globalmoto_duben_nolan




pístní sada

  • -1

    16.6.2017 od r61999

    Ahoj,

    chtěl bych se zeptat. Nechal jsem seřídit karburátory na moto r6 , 1999 , a bylo mi řečeno že už je vyběhaná. Zvažuji ale nevím jestli se to ještě vyplatí a taky záleží na tom co by bylo potřeba udělat jí nechat opravit. Kdyby se jednalo o pístní sadu tak ji nejsem schopet dohledat na internetu. Zajímala by mě cena a podle toho by se dalo zvážit či do toho jít nebo ne

    Doplněno:

    motorku mám krátce a žádné zkušenosti. Vůbec nejezdí špatně ale řekl jsem si že nechám pro jistotu seštelovat karburátory. Řekl mi že to bylo docela v cajku ale sešteloval to. Předtím mi přišlo že okolo 10000 otaček to chytlo druhej dech a ted mi to připadá tak že to má konstantní záběr a jde to znát po tom seštelování i na zvuku..Jinak to nemůžu porovnat ale jezdil jsem s klukama co maji 600 cbr a neměl jsem problém se jich držet možná bych je i dal ale to těžko říct nebyli jsme domluveni a nevim jak za to tahali oni. Motorka má spostu doplnků a zřejmě i jinou rozetu . Nevím co s tím kdo předemnou dělal ale motor asi bude původní. Má něco už najeto ale po tom co mi řekl nevím zda má cenu s tím něco dělat nebo ne. Jak říkám hledal jsem kolik vůbec stojí sada abych věděl kdybych ji chtěl dát do kupi pokud to má cenu. Ale nikde nemůžu najít sadu pístů proto jsem zadával tenhle dotaz. Jestli má někdo vůbec přehled. Když bych ji nechal rozebrat je mi jasný že se můžou dělat třeba jen kroužky ale to se ví až když se to uvidí. Spíš by mě zajímalo jestli někdo ví o někom kdo tu sadu umí a za kolik.

    17.6.2017 od r61999

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 1

    16.6.2017 od kilix

    To ti povedal kto a na základe čoho? Len tak od oka, alebo meral kompresiu a nesedí s toleranciou?
    A čo takto ako prvé pozrieť ventily? Nastaviť vôle, prípadne zalapovať sedlá.
    Ale to by ti mal vedieť povedať ten, čo ti rozpráva o vybehanom motore, kde je teda vybehaný a ako.

    Len tak od oka kúpiť krúžky a nasadiť mi nepríde ako rozumný spôsob údržby.

    Doplněno:

    karburátor tam nemáš jeden, ale štyri.
    Podľa popisu tipujem že týpek sa snažil robiť synchronizáciu a nešlo mu to, lebo zrejme sacie ventily úplne netesnia. Dôvodov môže byť viac.
    Pred synchronizáciou je treba spraviť ventilové vôle. Ale to by chlapík v servise mal vedieť a povedať ti to, nie iba skonštatovať že dačo je vybehané.

    Ak sa to nedá zosynchronizovať ani pri správne nastavených vôlach, potom sa môžme baviť o tom, že ventily netesnia kvôli oxidácii, korózii, mechanickému poškodeniu, alebo sú vybehané valce.
    Ďalší krok je kontrola tesnosti ventilov a prípadné zalapovanie ventilov, ak sú sedielka poškodené, zoxidované a podobne.
    Pri tom sa už môže riešiť aj tesnosť krúžkov, lebo hlava musí ísť pri tomto kroku dole.
    Piestne krúžky sa nemenia len tak naverímboha, ale musíš si byť istý tým, prečo ich meníš a určite to neni prvý krok, keď sa ti nedá spraviť synchro!

    16.6.2017 od kilix

    Jak jsem psal nechal jsem seštelovat karburátor a on mi řekl že už je ten Motor vyběhanej.Říkal že měl problém to seštelovat . Je fakt že na volnoběh to občas zakolísá a nedrží pravidelně. Jinak bych řekl že špatně nejede ale to nemůžu porovnat. Je mi jasný že by se to muselo rozebrat a zjistit co a jak ale chtěl bych to vědět jenom předběžně.Taky říkal že ten motor může kdykoliv padnout ale to mi nikdo neřekne kdy to bude. Beru na vědomí že má už něco najeto a taky nevím co se s tím dělalo přede mnou ale člověk nikdy neví.

    16.6.2017 od r61999

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.6.2017 od Lumen

    Jak pise kilix..jestli jen tak poslechem zjistil vile mimo limit tak to neni mechanik,ale genialni ladic pian

    Doplněno:

    Pochybuju ze ti zmeril aspon kompresi

    16.6.2017 od Lumen

    Jak jsem psal nechal jsem seštelovat karburátor a on mi řekl že už je ten Motor vyběhanej.Říkal že měl problém to seštelovat . Je fakt že na volnoběh to občas zakolísá a nedrží pravidelně. Jinak bych řekl že špatně nejede ale to nemůžu porovnat. Je mi jasný že by se to muselo rozebrat a zjistit co a jak ale chtěl bych to vědět jenom předběžně.Taky říkal že ten motor může kdykoliv padnout ale to mi nikdo neřekne kdy to bude. Beru na vědomí že má už něco najeto a taky nevím co se s tím dělalo přede mnou ale člověk nikdy neví.

    16.6.2017 od r61999

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.6.2017 od Martin.z.brna

    nech změřit tlaky válců a hned bude jasno. když budou menší, otvorem po svíčce nalej trošku oleje a změř ten válec znovu - když bude lepší, tak by to mělo být kroužkama. když ne, tak ventilama.

    jo a taky můžeš mít "vyběhaný" karburátory, ale to se nestává tak často řekl bych

    Doplnit odpověď

  • -2

    16.6.2017 od pistapista31

    kua ked to ide tak nič nieje vybehane len to vyladiť

    Doplněno:

    a pravidelnu udrzbu podla manualu

    16.6.2017 od pistapista31

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist