omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Co na to naše národní hrdost?
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Tento Rickman třeba ostavil borec cca 65 roků opřením o živý plot - nemá stojan a zamkl stáhnutím zdrhovací pásky přední brzdy s rukojetí a bylo zamknuto (nemá to spínací skříňku ani tachometr)
Přívěsný vozík má konstrukční rychlost 90 km/h ale po dálnici zvládne i 160 Km/h
RosSV píše: Vem to ukázat do Assenu na MotoGP tam v kempech je vidět hodně exotických motorek i jezdců (byl jsem tam od 2009 už 5x a viděl tam hromadu zajímavých motorek)
Tento Rickman třeba ostavil borec cca 65 roků opřením o živý plot - nemá stojan a zamkl stáhnutím zdrhovací pásky přední brzdy s rukojetí a bylo zamknuto (nemá to spínací skříňku ani tachometr)
Přívěsný vozík má konstrukční rychlost 90 km/h ale po dálnici zvládne i 160 Km/h
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Přiznám se, že neznám celý projekt úplně do detailu, ale celkově mi to zatím nepřišlo jako zcela zdařilý...
Jednoho dne přišla myšlenka na zrod týhle motorky, pak přišly první nápady na koncepci i na motor, na jehož vývoj dostali dotaci od státu... Pak tedy proběhl nějakej ten vývoj, následovala výroba prvního kusu, jeho testování a pak i nějaký to ofiko představení na začátku roku 2011 se sliby jak se za rok budou (za tuším 2,5M! ) prodávat první kusy a dotace se jistě vrátí - no a místo toho (pokud se pletu, tak mě prosím opravte) už bylo jen ticho po pěšině...
Ambiciózní a zajímavej projekt, kterej dle mého názoru naprosto krachnul na realizaci...
E: jak jsem ale psal - pokud mi něco uniklo, tak budu rád za doplnění
Naposledy editováno 13.01.2015 19:24:08
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
2 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
LF: Projekt FGR Midalu zdaleka není u ledu, jak někteří rejpaví pisálci rádi zveřejňují.
Každý den najíždí testovací jezdec okolo 400 km, do toho vyrábíme již ozkoušené
komponenty a šest motocyklů je před dokončením. Podle našich předpokladů
bychom chtěli uspořádat v létě 2014 novinářské testy a ke sklonku roku nabídnout
motocykly do prodeje.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
E: A podle toho soudím, že těch jejich "400km denně" mohl jejich testovací jezdec jezdit v tom roce všehovšudy 20 a půl dne
Naposledy editováno 13.01.2015 20:44:23
Ale naháč za 2,5 mega (citujem Sharkis) tak to si nemyslím, že to je trefa do čierneho. Ten kto robil podrobný prieskum trhu (citujem článok z motodeníku), tak ho robil asi v nejakej banánovej republike .
Motorka je pekná, ale čo je na nej exkluzívne?, 2,5l motor? , váha 270kg? . No, exkluzívna je na nej, len ta cena. Konkurencia by tento bajk asi valcovala.
Podľa môjho názoru, chyba bola si v prieskume trhu .
Dizajnovo sa bajk celkom podaril, podvozok je pravdepodobne len z toho najlepšieho. Ak by do toho sekli nejaký cudzí motor s rozumnejším objemom(bmw, ducati, honda, ....) ako to robí Bimota, tak by možno vyšlo niečo, s lepšou váhou a hlavne s rozumnejšou cenou. .
A to by už mohol byť bajk, ktorý by nestal niekde v hangári ako prototyp v 2 kusoch, ale by sa vyrábal a predával.
A na to by ste ako národ už mohli byť hrdý , ale zatiaľ máte len prototyp, ktorý ste zaplatili zo svojich daní.
Držím palce nech sa to dotiahne, keď už sú v tom tie prachy.
PS: Príde mi maximálne nezmyselné v dnešnej dobe, tlačiť peniaze do vývoja 2,5 l motora a potom ho napratať do naháča .
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
FiZzeR píše: ... díra na dotace, čekal snad někdo něco jinýho?
Já bych to nazval splněním dětského snu za státní peníze
...a popravdě mi stále zůstává utajeno, proč jim jako tu dotaci dali - že je vývoj nového 2500 ccm V6 na motorku (s výjimkou tohoto jednoho stroje) úplně k ničemu, to snad muselo bejt všem jasný a nějak nevidim důvod, jakej z toho měl mít stát na oplátku profit (nebo snad fakt čekali, že to vše dopadne bez problémů a že stát vydělá na daních z projede)?
E: přeťuk
Naposledy editováno 13.01.2015 22:12:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
sharkis píše: Ambiciózní a zajímavej projekt, kterej dle mého názoru naprosto krachnul na realizaci...
Myslím že na realizaci už vůbec nezáleželo, špatná je už prvotní myšlenka vyrobit neprodejnou motorku.
upřímně řečeno mě mnohem víc zajímá a mrzí váznoucí prodej opravdickejch motorek od Blaty. Tam si nehráli na šokující parametry, velkohubý tiskový zprávy a dovedli vyrobit motorku, kterou si někdo mohl koupit a jezdit na ní
držím Blatovi palce,aby se povedla dát do prodeje ta 250ccm
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
(dotace na nesmysly se údajně poskytují, aby se srovnala úroveň členských států. Úředníci asi chtěli dopřát i čr exkluzivitku jako dělají italové, britové, atd)
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Naposledy editováno 14.01.2015 10:43:11
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Ty uz nedelas pro FGR?
A tak se nam pokus sdelit detaily, co se v one fabrice odehrava/odehravalo, kdyz uz jsi to tak pekne nacal.
A narodni hrdost? ...........
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Nic kromě motoru tu není unikátní. Výkon už je dávno pokořen a Vaše použité materiály jsou totožné jako na dnešní super-sporty s cenovkou okolo 500tis.
Pokud projekt chcete zachovat, tak z toho udělejte masovou záležitost, nebo to prodejte jiným výrobcům "yamaha,suzuki,jawa .... .
V roce 2011 zajímavé, rok 2015 - hmm KAWA H2;H2R je ve všech ohledech lepší. I ve vitríně KAWA bude hezčí.
Tož je můj názor.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu | teamwhd | 113 | 1.11.2011 v 21:03 miligen |