bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu





Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 18:31 | Nahoru | #1
Zme klidní

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 19:03 | Nahoru | #2
Vem to ukázat do Assenu na MotoGP tam v kempech je vidět hodně exotických motorek i jezdců (byl jsem tam od 2009 už 5x a viděl tam hromadu zajímavých motorek)

Tento Rickman třeba ostavil borec cca 65 roků opřením o živý plot - nemá stojan a zamkl stáhnutím zdrhovací pásky přední brzdy s rukojetí a bylo zamknuto (nemá to spínací skříňku ani tachometr)



Přívěsný vozík má konstrukční rychlost 90 km/h ale po dálnici zvládne i 160 Km/h



(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 19:07 | Nahoru | #3

RosSV píše: Vem to ukázat do Assenu na MotoGP tam v kempech je vidět hodně exotických motorek i jezdců (byl jsem tam od 2009 už 5x a viděl tam hromadu zajímavých motorek)

Tento Rickman třeba ostavil borec cca 65 roků opřením o živý plot - nemá stojan a zamkl stáhnutím zdrhovací pásky přední brzdy s rukojetí a bylo zamknuto (nemá to spínací skříňku ani tachometr)



Přívěsný vozík má konstrukční rychlost 90 km/h ale po dálnici zvládne i 160 Km/h



asi jsem mimo. Co to má společného s FGR?

Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 19:15 | Nahoru | #4
Jak asi FGR dopadne

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 19:22 | Nahoru | #5
Hrdost na vlastní motor V6 2500ccm nejspíš ano Hrdost na tenhle projekt? No tak o tom už by se dalo celkem dost diskutovat...

Přiznám se, že neznám celý projekt úplně do detailu, ale celkově mi to zatím nepřišlo jako zcela zdařilý...

Jednoho dne přišla myšlenka na zrod týhle motorky, pak přišly první nápady na koncepci i na motor, na jehož vývoj dostali dotaci od státu... Pak tedy proběhl nějakej ten vývoj, následovala výroba prvního kusu, jeho testování a pak i nějaký to ofiko představení na začátku roku 2011 se sliby jak se za rok budou (za tuším 2,5M! ) prodávat první kusy a dotace se jistě vrátí - no a místo toho (pokud se pletu, tak mě prosím opravte) už bylo jen ticho po pěšině...

Ambiciózní a zajímavej projekt, kterej dle mého názoru naprosto krachnul na realizaci...

E: jak jsem ale psal - pokud mi něco uniklo, tak budu rád za doplnění

Naposledy editováno 13.01.2015 19:24:08

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 19:57 | Nahoru | #6
a kolik jich teda je? jen ten jedna?

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 20:05 | Nahoru | #7
no, možná furt lepší, jak jawa s těma paskvilama

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 20:08 | Nahoru | #8

strakon píše: a kolik jich teda je? jen ten jedna?



V době představení (2011) prej byly vyrobený 2 prototypy - od té doby nikde nic

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 20:09 | Nahoru | #9
myty_fakta> Lepší v čem?Záleží,čím se měří.Jestli prodejním úspěchem,tak to je na tom Jawa lépe

2 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 20:20 | Nahoru | #10
tohle psali v motohousu 12/2013:

LF: Projekt FGR Midalu zdaleka není u ledu, jak někteří rejpaví pisálci rádi zveřejňují.
Každý den najíždí testovací jezdec okolo 400 km, do toho vyrábíme již ozkoušené
komponenty a šest motocyklů je před dokončením. Podle našich předpokladů
bychom chtěli uspořádat v létě 2014 novinářské testy a ke sklonku roku nabídnout
motocykly do prodeje.

Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 20:28 | Nahoru | #11

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 20:29 | Nahoru | #12

bledemon píše: tohle psali v motohousu 12/2013:

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 20:40 | Nahoru | #13
bledemon> ...stačí si přečíst obsah topicu

...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...



Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu



E: A podle toho soudím, že těch jejich "400km denně" mohl jejich testovací jezdec jezdit v tom roce všehovšudy 20 a půl dne

Naposledy editováno 13.01.2015 20:44:23

Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 20:51 | Nahoru | #14
slyšel jsem že převodovky jsou převzaté z jiné motorky a žere je to napočkání (slyšel jsem pouze z doslechu nevím co je na tom pravdy)... jinak FGR v6 je celé pouze tah jak vytáhnou dotace z evropské unie a to zase vím já na tutovku .....

Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 21:11 | Nahoru | #15
Ten kto sa pustí do podobného projektu v dnešnej dobe musí mať poriadne kule. Klobúk dole.
Ale naháč za 2,5 mega (citujem Sharkis) tak to si nemyslím, že to je trefa do čierneho. Ten kto robil podrobný prieskum trhu (citujem článok z motodeníku), tak ho robil asi v nejakej banánovej republike .
Motorka je pekná, ale čo je na nej exkluzívne?, 2,5l motor? , váha 270kg? . No, exkluzívna je na nej, len ta cena. Konkurencia by tento bajk asi valcovala.

Podľa môjho názoru, chyba bola si v prieskume trhu .
Dizajnovo sa bajk celkom podaril, podvozok je pravdepodobne len z toho najlepšieho. Ak by do toho sekli nejaký cudzí motor s rozumnejším objemom(bmw, ducati, honda, ....) ako to robí Bimota, tak by možno vyšlo niečo, s lepšou váhou a hlavne s rozumnejšou cenou. .
A to by už mohol byť bajk, ktorý by nestal niekde v hangári ako prototyp v 2 kusoch, ale by sa vyrábal a predával.
A na to by ste ako národ už mohli byť hrdý , ale zatiaľ máte len prototyp, ktorý ste zaplatili zo svojich daní.

