bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 285
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:15 | Nahoru | #1
na kolik taková sranda vyjde?

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:20 | Nahoru | #2
hezká práce klucí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:22 | Nahoru | #3
mára929r> cca 30-35tkč, lze se dostat i na míň pokud ponecháš sériové ojnice, ale je problém sehnat písty na TL1000R o průměru 103mm + takže se použijou jiné písty a ofset pístního čepu se doladí ojnicí na zakázku... Jinak přesnou částku ti řekne Pepa1098, ten má na starosti nákup a účetnictví Jo je to bez práce... Oproti jiným BBkitům z e-baye to vyjde cca o polovic míň... + potom výdaje za naladění atd...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:29 | Nahoru | #4
...budu taky potrebovat, nejak mi to nejede :( vcera sem dal kus po krivoklatsku ve dvou a to bych si snad ujel autem i na rovinkach :)

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:34 | Nahoru | #5
pěkná práce

jakej si od toho slibujete nárůst výkonu a krouťáku?Spojku necháte origo?
Kde to necháte odladit?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:36 | Nahoru | #6
assassin> Stačí říct Přijeď se za mnou kouknout, ještě mám na dílně 2 páry ojnic pro další 2 zájemce, které lze použít jak na 1080ccm(nicasil) tak na 1120ccm(litina)...
Myslíš, že máme spíš použít palice z TL1000S r.v.97 s kruhovým nasávacím otvorem, nebo ty s oválným otvorem? Jasně, že vačky TLR... Máme dilema,no

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:46 | Nahoru | #7
dewwil> JE TO REBEL...!!!

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:47 | Nahoru | #8
Držím palce, ať to lítá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:48 | Nahoru | #9
mari> Uvidíme, co to dá... Mám tady graf z Pepový 1080ccm verze, která ještě nebyla nikdy pořádně odladěna, takže ten graf je vlastně jen odbržděný tele bez větších laborací s Ignitechem, ale už má najeto dost přes 6000km a bez sebemenšího problému, nežere oil, vodu, prostě OK




Spojka zůstane původní s menší úpravou pro větší přenos kroutícího momentu, TLR má něco jako Lock-Up spojku co maj dragstery už v serii takže čím víc za to taháš, tím víc se lamely s plechama k sobě maj Myslím, že to má snad i Hayabusa.

Jinak tenhle motor chceme odladit u Murkina, akorát on o tom ještě neví

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:56 | Nahoru | #10
Koukám,že to bereš pěkně z gruntu Tak ať to šlape

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 17:58 | Nahoru | #11

dewwil píše: assassin> Stačí říct Přijeď se za mnou kouknout, ještě mám na dílně 2 páry ojnic pro další 2 zájemce, které lze použít jak na 1080ccm(nicasil) tak na 1120ccm(litina)...
Myslíš, že máme spíš použít palice z TL1000S r.v.97 s kruhovým nasávacím otvorem, nebo ty s oválným otvorem? Jasně, že vačky TLR... Máme dilema,no



ja bych dal asi Rkovy, jezdil sem ted na 01 tls v serii tzn novy hlavy a prijde mi ze to jede lip nez ten muj kram... takze bud poznam prd, nebo to s tou 97 (nebo mym konkretnim kusem) nebude tak slavny....

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:00 | Nahoru | #12
dewwil: dik za nabidku, jeste to promyslim, mam tu motor navic s KO klikou a kliku... tzn bych to zkusil poskladat z nej... teda podle toho v jakym bude stavu az se rozhodi...
ted musim jen trosku zabrat abych mel naky zbytecny finance na tyhle nesmyslny projekty :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:01 | Nahoru | #13
dewwil> klobuk dolu sefe ,ak budem mat zvysne prachy poslem ti moj motor VTR SP a urobis mi to iste .

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:06 | Nahoru | #14
Haesty> Ten motor je stavěnej pro Pepu1098... Ani si neslibujem nějakej pořádnej nárust šemíků, spíš brutal krouťák, na koně by jsme potřebovali upravený (foukaný) palice, větší a lehčí sací ventily a lehčí výfukový, a vačky jako má Jasek, aby to stíhalo plnit masakr dávky paliva ve vysokejch otáčkách... Až osadí Jasek svý TL BBkitem tak to půjdem všichni zabalit

Naposledy editováno 17.08.2014 18:07:06

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:14 | Nahoru | #15

assassin píše: dewwil: dik za nabidku, jeste to promyslim, mam tu motor navic s KO klikou a kliku... tzn bych to zkusil poskladat z nej... teda podle toho v jakym bude stavu az se rozhodi...
ted musim jen trosku zabrat abych mel naky zbytecny finance na tyhle nesmyslny projekty :)



OK, dáme palice z eRka, předpokládali jsme s tím kruhovým otvorem větší výbušnost motoru, co měly první eSka před svolávačkou, ten styl ON/OFF, ale asi to nebude to pravý pro tenhle motor(aby jsme to hned nerozsekali při zkušebních jízdách ), ono by asi nebylo dobrý při záběhu mít furt pčedek v luftě Jinak ten motor rozhoď, ono mu bude kulový a s novou klikou a všemi ložisky to bude funglovka, převodovka bude v pohodě...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:15 | Nahoru | #16

rogyze píše: dewwil> klobuk dolu sefe ,ak budem mat zvysne prachy poslem ti moj motor VTR SP a urobis mi to iste .



Jo, bylo by to zajímavý udělat SPéčko s větším vrtáním Pak se ozvi...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:21 | Nahoru | #17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:26 | Nahoru | #18

dewwil píše: mára929r> cca 30-35tkč, lze se dostat i na míň pokud ponecháš sériové ojnice, ale je problém sehnat písty na TL1000R o průměru 103mm + takže se použijou jiné písty a ofset pístního čepu se doladí ojnicí na zakázku... Jinak přesnou částku ti řekne Pepa1098, ten má na starosti nákup a účetnictví Jo je to bez práce... Oproti jiným BBkitům z e-baye to vyjde cca o polovic míň... + potom výdaje za naladění atd...


to je cenovka jenom za ty tuning dily nebo za komplet udelanej motor?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:31 | Nahoru | #19
foky> Jasný, že je jednodušší koupit RC08, Panigalle nebo něco jinýho, ale to umí každej Hlavně lidi okolo TL jsou pacienti(v dobrým slova smyslu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:38 | Nahoru | #20

DRN. píše: to je cenovka jenom za ty tuning dily nebo za komplet udelanej motor?



pouze za díly: ojnice, písty, šálky, těsnění, válce... Jinak bez těch ojnic asi na cca +/-23tkč, pokud se seženou ty písty s větším průměrem a stejným offsetem jako má TLR nebo jiná V2 mašina... Ale až sem dorazí Pepa tak ty ceny upřesní... Cena za práci je smluvní podle ksichtu a času (nedělám to pro prachy, ale proto, že jsem pro každou špatnost )

Naposledy editováno 17.08.2014 18:39:15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 18:39 | Nahoru | #21
Však v poho, je potřeba si toho patřičně užít, dokud to jde

A to ten původní motor chcípnul a při tý příležitosti to děláš, nebo je to "jen tak"?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 19:06 | Nahoru | #22
foky> ne, nechcípnul, ale už žral olej přes kruhy, gufero řet. pastorku a spojkový gufero propouštěly a 1080ccm už Pepovi nestačí

e: Ale hlavně jsme zvědaví kolik ten objem přidá Nm oproti 1080ccm, o koně tolik ani nejde, ale budou vítáni taky

Naposledy editováno 17.08.2014 19:09:12

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 19:10 | Nahoru | #23
Slušná práce,tomu říkám GO!!!

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 19:16 | Nahoru | #24
Ten graf je dělanej až po vrácení těch nátrubků,že jo?Jinak koukám jak jste pokročili,ještě že jsem Vás dýl nezdržoval

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 19:16 | Nahoru | #25

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 19:18 | Nahoru | #26
Ať se daří, pěkná práce.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 19:20 | Nahoru | #27
a co ten tvůj motor s 200tis nebo kolik to má? nechce se mi to hledat. i ten děláš?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 19:21 | Nahoru | #28

Jasek píše: Ten graf je dělanej až po vrácení těch nátrubků,že jo?Jinak koukám jak jste pokročili,ještě že jsem Vás dýl nezdržoval



jj, ten graf byl dělanej před sundáním nátrubků, ale už jsou zpátky... Jinak v pohodě, jsme se do toho dali a za hoďku, dvě to tam bylo naskládaný Fandu jsem doma nezastihnul, o 5 min. jsme se minuli, jel na nějakou pouť, či co... a znáš ho tel. nebere Ale použijem hlavy origo TLR, leda, že by jsi jel k Fandovi nějak brzo, ještě mu zkusím zítra cinknout, jestli nenavštíví matku měst...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 19:24 | Nahoru | #29

Dolík.... píše: a co ten tvůj motor s 200tis nebo kolik to má? nechce se mi to hledat. i ten děláš?



Už dělá radost i s motorkou novému majiteli, mám v hlavě jinej plán, jasně, že motor z TLR, ale zbytek už bude: rám Raptor, kyvka s kolama RSV, vidle TL, jiná prdel a tak celkově přestavba na Raptoří telátko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.8.2014 v 19:28 | Nahoru | #30
dewwil> a jo, tys to vlastně chtěl prodat. jsi vůl. a kdo to koupil s takovýma km? šak tu v čr chce každý tak 20 max.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 285
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist