globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: je to možný?
16.11.2009 v 18:05
je tohle u tý mašiny za takovou chvilku možný ? je to vubec možny neni to naka blbost? a co svody co nato rikaj podle me se jim to moc libit nebude co vi nato ? podle mě je to totalni blbost ty svody musej jit kurv. do píč. ale zajima me duvod toho jestli nakej je a jestli jak sem psal to je mozny podle me by ta motorka musela ve vysokejch otackach bejt strasne dlouho


Naposledy editováno 16.11.2009 18:11:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 22:00 | Nahoru | #31

maras>To taky, ale podle mě bude určitě výrazný rozdíl v teplotě mezi bohatou a chudou směsí...vzduch podporuje hoření atd.



samozřejmě je to jinak u 2T a u 4T...přesně naopak

(reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 22:04 | Nahoru | #32

Mexican>Neni to spíš materialem těch svodů



materiál má na to vliv, jinak se ohřeje titan a jinak litina...ale stejně takhle rozhycovaný svody za jízdy nikdy nebudeš mít, vzduch je schladí dostatečně

malá poznámka mimo...přes Seč jezdim každej tejden 2x, bydlim 8km od tamtud

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 22:04 | Nahoru | #33

Charles_es>samozřejmě je to jinak u 2T a u 4T...přesně naopak



Nějaký příklad? Tohle mě zajímá (žádná ironie )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 22:12 | Nahoru | #34

maras>Nějaký příklad? Tohle mě zajímá (žádná ironie )



no sám jsi psal, jak to je u 2T, že chudá směs propaluje písty, díky vyšší teplotě a vyhořívání oleje. u 4T chudá směs písty nepropaluje, neni tam žádný olej nad pístem (při předpokladu dobrých kruhů), naopak bohatá směs například podpálí ventily, způsobí vyhoření katalyzátoru (u moto i auta). Ještě diesel (atmosféra) je na toto svinstvo, jak se to přežene s množstvím nafty, praská hlava, foukne těsnění nebo to zapeče žhaváky v hlavě...splašený kamna (TD) se daj regulovat přidáním tlaku turba, ale zase jak se dá moc, praská hlava....ale to jsem malinko mimo moto

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

16.11.2009 v 22:17 | Nahoru | #35
Ale ve spalovacím prostoru z fyzikálního hlediska bude teplota pořád vyšší než u dobře naladěné směsi jak u 4T tak i 2T bych řekl

je to možný?

16.11.2009 v 22:26 | Nahoru | #36
A co tohle?

(reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 22:45 | Nahoru | #37

maras>Ale ve spalovacím prostoru z fyzikálního hlediska bude teplota pořád vyšší než u dobře naladěné směsi jak u 4T tak i 2T bych řekl



nechci se hádat, já mám takové zkušenosti, jako jsem psal výše...bohatá směs střílí do výfuku, podpaluje ventily. Samozřejmě správně naladěná směs je nejoptimálnější pro chod motoru a všechno kolem. Ale i u správně vyladěné směsi podle mašin se střílení výfuku objeví, to pokud jedeš do omezovače a pořád vysoký točky. Ale cílem každýho, kdo trošku chce ten motor mít tak, aby šlapal přesně, tak je střílení negativní jev, který je potřeba eliminovat.

ventil při příliš bohaté směsi, podpálenej
[img]

ventil při normální směsi, kde se objevuje střílení
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 22:52 | Nahoru | #38

Charles_es>no sám jsi psal, jak to je u 2T, že chudá směs propaluje písty, díky vyšší teplotě a vyhořívání oleje. u 4T chudá směs písty nepropaluje, neni tam žádný olej nad pístem (při předpokladu dobrých kruhů), naopak bohatá směs například podpálí ventily, způsobí vyhoření katalyzátoru (u moto i auta). Ještě diesel (atmosféra) je na toto svinstvo, jak se to přežene s množstvím nafty, praská hlava, foukne těsnění nebo to zapeče žhaváky v hlavě...splašený kamna (TD) se daj regulovat přidáním tlaku turba, ale zase jak se dá moc, praská hlava....ale to jsem malinko mimo moto

nevim no..ventily asi nepodpalis tim ze bude bohata smes..stejne tak by se ti nemelo stat propaleni pistu pokud smes neni striknuta primo na pist..(mluvim o vstrikovani..) Jinak spravnou smes pro dokonale horeni neudelas nikdy..

Naposledy editováno 16.11.2009 22:53:56

(reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 23:04 | Nahoru | #39

Woko_O>nevim no..ventily asi nepodpalis tim ze bude bohata smes..stejne tak by se ti nemelo stat propaleni pistu pokud smes neni striknuta primo na pist..(mluvim o vstrikovani..) Jinak spravnou smes pro dokonale horeni neudelas nikdy..



ale jde to propálit i podpálit (viz. foto), ale tam bylo více příčin, rozpadla se triska na ostřik pístu a opravdu hodně moc benzínu...nakonec odešel i ventil, maličko se roztavil. pokud jde o stříkačku, tak největší hic je vždy na pístu nejbližším ke klapce (ten nám odešel)...

