bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?
17.9.2014 v 18:56
Zdar, dnes jsem našel v zadní pneu hřebík asi 2cm, takže žádný krovák a čistý průstřel. Zkaženou náladu jsem měl jen pro to, že jsem se místo projížďky musel vydat do servisu. No a tam mě vyděsili. Že výrobci pneu nedoporučují opravovat. Při nejlepšim bude utíkat a při nejhorším se vyvalí a praskne, což demonstrovali ukázkou části předni pneu, kterou měl borec opravovanou a roztrhla se ve 200km/h. Dali mi tam takovej ten gumovej hřeb s velkou plotnou zevnitř. Takovej měla i ta bouchlá guma. Říkali, že moto pneu mají nějaký nekonečný kord, který se přeruší pravě defektem. Jen pro info, jde o motoservis s dobrou pověstí. Na druhou stranu si takto opravovat pneu nechávají všichni. Mám to na 1200GS, je to v podstatě nová guma Metzeler. Jaké máte zkušenosti, komu to takhlě řamplo a zabil se. Nechávate si opravovat nebo kupujete nový. Chci se nechat uklidnit :), že hledám problémy kde nejsou.
Anketa: Co děláš po píchnutí pneu na moto
Koupim novou
13%
17
Opravim nějakou sadou sám (knotem) a neřešim
60%
77
Nechám opravit v pneu servisu
27%
35
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 19:05 | Nahoru | #1
A proč kupovat nové?

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 19:09 | Nahoru | #2
V Německu jsou opravy motopneu zakázané, nevím proč, možná to o tom kordu bude pravda.

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 19:17 | Nahoru | #3
Píchnnul jsem když byla guma skoro nová . Opraveno knotem a pak najeto 13t/km až do hladka . Po zutí gumy nebylo znát, že by něco bylo špatně . Jo další guma vlastně to samý .

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 19:25 | Nahoru | #4
Nechapu co resis? Pichnul jsem gumu co mela 1000km do konce jsem ji dojezdil sice ne na knotu ale na takovem nesmyslu kterym se gumice podlepila a rozdil jsem nepoznal...akorat me kolo znova prevazili... Pokud neprorazis gumu z boku tak v tom nevidim problem...

E: no a ti co se na takto opravene gume zabili ti toho uz moc neporeferuji...

Naposledy editováno 17.09.2014 19:26:57

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 19:26 | Nahoru | #5
taky mám píchnoutou pneu, po opravě knotem a ještě danou záplatou přes něj jsem najel určitě přes 1000 km a žádný problém nepozoruju.

Ale nejsem žádný extra střelec.

1 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 20:14 | Nahoru | #6
Taky jsem dojížděl opravovanou a žádnej problém. Jen je zvláštní že sem pokaždý píchl michelinku, to mitasku nikdy

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 20:17 | Nahoru | #7
Na malou díru knot, velkou mi zalepil v servisu záplatou zevnitř, vse vzdy vydrželo..

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 20:21 | Nahoru | #8

TOLI. píše: Taky jsem dojížděl opravovanou a žádnej problém. Jen je zvláštní že sem pokaždý píchl michelinku, to mitasku nikdy

Zajímavý já píchnul 2 Michelinky a jiný gumy nic . Michelin tam snad dává magnety .

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 20:47 | Nahoru | #9
koupil jsem moto s knotem v zadní gume, nevím jestli je ze servisu nebo si ho tam dál..

tlak neutíká (dofukuju tak 0,3 baru za měsíc), a když to je na zadku tak se taky nějak nebojím, na přední bych se trochu bál...

mnou najeto přes 3tis km, tak snad vydrží...

EDIT: taky Michelin pilot road 2

Naposledy editováno 17.09.2014 20:48:39

1 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 21:13 | Nahoru | #10
Koukám, že od Michelinu gumu jenom na píchání

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 21:18 | Nahoru | #11
Hele ne ze bych byl profi pneuservis, tak nejak vtom jedu pro znamy a znamy znamejch a obcas nekdo prijede koho neznam, ale tak nejakou tu gumu jsem uz prezul.
Asi bych prvnotne koukal jak a kde je pichla, mozna bych se bal na ss, kde to budes valit 230 po dalnici, ale na enduru fakt no problem.
Dojezdil jsem spoustu gum az na 2. draty, obcas si nazuju i gumu co u me nekdo necha na prezuti, tak jeno mna vogumovani to dam na duka.
Na vlastni oci jsem prasklou gumu po pichnuti fakt nevidel a aby praskla se musis fakt hodne snazit. To ti spis zacne uchazet a budes ji porad dofukovat, teoreticky muzes dovnitr vrazit dusi (pocitam ze mas bezdusovej rafek) a go.

2 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 21:19 | Nahoru | #12
Ja před dovcou v Rumunsku nalil preventivne do pneu přípravek, takový trvalý antipich... Dovca v klidu, az po projizdce u nas, nastrazeny hřebík v gumě, vytáhl jsem, trošku se to poblilo, dofouknul a jezdim dál. Doporucuju. V každém dobrém pneuservisu Vam to do gum naliji. Je to i pro sporty a vysoké rychlosti...

1 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 21:20 | Nahoru | #13
Ano, gumy mají v sobě nekonečnej OCELOVEJ kord. Když do něj píchneš hřebík, ten prostě projede výpletem, jako když píchneš špendlík do ubrusu. Hřebík vytáhneš a kord se vrátí. Naproto nulová škoda.

Doporučuji do toho pneuservisu už nejezdit. Tipuji že ti tam hned nabídli skladovou gumu za "super peníze"

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 21:32 | Nahoru | #14
Píchlá guma loni oprava stejného typu co Ty ...sjetá na značky. Prostě jsi přijel s Báwem a chtěli mít kšeft...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 21:37 | Nahoru | #15
seikos> Duvod proc jsem si poridil zouvacku a vyvazovacku byl takovej ze ve vsech okolnich pneuservisech ze me bud delali idiota a strasne se divili, ze si nechci koupit gumy s 30% prirazkou, nebo me likvidovali auta (banda idiotu postavila 2 tunovou dodavku na hever na prahy) pak se me jednou stalo ze jsem sjizdel z heveru a malem me upadlo kolo, protoze pan podnikatel zapomel utahnout srouby, no a sisaty kolo na motorku vo 1,5 cm vyvazeny dynamicky do rovna fakt komentovat nebudu.

Tak mam pocit, ze takhle to zvladnu taky.

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 21:47 | Nahoru | #16
Já vždy píchnu pneu okolo 6500 km a to vždy min. 5 cm hřebík či vrták a s výlezem do boku.
Tudíž pneu dávám novou.

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 21:52 | Nahoru | #17
Hogon>No tomu se rika stesti

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 21:54 | Nahoru | #18
Opravim nějakou sadou sám (knotem) a neřešim

1 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 22:00 | Nahoru | #19
gugo> ahoj, tak už vím, za kým budu jezdit přezouvat gumy

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 22:14 | Nahoru | #20
Stalo se mi něco podobného na zadní gumě. Měla tak 1000 najeto a propích jsem ji vrutem. Nechal jsem to opravit a projel s motorkou půl evropy. Nakonec jsem ji přezul za novou. Pokud to opraví v servisu, tak bych se toho nebál.

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 22:16 | Nahoru | #21
jinak - ze zadní gumy mi knot vyletěl při cca 180 km/h..no byla to potom celkem prdel...správně nainstalovaný, pořádně zalepený a stejně vyletěl...ale mám na motorce vcelku dost "buntumové" gumy jak na choppru, v zatáčce se budou proti moderním radiálním gumám dost deformovat...

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 22:27 | Nahoru | #22
pichnul jsem vloni novou michelin PR3. Po 500km jsem v ni nasel vrut. Oprava v pneuservise knotem napoprve nevysla, jelikoz vrut nadela vic paseky. Pak tam dal novej, sirsi. Podlepil a stejne to kapku utikalo. Tak jsem kolo vyplnil antipichem, najel asi 11 000 km, gumu jsem sjel do hladka a pak zgumoval do platna. Knot drzel az do konce tak jak ma a lital jsem i pres 200 tzn. opravit

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 22:31 | Nahoru | #23
2stroke> Nemas to trochu z ruky ?

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

17.9.2014 v 22:50 | Nahoru | #24
no nevim u nas se smi jezdit jen 130 max tak nevim kde bys to utrhl max. to jet bouchnout do nemecka - proste tu gumu ojezdi a na 160-170ti to zavirej at tu zaplatu nepretezujes to je cela veda - jestli nutne musíš jezdit 200 tak mozna vymenit bajk i s tou pichlu gumou

1 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

18.9.2014 v 06:49 | Nahoru | #25
Na motorce nevím, mám dušové...
Ale na autě jsem píchnul šroubem, tak jsem zajel do pneuservisu.
Opravili to tak, že díru ještě protáhli jakýmsi bazmekem a do té díry vlepili gumovej kolíček. A bylo.
A při odjezdu jsem dostal informaci, že takto opravená pneu má snížený rychlostní index.

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

18.9.2014 v 06:54 | Nahoru | #26
já pích před časem E-07 dušáka. Měl jsem štěstí, že 7cm drát do gumy vletěl ve vzorku ne mezi vzorek. A ještě se venku ohnul. Takže duši píchl jen špičkou a moc škody nenadělal. Zalepeno a až budu měnit gumu, vyměním i duši. takovou dírku v duši by možná zvládl i antipich.

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

18.9.2014 v 06:57 | Nahoru | #27
Já do pneu narval roxor 8, 20 cm dlouhej, v servise řeči o tom že to nesmí opravovat, ale dal mi tam ten hříbek co se zevnitř gumy podlepí (použil hřib na nákl. auta) a gumu jsem normálně dojel.

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

18.9.2014 v 06:59 | Nahoru | #28
Když si přečteš příbalovej leták i k blbýmu acylpirinu tak je tam tolik vedlejších účinků že by si člověk nevzal nakonec ani vitamín Cé. Prostě se výrobci kryjou. A s motogumou je to stejný - výrobce se kreje a nedoporučuje nebo zakazuje jí opravovat, v servisu to samý. Čistej průpich kolmo na pneu kostru nepoškodí, když je ocelová tak sklouzne po lanku a po nasolený silnici moc lidí s moto nejezdí, takže to kolem průpichu nepřerezne. Kdyby někdo tu gumu sjížděl X let a stálo to nkde ve vlhku tak by teoreticky ty dráty mohli v místě průpichu přereznout. Zatim sem nezaslech ani jako urban legend že by někomu na mašině rupla guma zalepená hříbkem. Že knot může vyletět tomu bych věřil, ale hříbek?

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

18.9.2014 v 07:11 | Nahoru | #29

Tazdevil píše: Na motorce nevím, mám dušové...
Ale na autě jsem píchnul šroubem, tak jsem zajel do pneuservisu.
Opravili to tak, že díru ještě protáhli jakýmsi bazmekem a do té díry vlepili gumovej kolíček. A bylo.
A při odjezdu jsem dostal informaci, že takto opravená pneu má snížený rychlostní index.


No, ale máš ještě další 3 kola... ... na moto Ti zbyde jen 1

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

18.9.2014 v 07:41 | Nahoru | #30
Knotama lepím už několik let, gumy sjíždím mnohdy až na dráty, občas se pohybuju rychlostí přes 200 a nikdy nebyl problém. Jinak že PR jsou magnety na hřebíky, s tím souhlasím, za poslední 3 roky jsem lepil tak 4x, předtím 12 let ani jednou
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 6 21.4.2024 v 18:37 fajgara
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Hlučná spojka BMW R 1200 GS Cenda28 3 3.3.2024 v 21:06 yzf07


TOPlist