bmw_r1300gs_cartec





Téma: TUbliss - osobní zkušenost
 
6.12.2010 v 06:37
Po dotazech přikládám vlastní zkušenost.

TUbliss jsme koupili s kamarádem na Erzbergu za 100 éček a je to fakt bomba.Jezdíme ho půl roku a absolutní spokojenost u obou jezdců. Zatím máme TUbliss jen v zadních kolech,příští rok plánujeme koupi i na předek. Pokud bude zase na ERZB k dispozici.

Existují dva tipy (minimálně) ,zřejmě starý a nový.
"Starý" model se nafukoval probodnutím gumy-to byl absolutní nesmysl.Bylo zapotřebí speciálního nářadí,směsi co zalepí díru v pneu a nebylo možné jednoduše měnit tlak v pneumatice.

"Nový" model,respektive ten co máme my:
Do ráfku vložíte speciální duši,která těsně obepíná vnitřní část ráfku. Chráněná je pevným obalem proti průrazu. Do této "duše" se fouká 7 ATM a má za úkol držet pevně patky drapáku. Také,víceméně ucpává mezery mezi špicemi a ráfkem. Poté si přes haltr nafoukáte do "bezdušové" pneumatiky tlak jaký chcete. Doporučeno je 0,7 ATM ,ale jezdíme i 0,4 .

Úžasně se zlepšil záběr pneumatiky v terénu,hlavně v trakčních výjezdech a na kamení.

oficiální stránky TUbliss

Naposledy editováno 06.12.2010 06:45:09
Předchozí
1 2 3
Následující

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 07:06 | Nahoru | #1
hele takze pokud to pochapuju dobre tak ta tva verze ma 2 ventilky a diky tomu tlaku v tom jelitu neni potreba pouzivat haltry.

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 07:08 | Nahoru | #2
stara verze ?


nova verze ?

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 07:09 | Nahoru | #3
jak se to obouva? jde to dobre? a nebo drbacka ?

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 07:35 | Nahoru | #4
Kopec> Akú to má výdrž a treba to nejak udržiavať ako mousse?

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 08:23 | Nahoru | #5
a co kdyz propichnes (riznes) gumu ? nebo dokonce TUbliss (jde lepit) ?

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 08:30 | Nahoru | #6
no kdyz privalis gumu tak jsi v riti :) leda lepit jako klasickej bezdusak. Ale pokud provalis gumu tak by jsi tak jako tak provalil i dusi, takze si myslim ze v tomto ohledu je to jedno. Kazdopadne otazka ohledne poskozeni toho vnitrniho telesa me taky zajima.

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 08:45 | Nahoru | #7
něco v tomhle smyslu má dělat i Mitas....

Naposledy editováno 06.12.2010 08:45:52

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 09:54 | Nahoru | #8
Tak když píchneš tublis ,tak je tam pořád haltr z toho tublisu.Údržba napikaču, na enduro dvojdenní s otočením pakec,musí tam být čisťounko při nasazování .Mousse je mousse .

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 10:02 | Nahoru | #9

marko píše: Tak když píchneš tublis ,tak je tam pořád haltr z toho tublisu.Údržba napikaču, na enduro dvojdenní s otočením pakec,musí tam být čisťounko při nasazování .Mousse je mousse .

To klidne obetuju :) Vyhodu bych videl i v tom ze po zavode neni guma plna sracek co tam natecou pres spice

Kopec: Jedes to na predku i zadku nebo jenom zadek ?

Naposledy editováno 06.12.2010 10:04:10

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 10:05 | Nahoru | #10
Joraell> Prečítaj si prvý príspevok .

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 10:33 | Nahoru | #11
kluci jezdili ten tublis od mitasu, nafouknutí píchnutím jehlou z boku a stříhnutím srágory ala antipich, byly s tím problémy, utíkalo to, nakonec se jim snad podařilo to vyreklamovat, ve mě to moc důvěry nevzbudilo, tenhle viz výše se zdá lepší

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 10:39 | Nahoru | #12
Má to skladem. Na stránkách to není ale má to. http://freestyle-shop.cz/ cena sady 5000

TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 10:51 | Nahoru | #13
A píchnutí gumy v terénu se řeší knotama, předpokládám? To by se mě líbilo

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 11:28 | Nahoru | #14
JOjojo jen by se ty gumy musely píchat,vony se spíš cvakaj a prořezávaj a to nezaknotuješ.

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 12:11 | Nahoru | #15
tady to maji za tu cenu zhruba 100€ v CR

MXTECH

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 12:48 | Nahoru | #16

marko píše: JOjojo jen by se ty gumy musely píchat,vony se spíš cvakaj a prořezávaj a to nezaknotuješ.



ja jsem v terenu gumu zatim vzdycky pichl o hrebik

jinak moc vyhod v tom vynalezu nevidim

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 17:13 | Nahoru | #17
no ja v tom vidim vyhodu dobre trakce na uplnych srackach kdy si muzes dovolit to i vice podhustit jasne kdo jede jelita tak je v pohode ale ted otazka zda se tohle po sezone musi taky koupit nov e anebo je to defakto naporad :) Protoze potom by to bylo vyhodnejsi jak mousse.

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 19:16 | Nahoru | #18

Joraell píše: no ja v tom vidim vyhodu dobre trakce na uplnych srackach kdy si muzes dovolit to i vice podhustit jasne kdo jede jelita tak je v pohode ale ted otazka zda se tohle po sezone musi taky koupit nov e anebo je to defakto naporad :) Protoze potom by to bylo vyhodnejsi jak mousse.



to je jasny, zivotnost by me taky zajimala

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 19:22 | Nahoru | #19

Joraell píše: nova verze ?


Ano,ten druhý obrázek je TUbliss který používáme my.

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 19:32 | Nahoru | #20
Pokusím se shrnout vše na co jste se ptali.

Za půl roku jsem to nepíchl(ani neprorazil) já ani Blábol. I kdyby se tak stalo,tak lepíš jako bezdušák(pneu).

Obouvá se mi to dobře,protože to dělá Blábol. Ale ani ten s tím nemá takovou mrda°čku jako s mousse. A navíc je to čistá práce...ne mraky sajrajtu jako u mousse.

I když TUbliss(samotnou "duši") píchneš (což je nejspíš nemožné,přes tu ochranu co tam je) ,tak určitě půjde zalepit.

Životnost bude podstatně vyšší než u mousse. Nedochází tam prakticky k žádnému opotřebení.

Kdo se jen "vozí" tak TUbliss rozhodně nepotřebuje a ani nikdy neocení. TRAKCE!!!

Naposledy editováno 06.12.2010 19:33:59

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 21:12 | Nahoru | #21
Kopec> Jestli tomu dobře rozumím, tak odpadá i urvaný ventilek..Je to tak? A ještě mě zajímá nějaké spešl nářadí na obouvání/vyzouvání, nebo stačí obyč monterpaky??

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

6.12.2010 v 23:43 | Nahoru | #22
miyamoto> To je za 1/Ks 2,8t kdežto mx poukázal na sadu za 5t.

A stejně u toho pořád hrozí průpich a hlavně je tam médium vzduch a ten netlumí,ale odskakuje,na enduru otočení gumy(tak aby byla 100% jistota funkce)nehrozí v limitu.A co dělá ten jemnej závit na hlavním ventilku po pár pneu?A ještě jeden neduh mě napadl,copak asi udělá šponka na hraně ráfku(po kamenu,či montpáce)při nasazování tublisu?

Naposledy editováno 06.12.2010 23:45:14

TUbliss - osobní zkušenost

7.12.2010 v 06:01 | Nahoru | #23
podle me ten tubliss tesni zevnitr a ne z venkovni hrany takze odery od monterpak a nebo narazeny rafky tobu budou sumak.

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

7.12.2010 v 06:44 | Nahoru | #24
Ventilek neurveš,to absolutně nehrozí. "Ta "duše" nemá sebemenší šanci se pohnout.
Speciální nářadí je pouze jeden vytvarovaný plech,který dostaneš v sadě TUbliss.

"Duše" se ani nesundává,nasadíš poprvé a už tam zůstává. Není důvod ji sundávat.
Za toho půl roku jsme neměli defekt,asi jezdíme jen po rovných loukách.
A na těch loukách jsem si ani nevšiml,že by to nějak odskakovalo. Budeš muset Marko přijet a v reálu porovnáme schopnosti mousse a TUbliss.

Naposledy editováno 07.12.2010 06:45:38

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

7.12.2010 v 06:58 | Nahoru | #25
musis tu vnitrni dusi pokazde pri sundavani vypustit a nebo ta je tam proste porad tak jak tam je ? Jeste k nazouvani da se to udelat normalne monterajznama a nebo je potreba zouvacka nebo ten kruh jako je na mousse ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

7.12.2010 v 10:10 | Nahoru | #26
Kopec> jestli pořídím toho zweitakta tak jdu do toho taky na zadek, abych si mohl užívat luxusne podhuštenýho zadku, 0,4 to už usí být luxus

1 reakcí na tento příspěvek TUbliss - osobní zkušenost

7.12.2010 v 10:35 | Nahoru | #27
výhoda je oproti mousse v tom, že si můžeš foukat gumu na kolik potřebuješ, je to výrazně levnejší a daleko lepší montáž....jako malou nevýhodu vidím v tom, že ta hranka na vnějším plášti TUblissu by ti měla pod tlakem přimáčknout patku gumy na ráfek, ale nijak zvlášť to netěsní a každej druhej den kontroluješ a dofoukáváš gumy, ale jinak to nemá chybu...

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

7.12.2010 v 13:07 | Nahoru | #28

Joraell píše: musis tu vnitrni dusi pokazde pri sundavani vypustit a nebo ta je tam proste porad tak jak tam je ? Jeste k nazouvani da se to udelat normalne monterajznama a nebo je potreba zouvacka nebo ten kruh jako je na mousse ?


Pokud měníš pneu,stačí "duši" pouze vypustit aby povolila patky pneu. Není potřeba "duši" sundávat,pokud se ti nedostalo bláto do gumy. Zatím se mi to nestalo.

Nazouvání vypadá takto : instruktážní video.

(reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

7.12.2010 v 13:08 | Nahoru | #29
Tom_TE450> Je to nádhera...jak zweitakt,tak TUbliss.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TUbliss - osobní zkušenost

7.12.2010 v 13:12 | Nahoru | #30

Richard píše: ....jako malou nevýhodu vidím v tom, že ta hranka na vnějším plášti TUblissu by ti měla pod tlakem přimáčknout patku gumy na ráfek, ale nijak zvlášť to netěsní a každej druhej den kontroluješ a dofoukáváš gumy, ale jinak to nemá chybu...



Není to úplně jednoznačný. Pokud máš novou gumu a poprvé nasazenou,tak s únikem tlaku není problém. Pokud jednou gumu sundáš a znovu nasadíš (otočíš),tak je potřeba před jízdou zkontrolovat tlak. Ale tohle vidím jako malou drobnost. Výhody tohoto systému to vynahradí.

PS: Já to snad začnu prodávat,když už to tak chválím...

Richarde ty to taky jezdíš?

Naposledy editováno 07.12.2010 13:13:03
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist