globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení předstihu na rotaxu 127
Mám rotax 127 a vyndal jsem stator aniž bych si udělal rysku kde to bylo nastavené (blbec).... a jak to teď nastavit aby to fachčilo?? Je tam nějaké pravidlo že píst má být třeba v horní úvrati když šipka na rotoru ukazuje stupnici na statoru či tak něco?? Děkuji za informace. Budu to dělat zkusmo a uvidím, ale lepší by bylo vědět jak to má být. Na netu jsem nikde sěřízení zapalování rotaxu 127 nenašel... Díky za pomoc

Naposledy editováno 22.10.2014 20:09:55

Seřízení předstihu na rotaxu 127

Skvělá odpověď, děkuji! 23.10.2014 v 13:39 | Nahoru | #1
předpokládám, že je to bezkontakt, tam ke štolovaní toho moc není rotor má polohu na klice danou klínkem a se snímačem se dá hýbat jen pár mm. Ať dáš snímač tak nebo tak většinou to vždycky jede. Nikdy lepé od spoda jindy zase až nahoře, tak ho dej tak doprostřed a pojede. Jinak se předstih štoluje, píst do předepsané polohy před horní ouvratí (většinou okolo 2mm)a dotáhneš snímač a jeto. U kladívkového zapalovaní nejdřív nastavuješ odtrh kladívka a pak předstih

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení předstihu na rotaxu 127

Skvělá odpověď, děkuji! 23.10.2014 v 18:40 | Nahoru | #2
To zápalko je ze 123- už jsem ti to psal! Nestavit to blbě snad ani nejde- Vývod kabelů je dopředu ke kolu /je tam výřez s průchodkou/. Dej to v poloze aby ten kabel šel přímo ven, dáš tam ty 3 šroubky M5 a utáhni, zalep. Stator dej cca doprostřed výřezů na šroubky a u toho nálitku na statoru by měla být ryska na karteru- na tu to namiř. Pokud ji tam nemáš- dej to doprostřed- pojede to taky. Projdi si forum o Apriliich, je tam toho na zimu. To už to máš převinuté ? Za kolik?

(reakce na) Seřízení předstihu na rotaxu 127

23.10.2014 v 20:22 | Nahoru | #3
banzai> Díky za zprávu, nj, až teď mě došlo že je na výstupní hřídely vlatně drážka s perem a rotor tam tudíž jde nasunout pouze v jedné poloze. Původně jsem se bál toho že to tam dží pouze kuželovou stopkou jako v koníku soustruhu teď mi to je už jasné jinak stator převinutý nemám, ale napadlo mě že ho zkusím ještě změřit v pohybu, jestli je opravdu v pr**** nebo jestli je problém jinde... Co se týče ceny tak bylo mi řečeno že převinutí za 3,5 nebo výroba repliky za 5... není to zrovna málo a tak to raději ještě zkusím proměřit pořádně. Jenom jsem přeletoval kabely aby byli nepoškozené a uvidéme. Díky všem za informace a určitě vás budu informovat jak jsem pochodil či nepochodil...

Seřízení předstihu na rotaxu 127

23.11.2014 v 11:14 | Nahoru | #4
Stator nakonec převinut a navíc koupen i nový regulátor VAPE. Nyní už vše fachčí jak má
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vymačkaný karter Aprilia RX 125, Aprilia ETX 125 Folby 16 18.8.2020 v 11:33 Folby
Nikde nic není Aprilia ETX 125 Matvik 8 23.1.2020 v 14:27 Johnny83
Problém se řazením Aprilia ETX 125 RespiteCz 2 20.9.2018 v 12:45 Vojtek77
Víčko nádrže Aprilia ETX 125 Mauglí888 4 16.8.2017 v 11:26 gio9
Přední kolo Aprilia ETX 125 Matvik 3 29.9.2016 v 20:04 topper-harley


TOPlist