Naposledy editováno 16.11.2009 18:11:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
maras>To taky, ale podle mě bude určitě výrazný rozdíl v teplotě mezi bohatou a chudou směsí...vzduch podporuje hoření atd.
samozřejmě je to jinak u 2T a u 4T...přesně naopak
Mexican>Neni to spíš materialem těch svodů
materiál má na to vliv, jinak se ohřeje titan a jinak litina...ale stejně takhle rozhycovaný svody za jízdy nikdy nebudeš mít, vzduch je schladí dostatečně
malá poznámka mimo...přes Seč jezdim každej tejden 2x, bydlim 8km od tamtud
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
Charles_es>samozřejmě je to jinak u 2T a u 4T...přesně naopak
Nějaký příklad? Tohle mě zajímá (žádná ironie )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
maras>Nějaký příklad? Tohle mě zajímá (žádná ironie )
no sám jsi psal, jak to je u 2T, že chudá směs propaluje písty, díky vyšší teplotě a vyhořívání oleje. u 4T chudá směs písty nepropaluje, neni tam žádný olej nad pístem (při předpokladu dobrých kruhů), naopak bohatá směs například podpálí ventily, způsobí vyhoření katalyzátoru (u moto i auta). Ještě diesel (atmosféra) je na toto svinstvo, jak se to přežene s množstvím nafty, praská hlava, foukne těsnění nebo to zapeče žhaváky v hlavě...splašený kamna (TD) se daj regulovat přidáním tlaku turba, ale zase jak se dá moc, praská hlava....ale to jsem malinko mimo moto
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
maras>Ale ve spalovacím prostoru z fyzikálního hlediska bude teplota pořád vyšší než u dobře naladěné směsi jak u 4T tak i 2T bych řekl
nechci se hádat, já mám takové zkušenosti, jako jsem psal výše...bohatá směs střílí do výfuku, podpaluje ventily. Samozřejmě správně naladěná směs je nejoptimálnější pro chod motoru a všechno kolem. Ale i u správně vyladěné směsi podle mašin se střílení výfuku objeví, to pokud jedeš do omezovače a pořád vysoký točky. Ale cílem každýho, kdo trošku chce ten motor mít tak, aby šlapal přesně, tak je střílení negativní jev, který je potřeba eliminovat.
ventil při příliš bohaté směsi, podpálenej
[img]
ventil při normální směsi, kde se objevuje střílení
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
Charles_es>no sám jsi psal, jak to je u 2T, že chudá směs propaluje písty, díky vyšší teplotě a vyhořívání oleje. u 4T chudá směs písty nepropaluje, neni tam žádný olej nad pístem (při předpokladu dobrých kruhů), naopak bohatá směs například podpálí ventily, způsobí vyhoření katalyzátoru (u moto i auta). Ještě diesel (atmosféra) je na toto svinstvo, jak se to přežene s množstvím nafty, praská hlava, foukne těsnění nebo to zapeče žhaváky v hlavě...splašený kamna (TD) se daj regulovat přidáním tlaku turba, ale zase jak se dá moc, praská hlava....ale to jsem malinko mimo moto
nevim no..ventily asi nepodpalis tim ze bude bohata smes..stejne tak by se ti nemelo stat propaleni pistu pokud smes neni striknuta primo na pist..(mluvim o vstrikovani..) Jinak spravnou smes pro dokonale horeni neudelas nikdy..Naposledy editováno 16.11.2009 22:53:56
Woko_O>nevim no..ventily asi nepodpalis tim ze bude bohata smes..stejne tak by se ti nemelo stat propaleni pistu pokud smes neni striknuta primo na pist..(mluvim o vstrikovani..) Jinak spravnou smes pro dokonale horeni neudelas nikdy..
ale jde to propálit i podpálit (viz. foto), ale tam bylo více příčin, rozpadla se triska na ostřik pístu a opravdu hodně moc benzínu...nakonec odešel i ventil, maličko se roztavil. pokud jde o stříkačku, tak největší hic je vždy na pístu nejbližším ke klapce (ten nám odešel)...
[img]
Takže chudá směs střílí do sání, hoří několikanásobně rychleji a při přebytku vzduchu, kterej zvýší teplotu celýho motoru. Bohatá směs střílí do výfuku a vyhořívá až v něm, proto se svody rozpálej do ruda
2 reakcí na tento příspěvek je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
Jinak je to běžná věc, zrovna u FMXka. Dělá to každá, kterou jsem viděl - už od výroby. Trochu tomu pomohlo ochuzení směsi cca o 1/2 otáčky - už na tovární nastavení je moc bohatá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
EDIT:ANI VE TMĚ!
Naposledy editováno 19.11.2009 19:56:25
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
Naposledy editováno 19.11.2009 19:59:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
KTM EXC 530 olej z převodovky KTM EXC 530 R | Ivory2000 | 1 | 2.2.2023 v 10:55 wáca |
Ktm - Zasekává se plyn KTM EXC 530 R | mares_mar | 3 | 15.6.2022 v 19:14 _Michal |
Někdo z Kostelce nad Labem a okolí ... KTM EXC 530 R | enduro13 | 4 | 16.5.2022 v 14:05 enduro13 |