[img]

je to možný?

16.11.2009 v 23:38 | Nahoru | #40
ty vole...slusna prace..

je to možný?

17.11.2009 v 00:06 | Nahoru | #41
no jo, když se zkouší, co vše se dá ještě motoru přidat, tak to občas nedělá dobrotu...programovatelná ECU je dobrá věc

je to možný?

17.11.2009 v 06:53 | Nahoru | #42
To udělá skoro každá větší motorka po víc jak minutě plnýho sytiče.

je to možný?

17.11.2009 v 08:35 | Nahoru | #43
podle mě je to chudá směs páč když vemeš motku a nainstaluješ na ní průchoďák a nepudeš nahoru s tryskama tak svody vypadaj přesne takhle.

(reakce na) je to možný?

17.11.2009 v 09:56 | Nahoru | #44
DrakeCZ> ty pyčo luxus traktor nebo co to bylo

je to možný?

17.11.2009 v 09:58 | Nahoru | #45
maras> tak jsem nad tim v noci přemejšlel, jak to teda je. Nějak jsem se do toho včera zamotal
Takže chudá směs střílí do sání, hoří několikanásobně rychleji a při přebytku vzduchu, kterej zvýší teplotu celýho motoru. Bohatá směs střílí do výfuku a vyhořívá až v něm, proto se svody rozpálej do ruda

je to možný?

17.11.2009 v 10:17 | Nahoru | #46
Něco podobnýho mi dělal Hornet, když jsem ho jednou večer vytáh, nastartoval ať se ohřeje než pojedu, tak sem přišl asi za necelí dvě minutky svody byli rozpálený do červena, sice ne v takový míře jak ta MT-01, teď když jsem sundal karbece jsem zjistil že šrouby bohatosti měli cca o půl otáčky míň než je psaný v manuálu.

2 reakcí na tento příspěvek je to možný?

17.11.2009 v 10:25 | Nahoru | #47
tady neco dalsiho

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

17.11.2009 v 10:27 | Nahoru | #48
když už jsme u těch plamínků [stream]http://www.stream.cz/video/11/218008-tl1000r-viper-exhaust[/stream]

(reakce na) je to možný?

17.11.2009 v 10:39 | Nahoru | #49

ciza.m>tady neco dalsiho



tak ten to s tim sytičem vážně přehnal....

je to možný?

17.11.2009 v 11:33 | Nahoru | #50
No a tohle asi znáte,ne?

(reakce na) je to možný?

17.11.2009 v 13:19 | Nahoru | #51
dewwil> Jééééé...taky co bys čekal od telete?? to háže plameny i na volnoběh,

(reakce na) je to možný?

19.11.2009 v 12:30 | Nahoru | #52
ciza.m> je mi tý motorky líto

je to možný?

19.11.2009 v 13:24 | Nahoru | #53
špatně nastavený ventilový rozvod..

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

19.11.2009 v 17:01 | Nahoru | #54
Koukám je to tu samej odborník tý KTM na začátku nedělá nic špatnýho,takhle se rozsvítí úplně každá motorka na místě do třech minut i na volnoběh,hlavně se ale nesnažte rozsvítit ty co maj dvojplášťový svody jako například Bandit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

19.11.2009 v 17:17 | Nahoru | #55
VlaHa> každá?? moje teda nee..

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

19.11.2009 v 17:17 | Nahoru | #56
Honda FMXko dělá to samý. Stačí nechat běžet STUDENOU tak 2 minuty na neutrál a svody mi svítí hodně podobně, i když naštěstí ne celý..
Jinak je to běžná věc, zrovna u FMXka. Dělá to každá, kterou jsem viděl - už od výroby. Trochu tomu pomohlo ochuzení směsi cca o 1/2 otáčky - už na tovární nastavení je moc bohatá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

19.11.2009 v 17:24 | Nahoru | #57
qwert> ,tak zhasni v garáži a nech jí klapat na volnoběh,pak mi to tu napiš znova

(reakce na) je to možný?

19.11.2009 v 17:25 | Nahoru | #58
VlaHa> platí..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

19.11.2009 v 19:54 | Nahoru | #59
ernest> Mam téměř stejnej motor,jen o něco silnější a tohle mi fakt nedělá a určitě už mi běžela i dýl jak 2min na volnoběh i třeba na sitič a žádný rozžhavený kolena
EDIT:ANI VE TMĚ!

Naposledy editováno 19.11.2009 19:56:25

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

19.11.2009 v 19:58 | Nahoru | #60
Mě svod svítí v noci i ve dne a to nemusím mít ani nastartováno.Mám ho totiž rezavej jak lišku

Naposledy editováno 19.11.2009 19:59:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
KTM EXC 530 olej z převodovky KTM EXC 530 R Ivory2000 1 2.2.2023 v 10:55 wáca
Ktm - Zasekává se plyn KTM EXC 530 R mares_mar 3 15.6.2022 v 19:14 _Michal
Někdo z Kostelce nad Labem a okolí ... KTM EXC 530 R enduro13 4 16.5.2022 v 14:05 enduro13


TOPlist