globalmoto_duben_nolan




Po zahřátí a při plném plynu vynechává

  • -1

    27.7.2016 od Burošek

    Víc hlav víc ví, tak třeba mi tady někdo poradí. Mám problém s Hondou CBR 125.
    Jezdila ok, ale pak začala mít problém se startováním - když třeba den nejela, tak jsem ji nastartoval, minutu motor běžel, pak chcípla a při dalších pokusech o startování jen plivala benzin z přepadové hadičky. Až se ji podařilo nastartovat, tak jsem musel držet plyn, dokud se chod neustálil (hrčela jak nějaký chopper). Pak už jela v poho a i startovala v poho. Takže pročištěný a přetěsněný karburátor, přidán filtr na přívod paliva. Teď zatím startuje v poho.
    Ale problém je následovný.
    Po městě jezdí v pohodě, ale jakmile vyjedu kousek dále, kdy třeba potřebuji na nějakou dobu jet s plným plynem (například chvilka jízdy po dálnici), začne jakoby vynechávat, jak by ji došel benzin. Ale pak zase jede a pak zase vynechává. Poté to dělá třeba i když na chvíli pustím plyn a pak zase chci přidat nebo podřadím a chci přidat - jakoby chvíli netáhne a najednou zase začne táhnout. Nutno říct, že toto dělá až po zahřátí. Když jedu jen chvíli kousek od baráku, tak to nedělá, až později.
    Netuší někdo, čím to může být? Už jsem z toho vážně na nervy a ani známý v servisu netuší co s tím.
    Díky moc za přečtení a případné rady.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 1

    30.7.2016 od magnos

    Daj prec ten palivovy filter. Riesil som presne ten isty problem a nic nepomahalo. Skusil som jazdu s otvorenou nadrzou - problem pretrvaval.. potom som skusil napojit karburator mimo nadrze s PET flase a tak jazdit. Takto isla moto normalne. Takze som odstranil palivovy filter na hadicke (staci ten origo filter v nadrzi na pipe) a hadicku co najkratsiu len tak aby sa dala v pohode demontovat nadrz.
    Problem je v tom ze v tom filtri sa urobila bublinka ktora potom branila prietoku paliva.
    Skus - uvidis.

    Doplněno:

    Motorku jsem ještě párkrát projel, abych si problém upřesnil. Podle zdejších odpovědí jsem se nad tím zamyslel a rozhodl se jít cestou - odstranit filtr, pokud nepomůže, tak řešit palivový kohout. Po mrknutí se na filtr jsem zjistil, že hadička, která z něj vede do karburátoru, je zlomená - ohnutá do pravého úhlu. Narovnal jsem ji a zkusil moto projet - zdá se, že je problém vyřešen. Diky moc všem za rady

    12.9.2016 od Burošek

    Doplnit odpověď

  • 1

    27.7.2016 od Slávek-TDM

    Podle meho mas vysokou hladinu v karbcich nebo netesni jehla plovaku. Predpokladam, ze kdyz je chladno, jede to lip nez kdyz je hic.
    Zkus snizit hladinu, dat jehlu niz a jako prvni vymen vzduchovej filtr za novej

    Doplnit odpověď

  • 0

    27.7.2016 od kilix

    známý v servisu netuší co s tím, tak ten servis asi za veľa nestojí, čo?

    Buď sa ti zasekáva plavák, alebo máš upchatý kohút palivový, alebo ti vzniká podtlak v nádrži.
    Riešil by som to v takejto postupnosti:
    0. Vyčisti/vymeň vzduchový filter
    1. choď sa odviezť s otvorenou nádržou
    2. ak nič, tak rozober palivový kohút, vyčisti, prípadne kúp repas sadu a vymeň to všetko vnútri.
    3. ak nič, tak skontroluj chod plaváka na oske, vyčisti osku, skontroluj či je rovná a plavák nedrhne.

    Ešte ma napadá - sviečku si menil kedy?
    Keď sa čistil karb, nezistilo sa nejaké poškodenie? Membrána je OK? Sytičový okruh neostáva visieť?

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist