globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bioethanol E 85
15.8.2014 v 20:08
Ahoj všici, jen se chci zeptat, jestli jezdíte někdo na E 85, jak ho ředíte v jakém poměru a nebo je to blbost? Mám CB 750 seven fifty. Jela by na to? Díky za reakce.
Předchozí
1 2 3
Následující

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 20:13 | Nahoru | #1
jestli si chceš zadělat na průser tak prosím jezdi si na to...

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 20:17 | Nahoru | #2
By mě v životě nenapadlo, tento sráč nacpat do nádrže motorky

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 20:21 | Nahoru | #3
Já bych to nedělal..

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 20:28 | Nahoru | #4
Nezkoušej to. Jednak by bylo třeba upravit směs, jednak díky nižší výhřevnosti bude vyšší spotřeba, takže ve finále se tak nižší cena "sračkolihu" dost možná anuluje a za třetí - špiritus ničí gumové části palivové cesty. Je to ksindl a před časem byl někde test nějakého Fordu, z fabriky uzpůsobeného na E85 a tam se ukázalo, že oproti běžné benzinové verzi se z hlediska celkových nákladů tato úprava finančně začne vyplácet až po ujetí cca 650000km. Což je pro většinu "běžných" řidičů nesmysl. Na kupu mechaniků už jen to slovo "bio" působí jako červený hadr na bejka.

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol E 85

15.8.2014 v 20:29 | Nahoru | #5
Samozřejmě, že by na to tvoje motorka jela. Stačí dát sportovní vzduchový filtr kvůli většímu průtoku vzduchu, naladit karburátor na toto palivo (povyměňovat jehly a tak dále), připravit se na to, že E85 možná rozleptá půlku palivovýho vedení, přinejmenším z něj vyplavý bordel, takže nějakej čas sebou vozit palivový filtry a bude to makat.

Jo jasně když pak natankuješ benzín tak to na něj pojede blbě, protože karbec bude připravenej na E85.

tak Petře, stojí to za to?

EDIT: J.M.K. mě předběhnul jen doplník k tomu fordu, stačí si koupit Focuse kde pořizovací cenu FlexiFuel (E85) zaplatil nějakej holaňdan nebo belgičan pak to smysl dává

Naposledy editováno 15.08.2014 20:34:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85

15.8.2014 v 20:32 | Nahoru | #6

Skalik píše: Samozřejmě, že by na to tvoje motorka jela. Stačí dát sportovní vzduchový filtr kvůli většímu průtoku vzduchu, naladit karburátor na toto palivo (povyměňovat jehly a tak dále), připravit se na to, že E85 možná rozleptá půlku palivovýho vedení, přinejmenším z něj vyplavý bordel, takže nějakej čas sebou vozit palivový filtry a bude to makat.

Jo jasně když pak natankuješ benzín tak to na něj pojede blbě, protože karbec bude připravenej na E85.

tak Petře, stojí to za to?


průchodnější filtr? dyt pri presavbe na e85 delás smes jeste bohatsí, ty by sis to filtrem jeste vic rozesral, naladit karbec jo, ale s origo filtrem

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 20:38 | Nahoru | #7
pokud si své CB 750 nevážíš a chceš s ní jezdit do konce života (jejího), který by přišel brzy tak prosím

Bioethanol E 85

Skvělá odpověď, děkuji! 15.8.2014 v 20:48 | Nahoru | #8
E85 je dobrej! Ale jako čistič nečistot Sám ho používám (místo techničáku). Hlavně na ten sráč nejezdit

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 21:05 | Nahoru | #9
Tak ste mě ujistili, že je to tak, jak jsem si to myslel. Takže všem díky za názory.

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 21:20 | Nahoru | #10
Ještě jedna podstatná věc. Je to líh, ten váže vodu a po natankování bys měl za pár dní vyrezlou nádrž a tím pádem věčně zasranou palivovou soustavu. Po pár sezonách bys mohl řešit novou nádrž.

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 21:21 | Nahoru | #11
Klucí,co to vymýšlíte za cípoviny?Jeden chce cpát do skutra LPG,druhý se super CB jezdit na Ethanol.Kupte si koloběžky a jezdíte zadarmo.K tématu E 85 do karburátorové motorky je blbost.Možná do stříkačky,kde to dohoní elektronika,ale ředěný,ne samotný E85.Kolega v práci jezdí s autem na E85 / Benzín 1"1 a je spokojený,ale smrdí za ním jako s ostřikovače a prý to moc netáhne.Navíc to postupně likviduje palivové čerpadlo a rozvod paliva v celém autě.

2 reakcí na tento příspěvek Bioethanol E 85

15.8.2014 v 21:41 | Nahoru | #12
Jezdím na E85 v autě a žádnej problém.
Ale KURVA lejt to do mašiny tak to je maximum perverzum

Neblbni a dávej tam benzín.

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 21:52 | Nahoru | #13
Napíšu mojí zkušenost - motorka mi blbla - za konstatní jízdy se mi občas rozsvítilo FI a na cca 0,5s přestala táhnout a pak škub a zase táhla - nikde nic v závadách. Tak jsem tam jako další možnost dal E85 - chlap na ONO na mně koukal, co to dělám. Poměr byl cca 2litry E85 a 14litrů N95 a od tý doby už nic - motorka funguje - plánuju to udělat ještě 1x do konce sezony.
Dle mně se "díky" etanolu někde něco uvolnilo a jede to. Na trvalé ježdění bych to nedával - úspora není taková aby mně to zaplatilo naladění na tu chudou směs. Jo a byly horší starty - oproti brnk, to bylo tak 2x delší. A naředit si nárdž 1-2 litrama není úspora, ale je to jen na pročištění palivového ústrojí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85

15.8.2014 v 21:55 | Nahoru | #14
DRN.> jsem četl, že při tankování E85 do standartně naladěnýho motoru je směs chudá a ne bohatá.
edit: proto má motor na E85 obvykle vyšší spotřebu než na natural + horší starty za studena

Naposledy editováno 15.08.2014 21:56:35

Bioethanol E 85

15.8.2014 v 22:24 | Nahoru | #15
Take moje zkusenost,do karburatoru 2 díly benzinu 1 e85.jizda dobrá starty horší.uspora díky ředění malá.
u stříkačky- mám předělaný na e85. starty normální,vyší výkon i akcelerace,spotrebu ovlivnuje ruka ne palivo ale je mezi 5 a 11 litry na 100,uspora značná.je rozdíl jestli za nádrž 450 kč

(reakce na) Bioethanol E 85

15.8.2014 v 22:30 | Nahoru | #16

Luky954 píše: Jezdím na E85 v autě a žádnej problém.
Ale KURVA lejt to do mašiny tak to je maximum perverzum

Neblbni a dávej tam benzín.


to nejak nechapu muzes to rozvest ty svoje vznesene myslenky?

Bioethanol E 85

16.8.2014 v 06:52 | Nahoru | #17
V motorkarskym svete (asi ne ve svete jezdcu na motorkach) snad plati to, ze motorka je pro radost. Potom plati i znamy porekadlo o opici a bananech!
Ze cela CR je na zacatku leta zluta diky BB - Babisovejm biosrackam je vec druha! Ekoterorizmus je svinstvo, bruselsky dementi nas i nemu hezky nutej! Ale podporovat to - NEEEE!
Kdo chce jezdit levne, at se prehodi do ruzovocky sladoucky cyklokombinezky a slape jako cyklobuzna.

(reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 07:03 | Nahoru | #18

Luky954 píše: Jezdím na E85 v autě a žádnej problém.
Ale KURVA lejt to do mašiny tak to je maximum perverzum

Neblbni a dávej tam benzín.



Ja covece liju lih sem tam i do krku a nic perverzniho na tom nevidim

Bioethanol E 85

16.8.2014 v 07:05 | Nahoru | #19
Kdo si mysli ze je lih oproti benzinu sracka, at si udela mensi testik.

Do jedne misky E85 a do druhe B95 - obe zapalit a to co vam zustane na dne po vypaleni zustava i ve valci.

Samozrejme neupravena motorka na E85 nejede - tudiz do motorky ne !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 07:09 | Nahoru | #20

Tygrous píše: DRN.> jsem četl, že při tankování E85 do standartně naladěnýho motoru je směs chudá a ne bohatá.



Kdyz je pri natankovani E85 do standartne naladenyho motoru chuda, tak ji obohatis KN filtrem ?

Bioethanol E 85

16.8.2014 v 07:36 | Nahoru | #21
fsichni potporujte naseho sqeliho mynystra fynancy!

A potom kupujte v byvaly bramborarsky velmoci kilo brambor za dvacku!

Bioethanol E 85

16.8.2014 v 07:36 | Nahoru | #22
Se stříkačkou mi to jezdí bez problému i na čistý E85 (větší motory, kde vstřikovače nemusí stíhat, také nemusí být tak přizpůsobivé, takže bacha). Nikomu to necpu, ale nádrž nezrezla, palivové čerpadlo čerpá už 4 a čtvrt roku, hadičky netečou. Úspora je malá, ale je, a motor má trochu jiný projev pod plným plynem. Je to zábavné, dvě motorky v jedné.

(reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 08:59 | Nahoru | #23

Tygrous píše: DRN.> jsem četl, že při tankování E85 do standartně naladěnýho motoru je směs chudá a ne bohatá.
edit: proto má motor na E85 obvykle vyšší spotřebu než na natural + horší starty za studena

a já píšu něco jiného?

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol E 85

16.8.2014 v 09:47 | Nahoru | #24
Líh, který by bylo rozumnější raději vypít, je přece škoda lít do nádrže

Jo, ten debilní líh mě pěkně vydrbal letos ve Francii. Zvyklý z GSka, které pobralo cokoliv co teklo nějak bez protestů, jsem nalil jen pár litrů jen slabě ředěné E10 do nádrže a Hornet už udělal "fuj, todle teda fakt žrat nebudu" takže u menších benzínek (většina cesty) to znamenalo tankovat 98

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 10:13 | Nahoru | #25

DRN. píše: průchodnější filtr? dyt pri presavbe na e85 delás smes jeste bohatsí, ty by sis to filtrem jeste vic rozesral, naladit karbec jo, ale s origo filtrem



nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.

Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.

Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.

Bioethanol E 85

16.8.2014 v 10:13 | Nahoru | #26
Ani zadarmo bych to tam nenalil. Je vidět, jak si někteří "váží" svých strojů a jsou do něj schopni nalejt kdejakej šamcajk a kvůli pár korunám si nechat vrtat koleno. Chlapi, jesli nemáte na benzín, tk se na to vyserte a kupte si kolo

(reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 10:37 | Nahoru | #27

Skalik píše: nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.

Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.

Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.



Blbovina, najdi si napřed směšovací poměr benzínu a lihu, než plácneš krávovinu o nutnosti víc průchozího filtru. Na líh musí bejt bohatší směs, tak že se u karbecu musí dát větší tryska - a to min o 20% - osobně odzkoušeno. Místo trysky 105 se pohybuju se stejným filtrem 125-130. A když vyndám filtr, jsem s velikostí trysky skoro na 140 . Tak to je

(reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 11:24 | Nahoru | #28

Skalik píše: nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.

Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.

Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.


víc paliva jo, ale proč víc vzduchu? co jsem zatím videl jednotky na prestavbu tak akorát prodluzovaly dobu vstriku-obohacovaly smes, o zmene filtru ctu prvne tak se ptám, prijde me to nelogicke, mam to chudý obohatím, ale proc bych mel menit filtr a ochuzovat to jeste vic ze jo.

jezdit na to nechci, jenom me to zajimalo

Naposledy editováno 16.08.2014 11:25:19

(reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 11:33 | Nahoru | #29
Creck> určitě ne dám tam víc vzduchu - tak je směs ještě chudší
jsem to blbě pochopil co psal DRN. - lépe řečeno přesně obráceně

Bioethanol E 85

16.8.2014 v 11:41 | Nahoru | #30
Skalik: motor nasaje urcity mnozstvi vzduchu - to je dany konstrukcne a na e85 je potreba na to mnozstvi vzduchu dat vic paliva. Pokud motor upravis aby nasal vic vzduchu (jiny sani) tak tam toho paliva musis dostat jeste vic...

Naopak min pruchozim filtrem - vyssim odporem v sani - by se dalo smes obohatit bez hrabani do trysek apod - princip sytice co privira sani...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist