bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Freeride350 vs WR250R
Čau, zima se blíží, mě chytají roupy... Tak se chci jen pobavit. Kdybyste hledali lehké enduro na vyblbnutí a hraní po okolí, třeba i nějaký v budoucnu výlet do Rumunska, lákalo by vás víc spíš technicky náročnější terén než rychlé přesuny po polňáčkách... Sem tam nějaký přejezd po cestě... Do čeho byste šli? WR250R nebo Freerida 350? A proč?
Zima se blíží, lepší se bavit o tomto než jestli chcípákem nebo klíčkem...
Anketa: Kterou byste brali?
KTM Freeride 350
42%
10
WR250R
58%
14
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Freeride350 vs WR250R

24.10.2014 v 23:04 | Nahoru | #31
Diky za zajimave nazory, asi me nejlip vystihl Vincent. Ikdyz je tu az prekvapive plno negativnich nazotu na freeride, bavi me spise technicke hrani s prekazkama, ktere je blize trialu nez asi enduro... treba nazor, ze je wr tankozni me odrazuje. Mel jsem drz400s a to mi prislo jako hodne velke a tezke enduro... moc jsem z toho vedle nebyl, dpis jsem se bal vyzkouset nejake blbnuti. V tomhle by mi asi vice vyhovoval freeride. Ale musim uznat, ze tolik negazivnich nazotu tady na nej me zaskocilo. Wr250r se mi ale taky libi... 200tis za novou je ale celkem extrem a nenasel jsem uplne duvod proc si tolik za nej priplatit... AJP vypada dobre, ale neni o nem moc info na forech,webech nebo youtube, coz na duvere nepridava...

250 ci 300 2T nechci, celkove dvoutakt radeji ne. Mala vednice a nerad bych byl moc slyset a tim rudit okoli. Jinak mi 2t v nicem nevadi, ale hluk je oproti 4t asi fakt rozdilny...

(reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 07:30 | Nahoru | #32
Martic> Diky za odkaz, na morave nic. To je celkem minus. Opava je asi hodku a pul svizne jizdy, jinak nekde do cech...

2 reakcí na tento příspěvek Freeride350 vs WR250R

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2014 v 07:32 | Nahoru | #33
http://www.ajpmoto.cz/
http://ajpmotos.com/
https://cs-cz.facebook.com/ajpmotocz
https://pt-pt.facebook.com/ajpmotos
http://www.youtube.c...search_query=ajp+pr5
http://www.youtube.c...search_query=ajp+pr4
http://www.motorkari...t=tema&q=ajp+pr5

myslím,že pro použití co ty popisuješ je tohle asi nejlepší volba.. Co se týče pořizovací ceny, 2 leté záruky a hlavně co do výbavy komponentů. motorka co má stejné podvozek jako BETA nebo GAS GAS za 137tis? Koukal jsem na vlákno,že někdo zminuje čínský motor..Jo, tenhle motor vznikl v Číně, ale AJP stejně jako GAs koupili licenci, upravili a nechávaj si ho dělat v továrně co dělá pro Piaggio,což je největší motorkový koncern,včetně aprilie atd.. Jinak ted slaví 27 narozeniny, a když se člověk mrkne např na starší Husabergy a TM, uvidí např. na nich brzdové pumpy AJP, já ji dokonce mám ještě na skutrů italjet
NA začátek s endurem je 2 silnej dvoutakt blbost..a drahej čtyřtak taky a okud Tě baví technický pasáže, potřebuješ lehkou,obratnou motorku s dobře dávkovatelným výkonem.. Kamarád má Freerida a jezdí s náma a nemůžu říct proti ni až na tu cenu a záruku. Proto ti říkám jen zvaž AJP, já mám PR5 250 vodníka, supr stroj,ale na hodně trialový věcí bych možná šel do té PR4 240, ale když pak jedeš s někym jak já co maj silněkší stroje jako třeba EXC,WR 450 tak ta moje potvora je lepší,pač stíhá i na rychlejších pasážích..
CRF L je nevhodná, je moc těžká a špatně oplastovaná, WR dražší než AJP a kratší servis.... na to co říkáš moc adeptů neni, řešil jsem to samý AJP (250,240) , Freeride, GAS Cami .. tot asi vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 08:56 | Nahoru | #34

honza_PR píše: WR dražší než AJP a kratší servis....


