobu i přímo z alternátoru. Vizuálně mi to i tak připadá jako by šlo o mísení dvou signálů resp. napájení. Jak si ale vysvětlit, že po odpojení zadních blinkrů (zásuvka pod sedlem) bliká přední blinkr na problémové straně normálně i za chodu motoru když jsou blinkry jedné strany propojeny stejným vodičem a odpojenou zadní částí tam žádné jiné napájení určitě nevniká. A teď babo raď . Díky za smysluplné rady.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    15.1.2018 od pistapista31

    Pokial je 100% prerušovač v poriadku tak by som hladal chybu na zväzku pri krku (tam sa najviac hybu kable ) jenoduchym testom chytit zväzok do ruky a stlačať ho a sledovat či nastane nejaka zmena. pzn. ako ste zistili že relle je 100% ?

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.1.2018 od adamadamec

    Zásadní LED otázka. Jsou ony blinkry (resp. žárovky) osazeny správnými rezistory?
    Napiš Typ žárovky i sčíslem produktu (na žárovce) vypočítám rezistor a pošlu zapojení...

    Doplnit odpověď