- jak je na tom náš tuzemský výrobce motocyklů Jawa, jehož sídlo se nachází v Týnci nad Sázovou
- spolehlivost dnešních strojů, sám jsem byl svědkem, že kus od kusu se liší
- v nejbližší době by měli nové Jawy být osazeny motory o zdvihovém objemu 660ccm
- v podniku nehledejte nejmodernější technologie, tudíž nové výrobky/jednotlivé součásti jsou i značně při vývoji limitovány (můj názor)
- nechci poškodit tuto společnost, budu rád když si časem najde více zákazníku, ale musí se i více snažit
Takže si sem klidně hoďte příspěvky a pokud víte něco o horkých novinkách či dokonce prototypech sem s nimi, klidně staršího data...
Jawa muzeum Netvořice
Jawa muzeum Konopiště
Naposledy editováno 20.12.2008 14:25:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Moto spol. s r. o.
ČEZ se hold probral - PS: došli nám asi slova na Jawu - to víš, zaclání to tu už přes 14 dní ...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa Moto spol. s r. o.
ja měl pionýra r.v. 1977 v origo stavu po GO po dedečkovi, takže jak novej i chrom se blejskal jako novej.
Takže jako nevím jak ty jezdil jsem s nim 25 km do školy a zpět tedy 50km denně a když si tak vzpomenu vždycky mě byla spojka do očí to jsem totiž po těch 25km, když už jsem stál doma kde je mírně do kopce křižovatka začla nevystavovat spojka, studený to bylo OK ale ohřátý Tě prdel prostě to zdechalo když si dal ja jedna a musel jsi to živit plynem, víš korky asi nabobtnali co máš na spojkových lamelách ... O tom, že mi vzádu praskal výplet, dvakrát mi vzádu v bubnu praskla pružina co drží pakny ve výchozí poloze tak vcelku dobrý o kladívku nebo co tam bylo nedořešený byla seřizovací šroub spojky na boku karteru rád se deformoval... a tím mi po ktátké době rozladil její seřízení... Jooo a jak to svítilo na počkání přidání plynu jo to bylo perfektní, a ještě slabina rád praskal ten plech pod sedlem ...
Jako něco mi to dalo, když si vzpomenu jak jsem nemohl pochopit jak to jen rozjet jsem vždycky pustil moc rychle spojku a chcíplo to snad 20x než jsem to trochu pochopil - tak OK... Rozhodne vstup na 125ccm byl s kusem strachu a zas pak prechod na 650ccm, ale nic hrozného spiš ta 650ccm umožnuje plynulou jízdu a tempo dle nálady majitele a ne tech. možností... No uvidíme co bude dalšího na řadě, rozhodne spokojenost...
pop.plzen> však říká, máme přeci v CZECH REPUBLIC JAWU DIVIŠOV co dělá plochodrážní Jawy se svými motory... Ač to logo spíš se honosí k týnci...
two-stroke> mám šátek Jawa , akorát, že sedlám Hondu, ale to je pozůstatek po bejvalce a hřeje - to je důležitý...
PS: ber tričko, já bere asiatku
Naposledy editováno 27.12.2008 01:34:52
2 reakcí na tento příspěvek Jawa Moto spol. s r. o.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Moto spol. s r. o.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Moto spol. s r. o.
Bars>Jawa Divišov už neexistuje- přejmenováno na JRM, asi se pánům z Týnce nelíbilo jakou dělali reklamu tak jim neprodloužili smlouvu na pronájem loga, radši budou lepit logo na čínský šmejdy
Ale oni chtěli prodloužit,ale chtěli za to nehoráznou sumu!
Divišov už ale taky končí
Dědóch>Bars>Jawa Divišov už neexistuje- přejmenováno na JRM, asi se pánům z Týnce nelíbilo jakou dělali reklamu tak jim neprodloužili smlouvu na pronájem loga, radši budou lepit logo na čínský šmejdy
Ale oni chtěli prodloužit,ale chtěli za to nehoráznou sumu!
Divišov už ale taky končí
To se mi ani nechce věřit, vždyt ty plochodrážní JRM sbírali snad plno vavřínů a nebo ne???
SiSpo: mě by zajímalo, proč Jawka neudělala něco designově navazujícího na ty stroje z osmdesátejch (ty dvě cos dával v tom videjku), dneska tyhle retra letěj a s nějakym ucházejícim (i vzhledově) motorem by to nemuselo bejtšpatný. Navíc je na nich minimum plastů a tak by se páni manažeři mohli plácat po ramenou, jak to pěkně ušetřili...
Z novejch se mi líbí asi ten Dakar (s tim jinym plexisklem vypadal fakt hodně dobře), ale ten motard s tou červenou vedle už vypadaly jako dospělý motorky, a né jako nějaká splácanina všeho možnýho, pokud to bude i dobře šlapat a nebude to za milión...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa Moto spol. s r. o.
ČZ - dnes
Naposledy editováno 17.01.2011 20:11:38