globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pořadí zapalování válců.
30.1.2015 v 16:09
Vyrážka má při vyšších otáčkách nad 3 tisíce značné vibrace.
Poradí někdo v jakém pořadí jdou za sebou jednotlivé cykly?
Po výměně rozvodů zřejmě došlo k posunu zapalování o 360°na prvním válci.
Stávající stav. první válec pálí, druhý vyfukuje, první vyfukuje a druhý pálí.
Nemají pálit po sobě a pak 2x výfuk?

Pořadí zapalování válců.

30.1.2015 v 16:12 | Nahoru | #1
Tomu napiš...
Tak máš harleye, jiní to otáčí schválně...

Naposledy editováno 30.01.2015 16:35:03

Pořadí zapalování válců.

30.1.2015 v 16:29 | Nahoru | #2
Záleží jak nastavíš vačky. Nemohl si otočit rozvody na zadním válci o 180 stupňů?
Opravuji, kliku o 360 stupňů.

Naposledy editováno 30.01.2015 16:49:57

Pořadí zapalování válců.

30.1.2015 v 16:43 | Nahoru | #3
O 180° určitě ne, to by se potkalo. O 360 to jde, Virgl jiskří při každé horní úvrati. Stáhni manuál, shoď boční kryty na hlavách (4 x M6) a koukni na kolečka.

1 reakcí na tento příspěvek Pořadí zapalování válců.

30.1.2015 v 21:08 | Nahoru | #4
S tím pootáčením je tu zřejmě trochu guláš v pojmech. Otočení vačky o 360° nic nezmění a lepší, než to vztahovat na točení kliky, je lepší koukat na vačku. Když se na jednom válci pootočí vačka o půlotáčku (180°), tak potom bouchají oba válce v jedné otáčce, místo střídavě. Získá se tím sice hrubší, surovější, "harleyovský" zvuk a projev motoru, ale zase je o to víc namáhaná klika a nemusela by to vydržet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořadí zapalování válců.

30.1.2015 v 21:17 | Nahoru | #5
J.M.K.> Každopádně by mohl zkontrolovat základní nastavení rozvodu jestli mu to pálí střídavě.

(reakce na) Pořadí zapalování válců.

30.1.2015 v 22:31 | Nahoru | #6
dave-lister> To každopádně by měl oddeklovat kryty kol na vačkách a kouknout na časování.

Pořadí zapalování válců.

30.1.2015 v 23:58 | Nahoru | #7
S kamošem jsme s prdele jeho 1100 virago přečasovali aby válce zapalovali hned po sobě, dobrej krouťák od spodku ale prý hrozný vibrace při jízdě, zvuk takovej skoro jednoválcovej. Jsou tam jen dvě možnosti, buď válce budou pálit hned za sebou nebo jakoby ob otáčku. Stačí nastavit jeden válec na značku na klice a aby i rozvodový kolo bylo na značce, sundat rozvodový kolo, klikou otočit o 360st a rozvod. kolo nasadit zpět. Sundej krytky na rozvod. kolech a otáčej motorem (myslím že v protisměru hod ručiček ze strany altíku) když ta tečka na rozvod kole dosáhne značky nastavování rozvodu (zadní válec) a po otočení o 90st se to samý stane i na předním tak je to špatně a válce zapalují zasebou.

Naposledy editováno 31.01.2015 00:04:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago vajdi217 70 1.11.2023 v 13:20 Gumovník
dotaz Yamaha XV 1100 Virago Pernek 2 26.9.2023 v 09:52 Kolja73
Vůle ventilů Virago 1100 [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago Alík76 31 11.9.2023 v 15:34 Gumovník


TOPlist