-
17.7.2017 od dodyk
Zdravim. Po zime som bol nuteny hodit SV na servis, nakolko po nastartovani a vytoceni nad 3000ot. motor stale zdochol. Motorka teda podstupila vymenu ventilovych podloziek a ultrazvukove cistenie karburatora. Prva jazda po oprave bola bezchybna, vsetko slapalo bez problemov. Po mesiaci statia motorka nastartovala bez problemov, bezchybny bol taktiez volnobeh. No akonahle som sa pohol, do 4000ot. je citit maly pokles vykonu, jemne s motorkou sklbe a celkovo chod nie je plynuly. Navyse po uplnom zavreti plynu za jazdy zacne neustale a bez prestania strielat do vyfuku akonahle otacky klesnu pod 4000ot. Akonahle trocha povytiahnem sytic, problemy ustanu. Volnobeh je uplne v poriadku, vtedy nestriela ani pri vytoceni a zavreti plynu (volnobezne ot. 1500). Mam podozrenie na prilis chudobnu zmes.... Mate s tym niekto skusenosti? Vdaka
(SV650N r.v2000 48 000 km)
-
17.7.2017 od Slávek-TDM
Zrejme je po dlouhym stani v karburatorech nanos bioslozky. Zkus pouzit aditiva do benzinu, ale jeste pred tim natankuj novy benzin. Pokud to nepomuze, karbce musi opet ven na cisteni a kontrolu.
-
17.7.2017 od Rolda89
dle mých vlastních zkušeností je třeba nejen vyčistit karburátory, ale i komplet nádrž a přívod benzínu, dobrý občas dát do nádrže ten VIF..
-
17.7.2017 od fidlimydli
Mrkni na svíčky. Jak jsou bílé, je to chudé.
Jestli to budeš chtít obohatit na šroubu bohatosti, hodně štěstí. Musíš vyhodit karburátory ven, protože šroubky jsou díky V nepřístupně naproti sobě. Od oka potočit, vše smontovat vyzkoušet a tak pořád dokola. Je to pomsta p. Suzukiho.Doplněno:
Netreba demontovať karbíky. Stačí tento alebo podobný nástroj:
https://m.louis.eu/a...7&list=351681872
Super vec !!!17.7.2017 od Eastrider
-
18.7.2017 od LetiferDS
Co bych dal za to kdyby mi ta herka střílela... to bych si to možná i nechal.
Doplněno:
Neboj, po 10 minutach by ti to prislo otravne.... A ide hlavne o to, ze motor do 4000ot. nema prilis hladky chod. Pozriem sviecky, aj ked boli tiez menene, vymenim filter a uvidime
18.7.2017 od dodyk
-
18.7.2017 od honza.vojak
Měl jsem taky karburátorový SVčko. Střílelo mi to hned po koupi do laufu většinou při brždění motorem, a to byly rány že by se z toho jeden pos..., jak petarda. V servisu mi čistili karburátory, a říkali že jsem měl uhnilý podtlakový hadičky, těma to asi přisávalo falešný vzduch.
Jestli sis nechal čistit karburatory, tak bych si alespoň sám zkontroloval jestli není stažená / povolená nějaká hadička, a jestli samotný airbox je správně nasazený na obě gumové manžety (sundat nebo alespoň nadzvednout nádrž, odšroubovat vdzuchový filtr, a už vevnitř uvidíš ty dvě manžety - blbě se to nasazuje když máš velký pracky)
Atd. - cokoliv co by přisávalo vzduch navíc.
Až pak bych se pustil do plánu B - seřízení karburátoru znova. -
18.7.2017 od Tomas_81
Do laufu střílela i stříkačna,starý svíce,nový svíce (vždy předepsaný výrobcem) a při ubrání to střílelo vždycky.....
Každopádně šel bych jim to reklamovat,je zjevný že to vyčištění dlouho nevydrželo. Pravděpodobně se to zaneslo nějakým bordelem z nádrže,paliva. Když už se čistil karbec,měla se ideálně vyčistit i palivová soustava,dát nový svíce i vzducháč.....pak to všechno seřídit a mělo by to fungovat tak jak ze začátku akorát mnohem dýl!
Můžeš samozřejmě sám vyzkoušet nějakej čistič,přípravky od WYNNS dobře fungujou,vyzkoušeno
Dělají čističe jako přísadu do paliva na stříkačku i na karbec....