Nazdar,
chápu sice Tvůj postoj jako majitele AJP (viz přísloví "každá liška chválí svůj ocas"), ale nemělo by to přesahovat slušné meze a přecházet v klamavou reklamu. A v pomlouvání konkurence uváděním nepravdivých, zcela překroucených informací !!

Doufám však, že z Tvé strany nešlo o zlý úmysl, ale "jenom" o neznalost.


Pro Tvoji informaci a pro uvedení věcí na pravou míru, WR nemá kratší servis(ní intervaly), ale naopak výrazně delší !

Konkrétně u WR 250R/X je výrobcem předepsána:

- výměna motorového oleje po 5 tisících km nebo po jednom roce

- výměna olejového filtru po 10 tisících km nebo po jednom roce

- kontrola a vymezení ventilových vůlí po 40 tisících km (slovy po čtyřiceti tisících kilometrů)


Naproti tomu u vodníka AJP PR5 250, vlajkové lodi AJP, jsou všechny tyto pro motor (a pro jeho životnost) kritické servisní úkony předepsány už po 3 tisících km nebo po půl roce.

Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 09:00 | Nahoru | #35
Ahoj,

jsem dlouhodobej majitel FR350 a ted jsem přešel na FR250.

Na 350 remcaj lidi co na tom nikdy nejeli, půjčili si to na MX trati nebo jejich představa o enduru je plnej gas okolo vesnice. FR bez úprav podvozku moc nefunguje při rychlé jízdě po poli nebo na spojovacích lesních cestách, tam kde poletíš na EXC 90kmh na freeride budeš ok v 50kmh. To je daný geometrií a nastavením podvozku. Jakmile se ale pohybuješ pod 50kmh je to motorka na které s polovinou umu vyjedeš dvakrát tolik (vlastní zkušenost EXC-F 350 vs Freeride 350). Záruka: ano to je slabina proti ostatním nicméně je potřeba rozlišit tvojí občansko právní záruku která je vždy dvouletá a tovární záruku která je 3měsíce.

WR má od 31kg víc.... vem si dva 15 l kanistry do ruky na motorku a bude to znát?

AJP - nic proti ale to si radši koupím jeté EXC, WR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 09:33 | Nahoru | #36

-sun- píše: ... treba nazor, ze je wr tankozni me odrazuje... AJP vypada dobre, ale neni o nem moc info na forech,webech nebo youtube, coz na duvere nepridava...


Že je WR tankozní není názor, ale údaj o hmotnosti.
Z výběru, co máš a pro použití, co píšeš - bez debat Freeride.
Pokud chceš univerzálnější stroj, dojet do práce, pro rohlíky, zpátky cestou lesem - bez debat WR. Ne že by to na Free nešlo, ale mth skáčou neúprosně a stačí se podívat na rozpis servisních úkonů ... taky nádrž 5,5 litrů není na nějaký delší ježdění bez možnosti dotankovat dostatečná.
Na Free jsem se svezl v terénu, zkusil si těžší výjezd, sjezd, přesun (při celodenním dešti) .... moc jsem se těšil, ale o to víc jsem byl zklamaný. Celková geometrie mi přijde víc "radikální" oproti soutěžnímu enduru. Free má dost možností nastavení, tak je možný, že bych si pro sebe našel něco lepšího, než jak bylo nastaveno. Ale zas na kravení typu překážky, kryta potoků .
Dost mi vadily vibrace, který se projevují v řídítkách - to bylo asi z celý jízdy nejhorší, už po krátký jízdě jsem se těšil zpátky na svýho starýho Berga - dá se to řešit výměnou řídítek nebo dát "pružný" klemy.
Motor dávkování, průběh špica , na moto byl namontovaný přepínač palivových map, ale nezkoušel jsem měnit a ani jsem neměl důvod.
Podvozek - krátký zdvihy budou limitující - zas víc k trialu než k enduru
Rám - velký zklamání pro mě, měkký, kroutí se ... nechápu, jak to mohli takhle zkonstruovat - velká daň za snižování hmotnosti.
Brzdy - podimenzovaný. Kdo s tím jezdí RO, UK, dlouhý sjezdy stěžuje si na vaření kapaliny i když je to dot 5.1 po výměně. Hold když se dá brzda z bicyklu na moto, někde se projeví. Na ježdění u nás v pohodě, dobře dávkovatelný, předek krásně čitelný.
Jízda hodně intuitivní, jede doslova kam se podíváš - to bych vyzdvihl jako největší plus Free + nízko sedlo pro nižší postavy veliká výhoda
Pokud to má někdo jako Vincent

Vincent_V píše: ...je to motorka na které s polovinou umu vyjedeš dvakrát tolik (vlastní zkušenost EXC-F 350 vs Freeride 350)


jestli je pravda, co píše, BEZ URÁŽKY, musí být úplný dřevák. Ano, na Free ti půjde dost věcí snáž ... určitě se naučíš otočit motorku kolem nohy dřív, než na full enduru, ale co se týče endura, hard endura, tak na Free nevyjedeš, nesjedeš nic snadnějc, než na full enduru. Kdyby byl Free o tolik lepší, byly by ho plný startovní listitny na Erzbergu, Romaniacs, seriál extrémního endura, ....
Průměrně dobrý jezdec odjede na full enduru to samý, jako na free, možná víc
Netvrdím, že Free 350 je špatná motorka - není - jen je dost specifická. Co sleduju, tak sedne jen velmi málo lidem, ale komu sedne, nedá na ni dopustit, ale stejně si místo toho koupí Free 250 . Naneštěstí, většina, která ji koupí, tak ji poměrně v krátký době zase prodává.
Kamarád prodává Free250 - nesedla mu, co je v inz. je pravda. Investoval do nastavení podvozku, ...
Docela pěkná 350nabídka . Je před velkým servisem ve 140 mth - rozpis úkonů
Vyměňte píst
Vyměňte ventily, ventilové pružiny a misky ventilových pružin.
Vyměňte ojnici, ojniční ložiska a čep kliky.
Vyměňte sací čerpadlo.
Vyměňte rozvodový řetěz
Vyměňte všechny motorová ložiska.

2T - proč ne? Zvuk není nijak drásavější než u 4T, Jo dváca, to je hnus kvílení, ale 250-300 není nic uširvoucího, jako třeba otevřená koncovka 4T
Docela se mi líbí tohle , ale chtělo by si info od prodejce prověřit.

AJP? líbí se mi hlavně konstrukcí - filtr v rámu, nádrž pod sedlem, motor nehnaný do výkonu ...
GG Cami? nějak jsem ten stroj nepochopil

Přeju dobrou volbu

Naposledy editováno 25.10.2014 10:37:36

(reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 09:36 | Nahoru | #37

Vincent_V píše: Z poptávky zakladatele vlákna jsem pochopil že je novicem v Enduru. Doporučit mu EXC 250 nebo 300 myslíš vážně?



"Novic v enduru" má DRZ a sám píše, že jej baví technické ježdění. Zejména u EXC 250 bych neviděl problém, velmi čitelný motor a ve středním spektru otáček nezáludný, podvozkově úžasný stroj.
U zakladatele jsem pochopil, že má v bahně už něco odjeto.

Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 11:30 | Nahoru | #38
pokud nesedí DRko kvůli váze tak WR250R na tom nebude o moc lépe a navíc slabší, z Yamahy tím pádem jedině WR250F
pokud chce malou rychlost a hodně překážek, tak ten Free bude super

(reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 15:03 | Nahoru | #39
Drz je uz asi pul roku prodane, najeto na ni mam malo a zadny extrem, takze jsem porad tezky zacatecnik. Ale prave v drz jsem se nenasel, tezke, vysoke a velke. Zkratka jsem si s ni netroufnul neco vic, jako otocku kolem nohy nebo nejake poskakovani pres stromy apod.. jezdim sam, tak me neco takoveho s drz ani nenapadlo, mozna kdybych to videl u nekoho jineho, hecl bych se taky.
Jak to ctu, nejvic by mi asi sedel freeride. Proc lidi prodavaji 350 a kupuji 250? Me by se 2t libil, ale myslel jsem, ze jsou mnohem hlucnejsi, coz by mi vadilo... jak tomu teda je?
AJP dle lidi tady vypada taky hodne lakave... jak je to s velikosti k drz treba?

Kazdopadne dekuji za zajimavou diskuzi, evidentne nejsem sam s takovymi choutkami

(reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 15:11 | Nahoru | #40
Janek> Diky za super popis. Ta hlucnost je si vazne podobna? Jinak ten servis v 130mth je celkem drsny... to u ostatnich adeptu asi neni , co?
Muzu se zeptat na duvod prechodu k 250?
A n tvuj znamy, co prodava 250, co znamena upravene tlumice a proc to delal? V inzeratu moc infa o moto neni, nevis o ni neco vic? Z ceho sel na 250/co ma misto nej? Diky ☺

Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 15:27 | Nahoru | #41
250 ve 2T s enduro koncovkou výfuku není nic uřvaného mimo opravdu vytočený motor... šel jsem z WR450 na EXC250 a dovolím si říct, že ta 250 je tišší.
Jediné, čeho lituji je to, že jsem na 2T nepřešel mnohem dříve (ačkoli kladiva mě mnohé naučily.. to nemohu říct )

Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 17:36 | Nahoru | #42
Hlavní součást otázky, jak jseš velkej a kolik vážíš? Protože 185+ a 85kg+ pak Freeride bez úprav neber.

1 reakcí na tento příspěvek Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 18:20 | Nahoru | #43
90kg, 188cm

(reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 18:36 | Nahoru | #44

-sun- píše: 90kg, 188cm



Tak to budeš na Freeridu jak vosa na bonbónu je to malé, nízké a to tak,že hodně

Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 19:52 | Nahoru | #45
-sun-

tak si kup tu podvozkově upravenou FR250 a budeš chrochtat blahem. Řidítka o 2cm vejš a nic tě nezastaví.

1 reakcí na tento příspěvek Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 21:33 | Nahoru | #46
Dnes (25.10. 2014) jsem měl možnost já s bráchou a 2 kámoši projet se na výborných motorkách značky AJP

Nemohu šetřit superlativy jak na prodejce, který akci organizoval, tak na samotné motocykly. Ochota prodejce o servis, výměny pneumatik, zajištění akce byla prostě super. Motocykly byly super připravené, v průběhu akce se pochopitelně pneumatiky trochu ojeli a vlivem velice vlhkého povrchu a šíleného bláta jak na krosové trati tak i na přilehlé louce, bylo velice znát jejich opotřebení. Streetmoto okamžitě měnili pneumatiky prostě super

Další věc, na kterou nejsem zvyklý. Portuglaský výrobce má něco jako sebereflexi. Např. Co se týče spojky, neustále vymýšlí, jak vylepšit chod spojky. V nejnovější inovaci spojka chodí opravdu luxusně Pokud se vyskytne nějaká možnost na vylepšení, výrobce jí se hned snaží zakomponovat

Co se týče motocyklů - velice milé překvapení Začal bych PR4.

Vzducháč, velice lehký, za plynem jde ne tak ostře, spojka super dávkovatelná, jedním prstem ovládaná, velice lehký a přesný chod. Odezva na plyn je díky karbeci měkčí, o to méně záludná. Podvozek je super, snese srovnání s PR5. Co mi trochu vadilo byly slabší brzdy. Nevím jestli to bylo způsobeno podmínkami, ale nebyly tak silné, jak jsem očekával. Musel jsem si zvyknout trochu i na celkovou geometrii motorky, která byla výrazně menší. I s mými ca 175 cm a 72 kg váhy mi přišla trochu menší. Řidítka bych si představil trochu výše a zároveň při stání ve stupačkách člověk neudělá z těla takový oblouk. Tím pádem když zrychluje, má větší tlak na ruce. Motor je prostě traktor Jede od nuly, velice nezáludný. Od volnoběžných otáček člověk přidá plyn, motor se sebere a jede až po omezovač stejně. Co se týká samotného výkonu, nejde posuzovat. Motorka měla najeto při první jízdě 3 km, při konci testování možná 50 km. Takže po zajetí motor bude chodit výrazně lépe jak za plynem, tak i s výkonem bude jinde Jen mi trochu nesedla celková ergonomie, ale je to o zvyku Je to prostě Freeride od KTM jen o trochu těžší (100 kg suchá hmotnost), s cenou lehce nad 100 hadrů a se servisem jednou za 3000 km pokud se nemýlím. Tím se v KTM nedá srovnat.

PR5 mi sedla, jako prd*l na hrnec Začal bych ergonomii. člověk na ní sedne a vše tak nějak na správném místě - stupačky, řidítka, brzdy, řadička. Prostě super Motor je neporovnatelně výkonější. Stejně jako PR4 jede od volnoběhu. Vrkneš plynem a jede. Žádná cukání, žádné vynechání až po omezovač Reakce na plyn je brutálně rychlá. Žádná prodleva nic Trochu nezvyk ale vše pozitivně Podvozek je výbornej. Ve předu a vzadu od série plně nastavitelný, takže řidič si přizpůsobí na svoji váhu či jízdní podmínky Váha suchá 115 kg je opravdu krása. Spojka po vylepšení krásně měkký a plynulý (dávkovatelný) chod , velice citlivá, byť dvěma prstama ovládaná. Během testů všechny motorky ležely nejméně 2-3x a ani jedné se nic nepoškodilo. Vše soudruzi vymysleli dobře. Oproti všem KTM a pod. jsou náhradní díly jako ložiska standardizovány, takže náhrada ložisek v kolech je záležitostí pár korun nikoliv tisíců. Servis 3000 km olej, sem tam ventily. Žádné písty, rozvody atd. A musím říci, že těch 28 poníků a cca 20 Nm stačí každému. Je blbost vykládat, že mě 250 neuveze, že potřebuji 450 minimálně Kravina. Většina těchto borců otevře plyn leda na rovince. Zatáčky sotva vytočí. Na nějaký drift se nezmůžou, ale prostě musí mít 450. Zde je krásně vidět, že i 250, pokud má krouťák položený správně, dokáže velice rychle uhánět Každého naučí správnou teorii jízdy.

Není co dodat. Spolehlivost se zatím jeví dobrá. PR5 i PR4 se prodávají již 2 roky a zatím jsem v bazaru nenarazil ani na jednu ojetou. Důvod? (není z mojí hlavy): když si někdo koupí tento stroj, ví co si kupuje. A nepotřebuje jiný

(reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 22:18 | Nahoru | #47
125Marek> KTM má taky standard ložiska v kolech 6906, 6005, krku řízení, ... vše se nechá koupit v kšeftu na ložiska
115 kg je snandard suchá hmotnost ostrých endur 450, Berg do 08 má 108kg, .... Představoval bych si u 250 pod 110. Každý kilo je znát, ne že ne.
Ne, že bych hledal jiný moto, ale taky bych se rád svezl na tý strojovně. Doufám, že se někdy s klukama ze Sreetmota domluvíme na vyjížďce a to bude pro AJP dobrá prověrka, žádný šoustání po trati nebo louce

-sun-, tady máš názor majitele té 250
Nazor je jak otvor do prdele - kazdy ma nejaky. Tedy i ja po cca 20mth na FR250. V uhrnu je to tak, ze motorka ma nade mnou porad navrch, takze se k ni chovam uctive, jezdim na ni a jezdit budu, presto me nekdy pekne sere. Tak treba ...
- uplne prvni start byl roztlacenim. A kazdy dalsi po tydnu stani. Horekovani nad tim, proc se kokoti nevy... na celej starter s uchylnou volnobezkou a nedali tam jen kick, nic nevyresilo. To az rada Mikiho, at setrim baterku. Od te doby nesvitim, prosim ventilator, at se na to vecny toceni uz vykasle a je po problemu. Presto me to sere.
- asi prvni trochu prisnejsi sjezd jsem mel malem 2-3 sestrely kluku prede mnou. Tak jsem zjistil, ze predek, ne ze by nesel zablokovat, tj. nebyl ucinny, ale ta brzda je strasne tupa. Takze pred necim slozitejsim, kde bude potreba na predku trochu vic citu, musim prihmatnout na packu jeste prostrednikem. Jednim nelze. A to me zase sere.
- prvni vyjizdky jsem propadal beznadeji, ze me ta motorka nesnasi a chce se me zbavit ze sedla. Trochu, ale fakt jen trochu ostrejsi tempo ten fabrickej set-up vubec nezvlada. Na byvale motce jsem mel vychcany central. Ten ale proti tomuhle zehlil. U FR to vsak neni jen o tlumicich, ale o celkovem nastaveni vseho s cim jde hnout. K tomu doslo na servisu u Mikiho, protoze na tohle ja mam na prdeli moc malo mth a v hlave mi to tolik nespina. Vratila se mi jina motorka. Ta nova me prestala nesnaset. Az na stabilitu ve vyssich rychlostech podvozek funguje skvele. Je to maly kompromis, proto me taky zatim malo sere.
- ... a tak neco si taky necham pro sebe, at se mi ti co me znaji zas tolik nesmeji

Ale abych nezapomnel: co me sere jako fakt nejvic, je ten efekt zkracenyho prirozeni. Prijedu mezi ostatni motorky, kouknu se na zdvihy, prumery vidli, na velikost sroubu krku rizeni ... a uz hledam nejaky javorovy list ... smile

FR jsem si koupil po HSB TE250, ktera mi kvuli svemu technickemu stavu moc neprirostla k srdci. I zatouzil jsem po novem motocyklu, ktery si budu kurvit sam. Bankovky nejake byly, ale ne zase tolik, proto jsem si rekl "proc ne FR?". Priste si na to odpovim. Takze proc ne: ... Zkusenost je vsak svine neprenositelna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Freeride350 vs WR250R

26.10.2014 v 10:22 | Nahoru | #48
Dovi> Ahoj ,já myslel ostrou WR 250 F.. Normalní WR 250 R je podle mě úžasná motorka,ale úplně na těžší enduro ježdění není.

-SUN-
Mě se u AJP líbilo,že at s tim majznu tam nebo tam, vesměs se tomu nic nestane a má dobrej podvozek.. Kamarád má Freerida a nemůžu proti říct nic, až na to,že taky na tom řešil nějaký mouchy, má teda 350 4t, ale jízdně do technických pasáží super stroj,... Důležité je si uvědomit, co chceš jezdit..pokud se honit po louce na cc nebo ofrroad maratonu Freecko absolutně nevhodný,pokud más za barákem rokle a technický výjezdy,ok.. ještě být tebou bych hodil očko po tom AJP PR4 240 - je podstatně levnější a stará škola .. a navíc k tvé postavě..
Asi takhle tady máš od každýho z nás X názorů, vesměs ale koukám,že se shodnem na to samém..jen ty si uvědom na co tu motorku opravdu budeš chtít a asi se na každym svez, protože ne každá ergonomie motorky ti bude vyhovovat..

Freeride350 vs WR250R

26.10.2014 v 10:33 | Nahoru | #49

- uplne prvni start byl roztlacenim. A kazdy dalsi po tydnu stani. Horekovani nad tim, proc se kokoti nevy... na celej starter s uchylnou volnobezkou a nedali tam jen kick, nic nevyresilo. To az rada Mikiho, at setrim baterku.



- tvůj problém že jsi nereklamoval resp problém tvýho prodejce - todle řešila svolávačka KTM na bendix. Vyřešeno.

co me sere jako fakt nejvic, je ten efekt zkracenyho prirozeni. Prijedu mezi ostatni motorky, kouknu se na zdvihy, prumery vidli, na velikost sroubu krku rizeni ... a uz hledam nejaky javorovy list ... smile



- Aha, klasika hustokruta parta tvrdejch bajkeru a motorka pro "tatky a teplouše" jednoduchý řešení - vysmát se jim zezhora z výjezdu kam se už rok choděj koukat že to je datelný ale až bude (nová guma, míň mokro,........)

Freeride350 vs WR250R

26.10.2014 v 11:21 | Nahoru | #50
-sun- : Hlasuji pro AJP PR5 !

Freeride 350 mám od února a z motorkou jsem spokojen! Vyhovuje mi právě k tomu co jezdím. A dokonce mi vyhovuje i to sériové nastavení. Chtěl jsem dát Free přes zimu k některému ladiči tlumičů, ale potom to jsem absolvoval pár lekcí u Romana Körbera nikam motorku dávat nebudu. I on se na ní projel. Podle mě je naladěná právě na to moje šmrdlání.

V červnu jsem se zúčastnil předváděčky AJP. Vydržel jsem tam celý den a motorka se mi opravdu líbila! Kdybych ještě neměl Freeride, byl by to horká favorit. Měnit ale nebudu.

Podrobněji to nemá cenu hodnotit. 125Marek a Janek to zhodnotili dobře a jsem jistě lepšími testovacími jezdci než já.

Tazateli by podle toho co píše měla AJP více vyhovovat než ostatní stroje ve výběru.





Freeride350 vs WR250R

26.10.2014 v 13:24 | Nahoru | #51
Jen jsem zapomněl dodat, že má jak PR4 tak PR5 trochu slabší brzdy. Osobně jsem čekal ostřejší nebo spíše jsem na ně zvyklý. Výhoda byla v těch bahenních lázních, že prostě brzdy nebyly tak silné a nikdo se díky nic nevyboural.

Jinak ujeli jsme i pár kol na krosové trati. Bohužel to byly hrozné lázně z bahna, ale pár skoků člověk přesto skočil. Podvozek super, krásně stabilní, nikde dorazy.
A pokud by ti tvoji kámoši říkali, že si musíš koupit laďák, jinak jsi hovno jezdec, vezmeš kleště, vyndáš segrovku, vyndáš tlumící segment a máš laďák jako sviňa Za pár sekund ho zase zandáš a můžeš krosit v tichu po lese

1 reakcí na tento příspěvek Freeride350 vs WR250R

26.10.2014 v 17:14 | Nahoru | #52
Diky vsem za zkusenosti a rady. Cislo jedna bude u me tedy ajp pr5 ☺ protoze nemam v okoli stejne zadneho prodejce, tak bych se zeptal - kdo je v cr guru na ajp? Nejvetsi prodejce nebo nejlepsi pristup? Diky

(reakce na) Freeride350 vs WR250R

26.10.2014 v 18:27 | Nahoru | #53

honza_PR píše: Dovi> Ahoj ,já myslel ostrou WR 250 F.. Normalní WR 250 R je podle mě úžasná motorka,ale úplně na těžší enduro ježdění není.


Ahoj, ale podle všeho to vypadalo, že mluvíš o diskutované Yamaze WR 250 R - viz celá dodavadní diskuze, její název i anketa... A málokoho by proto napadlo, že tím zkráceným "WR" můžeš mít na mysli úplně jinou motorku, třeba Yamahu WR 250 F nebo dokonce Husqvarnu WR 250...
Tímto je to tedy vysvětleno.

(reakce na) Freeride350 vs WR250R

26.10.2014 v 18:45 | Nahoru | #54
-sun-> Tak největší guru přes AJP je zde Streetmoto od Plzně. To pořádá všechny akce a je výhradním distributorem resp. dovozcem AJP do ČR. Dodává motorky ostatním servisům a prodejcům. Jinak nejbližší prodejce je v Opavě.

Jinak přístup je velice obětaví, jsou pohotoví, upřímní, ochotní.

Freeride350 vs WR250R

31.10.2014 v 11:49 | Nahoru | #55
Test AJP PR5 od Pepi Sršně

Naposledy editováno 01.11.2014 16:32:15
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8247 16.4.2024 v 18:27 Švejdy45
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L Dovi 1815 27.1.2023 v 13:31 cross119
Někam někdy v termínu 21/5-29/5 Kawasaki Z 440, Yamaha WR 250R, KTM 1290 Super Adventure Animals21 1 17.5.2022 v 19:40 igor1100
Yamaha WR250R, Honda CRF250L koupě Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L panlesu 3 7.5.2021 v 19:33 Animals21


TOPlist