Držím palce nech sa to dotiahne, keď už sú v tom tie prachy.

PS: Príde mi maximálne nezmyselné v dnešnej dobe, tlačiť peniaze do vývoja 2,5 l motora a potom ho napratať do naháča .

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 21:12 | Nahoru | #16
Bývalý? Jsi dostal padáka?

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 21:14 | Nahoru | #17
... díra na dotace, čekal snad někdo něco jinýho?

Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 21:19 | Nahoru | #18
Národní hrdost na to nic. Kdyby si někdo vytáhl hlavu z prdele a místo nesmyslu postavil normálni motorku, možná bych si to aji kópil. Ale zas když si vezmu standardni chováni českéch dodavatelu, zaplať a táhni do prdele, tak asi rači né...

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 21:33 | Nahoru | #19
a to jako hledáš náhradního testovacího pilota? tak já se teda hlásím

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

13.1.2015 v 22:09 | Nahoru | #20

FiZzeR píše: ... díra na dotace, čekal snad někdo něco jinýho?



Já bych to nazval splněním dětského snu za státní peníze

...a popravdě mi stále zůstává utajeno, proč jim jako tu dotaci dali - že je vývoj nového 2500 ccm V6 na motorku (s výjimkou tohoto jednoho stroje) úplně k ničemu, to snad muselo bejt všem jasný a nějak nevidim důvod, jakej z toho měl mít stát na oplátku profit (nebo snad fakt čekali, že to vše dopadne bez problémů a že stát vydělá na daních z projede)?

E: přeťuk

Naposledy editováno 13.01.2015 22:12:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 00:07 | Nahoru | #21

sharkis píše: Ambiciózní a zajímavej projekt, kterej dle mého názoru naprosto krachnul na realizaci...


Myslím že na realizaci už vůbec nezáleželo, špatná je už prvotní myšlenka vyrobit neprodejnou motorku.

Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 07:45 | Nahoru | #22
hmm, na luxusní motorky z Čech svět fakt nečeká...což asi zjistí i Jawa, až vypustí svojí konkurenci Diavelu.

upřímně řečeno mě mnohem víc zajímá a mrzí váznoucí prodej opravdickejch motorek od Blaty. Tam si nehráli na šokující parametry, velkohubý tiskový zprávy a dovedli vyrobit motorku, kterou si někdo mohl koupit a jezdit na ní
držím Blatovi palce,aby se povedla dát do prodeje ta 250ccm

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 07:51 | Nahoru | #23

stráťa píše: Myslím že na realizaci už vůbec nezáleželo, špatná je už prvotní myšlenka vyrobit neprodejnou motorku.

Pravda a tu "národní hrdost" tu už dááávno nemám.

Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 08:13 | Nahoru | #24
Dane, tak snad máš nějaké informace. Tak proč tedy je ticho po pěšině?
FGR jsou jako Jawa. Jen občas něco vypustí, ale žádné činy ani kusy. Máš k tomu nějaké poznatky?

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 09:53 | Nahoru | #25
od MPO dostali "jen" 9milionů, k tomu přibližně 17+13 přidali. Mně z toho vychází prodat 50-100ks celkem? Autor kdyžtak upřesní. Furt reálnější než se zbavit minimálně tisíc kousků jawy1000 a 3000ks blaty125.

(dotace na nesmysly se údajně poskytují, aby se srovnala úroveň členských států. Úředníci asi chtěli dopřát i čr exkluzivitku jako dělají italové, britové, atd)

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 10:38 | Nahoru | #26
Dle mého FGR odvedlo dobrou práci. Na té motorce je vidět kus poctivého řemesla. Vzledem k tomu, kolik peněz se každý den rozkrade ze státní pokladny, mě je uplně jedno, že na to padla nějaká dotace. Narozdíl od Jawy to je vyrobeno a jezdí. Pokud by se ta věc prodávala za 400 tyček, tak by to bylo i životaschopný. Dle mě by větší šanci na domácím trhu měl poloviční motor - tříválec. A vůbec bych se nebránil tomu, kdyby ho Jawa použila. Na otázku, kterou si zde Dane položil by sis měl odpovědět sám, máš k FGR nejblíž.

Naposledy editováno 14.01.2015 10:43:11

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 11:39 | Nahoru | #27
Cus Dane
Ty uz nedelas pro FGR?
A tak se nam pokus sdelit detaily, co se v one fabrice odehrava/odehravalo, kdyz uz jsi to tak pekne nacal.

A narodni hrdost? ...........

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 12:23 | Nahoru | #28
Dejte tomu cenovku do 500tis a bude to ok, potom se možná zapíšu i na čekací listinu.
Nic kromě motoru tu není unikátní. Výkon už je dávno pokořen a Vaše použité materiály jsou totožné jako na dnešní super-sporty s cenovkou okolo 500tis.
Pokud projekt chcete zachovat, tak z toho udělejte masovou záležitost, nebo to prodejte jiným výrobcům "yamaha,suzuki,jawa .... .
V roce 2011 zajímavé, rok 2015 - hmm KAWA H2;H2R je ve všech ohledech lepší. I ve vitríně KAWA bude hezčí.

Tož je můj názor.

Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 12:46 | Nahoru | #29
Me by se libil ten stul s suplikama co je na pozadi .

Co na to naše národní hrdost ?

14.1.2015 v 13:01 | Nahoru | #30
Připomíná mi to Slovenský super motor RTU z roku 2012 nepotřebuje chlazení atd..


Naposledy editováno 14.01.2015 13:03:18
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist