Naposledy editováno 02.09.2014 15:48:04
PS: když to kope tak to určitě není ideální kvalt Sem tam se mi stalo, že sem dojel na 6tku do obce a pak přidl, protože sem čuměl po všech vejrech - ne, fakt to nejde.. pak podřazuješ jak debil o 4 kvalty dolů, aby se to rozjelo..
1 reakcí na tento příspěvek Správně řazení na GS500
Naposledy editováno 02.09.2014 18:11:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správně řazení na GS500
jiřífilip> Což o to, mě by to problém nedělalo, ale nevím jak by se na to tvářili týpci v autoškole, kdybych jim to tam začal rozdělávat
1 reakcí na tento příspěvek Správně řazení na GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správně řazení na GS500
1 reakcí na tento příspěvek Správně řazení na GS500
Takže opravdu radši odhaduj podle toho, jak se to chová.
1 reakcí na tento příspěvek Správně řazení na GS500
Z toho co jsem tu vyčet, tak obec 3-4 podle situace a tu 6ku snad vůbec ne ani na silnici 1. třídy, že?
Enthropy píše: Ono není GS jako GS. Třeba to moje si pořád myslí, že je čtyřválec a nejlepší řazení na kochačku (tachometrově) je 1 do 20, 2 do 40, 3 do 60, 4 do 85, 5 do 140 a pak 6. A když předjíždím, tak skopat na 3 (na dálnici na 4) a plnej. Když jsem zkusil Hrochovo, tak to začínalo táhnout mnohem dřív a vadnout taky dřív. A to je to tuším dokonce stejnej rok výroby.
Takže opravdu radši odhaduj podle toho, jak se to chová.
Tak nějak podobně jezdívám i já na ER-5tce, ve městě většinou 3ka, z kopce 4ka. Když jedu na spotřebu tak klidně 6tku mimo město, ale když chci předjíždět, tak to skopu níž.
Jezdím převážně na spotřebu, do 5ti tisíc otáček.
superkoko111:
Dá se samozřejmě jezdit na nižší stupně při vyšších otáčkách.
Někdy mi rupne v bedně a za městem na trojku pořádně zatáhnu za plyn, to umí pěkně vyrazit a do červených otáček se myslím ani tak nedostanu, tak bych se toho nebál
6tka je spíš tak na kochačku a pro dobrou spotřebu
Naposledy editováno 02.09.2014 21:54:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správně řazení na GS500
s tou pětkou na 50 jsem to přehnal, spíš od 60km/h... ale to je na spotřebu...
podle toho jakým stylem chceš jet, tak si řaď. Poznat, kdy to máš moc podtočené a kdy to zbytečně přetáčíš není až tak těžké, ne?.....
1 reakcí na tento příspěvek Správně řazení na GS500
Rychlostní stupeň 1. 20 (km/h) / 3000 (otáčky) - 30(km/h) / 5000 (otáčky)
2. 30/3000 - 50/5000
3. 40/3000 - 60/5000
4. 50/3000 - 70/5000
5. 57/3000 - 83/5000 cca
6. 63/3000 - 100/5000
Zhruba takhle jsem to vypozoroval V autoškole bych řadil asi takto : 2. Při 20, 3. 40, 4.50, 5. 70, 6. Při 80. Pokud tedy nevážíš 100kg a tvůj instruktor metrák Město určitě na 3.
Naposledy editováno 03.09.2014 20:36:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 19 | Dnes v 08:23 emánek27 |
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 21 | Včera v 23:36 chesterfield |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |