bmw_r1300gs_cartec




Špatně chytá přechlastává.

  • 1

    7.3.2017 od cputakt

    Zdravím, loni jsem koupil uvedenou motorku s tím že sice startér točí ale nachytá. Mám účet že na motoru byla dělaná GO motoru ( za 21 000) a potom chvíli jezdila ale potom už nešla nastartovat. Motorku jsem přivezl domů a asi po hodině hraní mi motorka chytla. Motorku jsem projel na 1,2,3 a potom zdechla.
    Zjistil jsem že v nádrži byl kapalina vzhledu kofola a hodně bordela.
    Celou motorku jsem rozebral,nechal nalakovat,nové brzdové desky a jiné věci. Nyní jsem ji tedy složil a zkusil projet. Bohužel je pořád problém se startováním, motorku točím přes nabíječku i 10 minut různě střílí z výfuku a někdy i chytne. Opět se mi jednou povedlo že motorka šla i projet ale opět jen na 1,2,3 a zase zdechla (palivem to není)
    Teplota motoru byla už kolem 60°c. Dnes zase za studena po delším točení chytla a šla na volnoběh i pěkně za plynem ale za chvíli zase zdechla. Po vyšroubování svíčky je svíčka dost mokrá, kompres jsem neměřil jen zkusil ucpat prstem a protočit startérem ale tlak prstem neudržím.
    Mám velké obavy že je problém na guferech na klice ale vypustil jsem starý olej a krom toho že nebyl úplně čistý tak nebyl cítit benzínem (pokud by směs z pod pístu utíkala přes gufera byl by benzín v oleji).
    Kde hledat problém? Jediné co jsem teď zjistil je že pod tryskou pro bohatost směsi chybí pružina a tryska byla dotažená na doraz ale zkusil jsem startovat i s tryskou povyšroubovanou (měla by být povolená po dotažení o dvě otáčky) ale i tak motorka nestartuje.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    8.3.2017 od kilix

    Keď si mal v nádrži bordel a BIObenzín, tak podobne to zrejme bude vyzerať v karbci. Nikde nepíšeš či si čistil karbec, tak to urob, budeš tam mať Babišov BIOpovlak®™. To, že motorka zdochne po chvíli, môže znamenať aj nesprávnu funkciu ihlového ventilu a plaváka, ale opäť príčinou môže byť Babišov BIOpovlak®™.

    Doplněno:

    Samozřejmě že po demotáži skoro celé motorky jsem i karburátor vyčistil. Před karburátorem byl filtr ten byl ucpaný,dále je sítko přímo v karburátoru to už bylo v pohodě ale i tak jsem celý karburátor rozebral a vyčistil. Plovákový ventil těsní (zkoušel jsem přivřít a profouknout). Problém bude v nastavení trysky pro bohatost směsi. na té totiž chyběla pružinka a já nevím jak byla stlačená pružinka tlustá, takže když tam teď dám podobnou a dotáhnu trysku a potom podle návodu povolím o dvě otáčky pořád to může být málo protože moje neoriginální pružinka může mít méně závitů a s tenčího drátu navynutá. Ale zkusím to a budu štelovat. Snad se to povede a motorka potom normálně pojede.

    8.3.2017 od cputakt

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.3.2017 od pannedra

    A koukal jsi na svíčku? Mě dělala motorka to samý a protože jsem byl línej sundat nádrž, tak jsem jen vytočil kabel z fajfky. Jiskru to dávalo tak co žejo... nakonec jsem zjistil, že byly v piči obě svíčky a fajfky :D :D

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.3.2017 od TheThomson

    Můj názor je že máš špatnou cívku. Pokud jsi psal že jsi karbec čistil a pokud máš mokrou svíčku (kterou jsi měnil za novou) tak není jinde problém než v jiskře kterou ti hází cívka. Pokud ti cívka odchází tak startuješ obtížně a při dosažení určitých otáček začne vynechávat a tím pádem jak jsi psal ti zhasne motor. jdi po zapalovací cívce

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.3.2017 od topper-harley

    Zdar.
    Řekl bych že ta pružina na šroubu směsi nemá na tvůj problém vliv.Dle mého jen tlačí na gumičku,respektive má zabránit samovolnému povolování šroubu.Jako první bych vyměnil svíčku za BRISK,obdobné problémy jsem řešil u dvou rotaxu s NGK a svíčka pomohla.Pak určitě vše těsní jak má? příruba atd.?Gufera na klice není moc velký problém vyměnit pokud máš rotax 123.No pokud 127 tak tam je to celkem problém(bez půlení motoru se k jednomu guferu nedostaneš) Jestli by jsi chtěl zkusit cívku mohu ti nějaké půjčit,jsem z OV to nemáš daleko Ještě zmrknout klínek na zapalování,to taky dokáže potrápit a klapky sání bych taky zkontroloval.Karbec pokud jsi vyčistil,tak by měl fachat normálně.Šroub směsi povol o dvě otáčky,trochu zvedni volnoběh a pokud je vše ostatní v pořádku tak by to mělo chytnout.Když pohledáš někde tu byl i celkem stručný popis jak ho pak seštělovat.

    Doplněno:

    Tak asi mám hotovo, klínek drží plovák nastavený teď chytne na brnknutí ale ještě to chce doladit volnoběh, sitič, a bohatost směsi.Nemám STK tak koupím do kanystru více benzínu a nechám ji pěkně prohřát až potom naladím karbec. Zkrátil jsem pružinu na přívěře a trošku ji natáhl (má menší odpor) projel jsem ji kolem garáží a přívěra se už chytá ale je tam díra kolem 7500 ot se začne jakoby dusit asi vteřinku a potom se přívěra otevře a to je fičák. Podobný jev je i při rozjezdu že se jí nechce do otáček ale potom zabere, chce to pořádně doladit ale až bude zahřátá.

    19.3.2017 od cputakt

    Tak pak dej vědět jak jsi dopadl.Jinak mě ty NGK vydržely vždy jen chvilku.Ted beru vždy jen BRISK a mám klid.

    18.3.2017 od topper-harley

    Tak mi dnes přišla nová NGK svíčka a zase nic. Trošku jsem už na to myslel a až dnes když už jsem nevěděl jak dál, jsem shodil magneto zapalování a samozřejmě byl střihnutý klínek na klice. Udělal jsem nový a motorka krásně chytala i jela ale zase jen do 8000. Potom zase nechtěl chytit ale všiml jsem si že z přepadu valí benzín ,byl seknutý plovák. Mrkl jsem na elektromagnet přívěry a zjistil že je vyběhané vnitřní pouzdro takže se pístek při aktivaci kousne. Taky jsem zjistil že elektromagnet nemá takovou sílu zvednout klínek ve válci. Asi oslabím pružinu u přívěry a snad to bude v pohodě.

    17.3.2017 od cputakt

    Je tam rotax 123.

    15.3.2017 od cputakt

    Právě že předtím točila i do omezovače a teď se ji nechtělo.Přívěru jsem měl venku a když zatlačím na elektromagnet chodí volně. Objednal jsem novou svíčku tak uvidím, teď když jsem startoval (zase nechtěla chytnout a zalila svíčku) tak při zmáčknutí startéru elektromagnet cuknul ale nechytla tak asi se proto neotevřela.

    15.3.2017 od cputakt

    Že to jde jen do osmi může dělat i přívěra.Jinak co tam máš za rotax??S oilmastrem nevím,byla to vždy první věc co jsem vyhodil.

    14.3.2017 od topper-harley

    Tak jsem se dnes dostal do garáže z perfektně vyčištěným karburátorem a doplněnou neoriginální pružinkou pod jehlu bohatosti směsi.Zapnul jsem sytič a chytla okamžitě.Trošku jsem si hrál s tou jehlou a zase jsem zalil svíčku, takže ta jehla má velký vliv na bohatost směsi.potom mi zase chytla a pěkně šla za plynem. Zahřál jsem ji asi na 50°c a zkusil se projet.takjakpředtím neměla problémy točit až k červenému nyní zase jen do 8 000 a potom jakoby omezovač (možná chudá směs) nebo byla ještě studená. O svíčce taky uvažuji ale nevím co tam dát. Je to vysoko otáčkový 2T motor tak nevím. Ještě dotaz, zprovoznil jsem oilmaster ale v hadičce co jde z čerpadla do karburátoru mám bublinky protože z čerpadla mi saje olej podtlak v karburátoru. Může to tak být nebo musí být hadička až ke karburátoru plně zalitá?

    13.3.2017 od cputakt

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist