Jde mi :
o spolehlivost .
o spotřebu . ( ano i u motorky jí řeším )
O kladné i záporné zkušenosti
O cenu
O osobní zkušenosti každého majitele jak ex tak současného
Zkušeností pár je ....
zdraví v prdeli a tak sem se rozhodl že na nic nehodlám čekat
Tak poradtě a hloupé řeči si nechte od cesty
Díky w,
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou aneb dilema pyrotecnikovo
VITEK_M píše: vybíráš si autobus?
Lokomotivu,přece....
Když jsem o nich uvažoval já,tak na prvním místě byla modro/bílá kráska GSX se dvěma laufy.
Na konec jsem skončil u "litrStoma".
Jednou ji stejně postavím do garáže
Ty motorky jsou velmi blízké a funkční rozdíly celkem malé...
Pár mých postřehů:
XJR:
-je jich nejvíc, zakopáváš o ně všude
-podvozek, z výběru nejhorší (a ten motor je "kovárna")
-je to nejvíc "legenda"
GSX:
-podvozek
-motor
-nejsportovnější charakter
-je jich míň, ale taky dost...
-váha, dle mě je tady nejvíc cítit
CB:
-podvozek o.k.
-motor i moto celkově je nejpřijemnější, nejhladší až nevýrazné
-kvalitou: je to HONDA
A za mě?:
KAWASAKI 1200 ZRX Lawsson ta je nejvíííc ale najdi-sežeň jí pěknou
Jelikož jsem se před časem taky tak podobně rozhodoval můžu říct,že všechny jsou dobré.Dnes máme se synem XJR a GSX v garáži!
Ze začátku bych asi vyřadil CB 1300,protože má motor vodníka a je trošku o něčem jiném.
XJR 1300(r.v.1999-doposud) je více retro,má jen 5 rychlostí(vůbec to nevadí),síly na rozdávání,starší modely karburátory.Nezmar ve své kategorii.Jezdím do 6-ti litrů!
GSX 1400(r.v.2001-2007) je trochu modernějšího vzhledu,6-tikvalt,síly ještě o trochu víc než XJR,je to stříkačka,taky nezmar,spotřeba velice podobná! (vše záleží o stylu jízdy).
Cenová relace je u starších modelů cca 80-150 tisíc ale to jsi už na inzerci určitě zjistil!
Přeji šťastnou volbu,jinak tady na motorkářích je o těchto mašinách napsáno docela dost,jenom pohledat!
P.S. Pokud i u motorky řešíš spotřebu tak jsi u těchto mašin špatně! Kup si 125-ku skůtra,ten Tě nesežere!!!
- spolehlivost: GSX je spolehlivý stroj. Odcházejí pouze tlumiče (tečou), obvzláště na zadky se vyplatí příliš často nesahat. Dále ložiska v krku řízení a ložiska zadního kola, ale tohle vše jsou v podstatě spotřební věci a nic drahého na opravy.
- spotřeba: Klidná cestovní jízda kolem 6 litrů, pokud se v tobě probudí prase, spotřeba vyletí k 9-10 litrům. Dle mé zkušenosti model z dvěma výfuky měl nepatrně vyšší apetit.
- kladné i záporné zkušenosti: Měkčí přední vidlice, ale to se dá řešit výměnou pružin a oleje. Jinak samá pozitiva a sociální jistoty.
- cena: Koukat na celkový stav mota. Tady hodně platí3 rovnice mladší neznamená lepší. I já jsem to jeden čas dost řešil a vždy se ukázalo že zcela zbytečně
Měl jsem možnost se několikrát svézt i na XJR a osobně bych si jí nevybral.
Tak dobře vyber
Naposledy editováno 15.08.2014 18:08:48
2) myslíš na lední medvědy a doma topíš biomasou, nebo chceš karburátory a pokud možno nechceš ani neřízenej katalyzátor?
3) chceš spíš kochací motorku, nebo s kamarádama pravidelně poměřujete poserproužky?
4) kolik měříš a vážíš?
5) musíš mít nutně aspoň o koně víc než má soused?
6) musíš se nutně odlišovat a připadat si jedinečný, nebo radějí chceš status legendy?
Když si odpovíš, pak to v podstatě shnul Petardak, až na nějaké výhrady (kovárna, kvalita Honda). Jestli jsi menšího vzrůstu, pak ještě jedna volba, GSX 1200 Inazuma, není tak oplácaná jako GXS 1400, ale je jich jako šafránu.
Má zkušenost s XJR (karburátory, poslední verze bez katalyzátoru), na budíku 80 tkm (skutečnost asi víc), z toho 40 je mých, a bez závažných problémů, úpravy: progresívy v přední vidli + želé místo oleje, upravený koncovky laufů, filtr originál. Klasický, krásný, pohodlný, ne moc rychlý, dost těžký, ale hodný. Spotřeba průměr něco pod 7 litrů, když vidím Boha, tak přes 9, loudavou jízdou malinko pod 6.
3 reakcí na tento příspěvek Tak kterou aneb dilema pyrotecnikovo
Líbí se mi všechny, nejsem závodník ale rád svižně cestuju...
kolik to žere řeším, nenajezdím toho málo a pak moje situace na trhu práce je více než trapná ....
jde mi o pohodlí , co pokud nejmenší investice .
Jak do koupi tak i do provozních a spotřebních materiálů.
a když to bude žrát při rozumné jízdě kolem 7 tak budu spokojenej ...
A ted radtě mistři
edit. spotřeba kolem 5-6l/100km, když se člověk snaží, možná se dostane i pod 5, ale to má z jízdy prd..
Naposledy editováno 14.08.2014 18:26:53
Vzhledem k tvým tělesným proporcím zavrhuju nápad s Inazumou. Jinak prašť jako uhoď.
Spotřebu XJR jsem psal, na to, že jsem momentálně na pracáku, nic přehnaně úspornýho
Spotřebu ostatních psali už jiný.
Spotřebák bude "by voko" všude stejnej. Motorku už máš, takže je zbytečný rozepisovat synchro karbců, brzdovku, desky, oleje, filtry a tak. Mimochodem určitě se všechny budou s**r míň než ten nesmysl z Itálie, kterej máš v profilu.
Woky píše: no borci mám 193cm a 130 kg( hubnu )
Líbí se mi všechny, nejsem závodník ale rád svižně cestuju...
kolik to žere řeším, nenajezdím toho málo a pak moje situace na trhu práce je více než trapná ....
jde mi o pohodlí , co pokud nejmenší investice .
Jak do koupi tak i do provozních a spotřebních materiálů.
a když to bude žrát při rozumné jízdě kolem 7 tak budu spokojenej ...
A ted radtě mistři
To si teda kup nějakou starší XJR 1300 do 80t. a budeš spokojený!
Ty míry máme podobný!!!(taky hubnu)
Woky píše: no borci mám 193cm a 130 kg( hubnu )
Líbí se mi všechny, nejsem závodník ale rád svižně cestuju...
kolik to žere řeším, nenajezdím toho málo a pak moje situace na trhu práce je více než trapná ....
jde mi o pohodlí , co pokud nejmenší investice .
Jak do koupi tak i do provozních a spotřebních materiálů.
a když to bude žrát při rozumné jízdě kolem 7 tak budu spokojenej ...
A ted radtě mistři
pri normalnejsi jizde 7,3, na prasáka 14 na blba 5l (nekde ti je vlakno o spotrebach tam jsem psal CB a nejen ja ... tusim ze ho zakladal t_freedom)
Naposledy editováno 14.08.2014 22:28:54
pocitově CB ale S (polokapota) mnohem těžší na manipulaci než GSX 1400 - nevím zda to dělají ty kapoty nebo celkové rozložení váhy, ale je to markantní rozdíl. Na nahý CB jsem nejel
a k těm spotřebám ja město cca 50 , mimo cca 130-200 ...tak jsem někde 7-8l, plnej 200-240 (vic to nejede) 14l víc už to nežere , nádrž 21l, pro mne relativně měkký zadek - jezdím na nejtvrdší 2 nastavení, kdyýž jedu naloženej na dovču , dávám podložku takže jedu nejtvrdší +1 - tam je otázka jakej jsi střelec a kolik krámů naložíš - pochybuju že z toho někdo dělá věštšího soumara než já.
jinak 182, 98kg + mladá asi 60kg kdyby jsi se chtěl dojet podívat, neni problém
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou aneb dilema pyrotecnikovo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou aneb dilema pyrotecnikovo
t_freedom píše: ZRX1200...nic lepšího než ZRX1200 z těhlech 4 není...a tys na to zapoměl
já mu to připomínal já...a vzhkledme k tomu že mám CB je to názor hodný zvážení...Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 | xjrko1300 | 21 | 16.4.2024 v 12:07 Gahan37 |
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 | margolina | 20 | 7.4.2024 v 16:13 milonovo |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 5 | 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__ |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |