globalmoto_duben_nolan




Odškrtenie šupátka karburátora

  • -1

    24.5.2017 od Furby

    Ahojte, vie mi niekto poradiť či pri odškrtení šupátka karburátora sa upchávajú obe diery okrem otvoru pre ihlu alebo iba jedna? Na foto mám 2 diery, ale čo som pozeral druhé karburátory tam bola upchatá od výroby iba jedna a druhá tam stále bola..









    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    24.5.2017 od Eastrider

    Ahoj !

    Však vyskúšaj ! Najprv len jeden, zmontuj, zajazdi si, potom demont, obidva upchať, skúšobná jazda, rovná sa výsledok. Viem, že je to časožrút, ja by som z čistej zvedavosti vyskúšal.

    Doplněno:

    Aj keď pravdepodobne len jeden. Ak obidva, možno sa príliš zmenia podmienky v karbíku, ktovie, či už aj tak nebude treba korigovať bohatosť.

    24.5.2017 od Eastrider

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.5.2017 od Bulit69

    Záleží na roku výroby. A na zemi puvodu. Někde být mají, někde mohou a někde musí. A samozřejmě někde nesmí.

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.6.2017 od suzukijohn500e

    Ahoj
    Tak já osobně mám SUZUKI GS 500E /ROK 99 A MÁM V TOM DYNO JET ,,myslím že je to 1 sada
    dával to tam ještě můj kamarád mechanik . Já jsem laboroval tak strašně dlouho až jsem na to přišel
    mám dané trysky na obou karburátorech čísla 122 .(v balení dyna,JE VÍCE NA VÝBĚR ).A na tom šoupěti mám ucpaný jen 1 s těch otvorů ,a na druhým je na půl průchozí v balení sady dyna jetu na půl průchozí ucpávka je na šoupátko závitník a tím si uděláš zavit a do něho našroubuješ jednu ucpávku a druhou z dirkou, je to taky částečná ucpávka ,píšou ale pro lepší akceleraci jí tam nedávat ale já jí tam mám a mašina se zvedá taky a zda to budeš dělat jako to mám já tak jí tam dej ,díra uprostřed se neřeší ta je na jehlu myslím, jehly máš jiné přímo od dynojetu originálním balení jsou lepší opracované zmenšené více do špičky jinak stejně dlouhé ,mám je na druhém zářezu od z hora, a nejdůležitější věc je naštelovat pák lanko od plynu ,,bez vůle ,,,.a pak karburátor na základní nastavení myslím volnoběh na 2,25 otočky oba dva ,,pak doladíš naštelovat přesně motor na volnoběh ,já to dělal odpojováním jednoho válce .po druhém fajfkou jinak svíčky mám R -NGK
    ,,,A JEDE MĚ 150 DÁL JSEM TO RADĚJI NEZKOUŠEL NEMÁME NA TO SILNICE A PŘEDPISY TO TAKY NEDOVOLUJÍ ,,I TAK BY HOLKA JELA POŘÁD DÁL ,,ALE JE TO JEN 500 obsahTAKŽE JÍ NEMÁ CENU HNÁT NĚKAM ZA OBZOR.RYCHLOST SVĚTLA S TÍM STEJNĚ NEUDĚLÁŠ ,,TÍM VŠE SNAD JSEM TI PORADIL ahoj Johny

    Doplněno:

    Jo a když už budeš rozebírat karboše třeba i od sebe nezapomeň na synchronizaci karbeců já jí osobně měl v pořádku,ale i tak jí udělej je to jen jistota ,, ahoj.

    22.6.2017 od suzukijohn500e

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist