bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Beran tuning - kvalita řetězových kol
22.4.2014 v 13:56
Zdravím,

měním na SMTčku řetězovou sadu. Objednal jsem na motoretezy.cz sadu bez rozety (tu si zajišťuju jinde, budu dávat černooranžovou Supersproxku přímo od KTM). Řetěz zlatá 525 SDZZ - nejvyšší model od ČZ a přišlo mi s ním kolečko Beran Tuning, což mě zarazilo!
Dotaz zní, co ten pastorek BT, nebude to bláto? Moc ohlasů jsem nenašel, jeden je však tady velmi negativní. Nerad bych tam dal kvalitní řetěz s rozetou a vylámal si zuby na šmečkovém kolečku. Už s ohledem na to, že ta rozeta stojí fakt ranec, jelikož na ni má KTM monopol a nejde nikde jinde sehnat Tož bych chtěl, ať to zase něco vydrží
Dík za info.

Naposledy editováno 22.04.2014 13:59:58
Předchozí
1 2
Následující

Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:10 | Nahoru | #1
Kupoval jsem řetězovku na zx7r. Rozeta od Beran tuning. Já na tom najel cca 2500 nový majitel přes 10000km a rozeta je stále OK. Tedy bez nějakého většího opotřebení proti konkurenci

Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:13 | Nahoru | #2
Co vysla cela sada? kolecko, rozeta, retez?

Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:17 | Nahoru | #3
CHces to i s fotkama ?
Retez stejnej co pises. pastorek i rozeta ze stejneho obchodu a stejneho vyrobce co pises.
Trzenej retez po 10 tkm.



















Pravda, ze panove z motoretezu se k tomu postavili celem a chteli to resit , ale nez bych nekam posilal retez a kola postou do Budejovic....
Udelal jsem si vlastni test, proste jsem vzal vrtak a vrtal jsem nejakou starou rozetu a pak tuhle a rodil byl dost diametralni.

Takze aby me nekdo nekdy nechtel brat za slovo, netusim jak je natom BT s kvalitou celkove, to co jsem mel ja na Transalpu s 36 kw bych rozhodne na litrovy SMT nedaval. (aby bylo jasno), nedal bych si to podruhe uz ani na alpa, na duka ani omylem.

1 reakcí na tento příspěvek Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:35 | Nahoru | #4
No ty vole, tak teď babo raď

Kubo, celá sada na tomto řetězu stojí 3150,- a že jsem nebral rozetu, tak mi odečetli něco přes šest kil. No a rozeta z KTM, to je ranec, přes 2400,- ...Jak už jsem psal, už proto bych si tam nerad dal šmejďácké kolečko. Řetězu věřím, tento má mít pevnost přes 46 000 KN....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:42 | Nahoru | #5

Pete-Biggy píše: No ty vole, tak teď babo raď

Kubo, celá sada na tomto řetězu stojí 3150,- a že jsem nebral rozetu, tak mi odečetli něco přes šest kil. No a rozeta z KTM, to je ranec, přes 2400,- ...Jak už jsem psal, už proto bych si tam nerad dal šmejďácké kolečko. Řetězu věřím, tento má mít pevnost přes 46 000 KN....



46 meganutnu ...ty woe ten 2valec na alpu to je trhac. Trochu me to pripomina ten vtip jak se vsadi chlapek s pitbullem a druhym chlapkem s jezevcikem kdo z tech dvou psu vyhraje.

Tak pustej psy a pitbull na 2 kusy, a chapek se pta, kolik jste za toho psa dal ?

A ten s jezevcikem mu odpovi: No 5 tisic za krokodyla a 80tisic za plastiku













Mimochodem to je ten tvuj retez , ted babo rad 2x.

Edit: aby nekoho nematl ten pytlik od JT, vtom jsem to privezl od SPeedyho kdyz me daval jinej retez.

Naposledy editováno 22.04.2014 14:43:13

1 reakcí na tento příspěvek Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:42 | Nahoru | #6
hm... ja koupil sadu za 3900 a to jsem si myslel jak dobre jsem koupil

Sada Supersprox jak rozeta tak kolecko

Naposledy editováno 22.04.2014 14:43:28

(reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:48 | Nahoru | #7
KubaLC8> A řetěz jaký? No tak mě to s tou oranžovou supersproxkou vyjde na pětku, takže to jsem zase úplně jinde že

Naposledy editováno 22.04.2014 14:48:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:54 | Nahoru | #8
gugo> No tak to je hustý, to můžeš být rád, že tady normálně píšeš. Koukám, samé dobré zprávy, aneb zase jsem dobře vybral

Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:58 | Nahoru | #9
A jo....

no asi zlatej DID, oznaceni retezu nevim




(reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 14:58 | Nahoru | #10
Pete-Biggy> Hele ja stim retezem dakt netusim, lidi co znam a verim jim tvrdi ze CZ je suprovej retez a nikdy zadnej problem nemeli. Osobne chcu CZ zkusit jeste jednou, ale chvili pockam . JInak to bylo pri rozjezdu, takze se nestalo vubec nic.

1 reakcí na tento příspěvek Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 16:02 | Nahoru | #11
btw : kolik km ti na tom SMT vydžela ta předchozí sada? díkes...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 16:23 | Nahoru | #12
jiřin...> Na origo Regině z továrny mám naj. nějakých 26,5 tis. Z toho cca 18 tis. km bylo turisticky ve dvou v plné polní po Evropě. Kolem komína jezdím dost zostra, kdyby to byly kilometry jenom tady doma sólo, tak bych na tu sadu dal max. těch 20 tis. Kolega na SMTčku měnil v cca 32 tis., ale jezdí trošku jinak.
Možná by ta sada ještě něco málo vydržela, měrku nemám a šuplerou to tak přesně nezměříš. Ale neba mě to časté dopínání a hlavně, nechci to pokoušet. Raději vyměním o něco dřív, než si zadělat na průser...

1 reakcí na tento příspěvek Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 16:41 | Nahoru | #13
Tak malo??? ja mam najeto 29500km, z toho 13tkm bylo jezdeno turisticky (predhcozi majitel jezdil jen po meste) a zbylych 15.5tkm jezdeno v bordelu. na napinacich jsem tak v pulce

Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 16:45 | Nahoru | #14
Kup si od KTM i pastorek a máš klid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 17:06 | Nahoru | #15
KubaLC8> No ono právě záleží, jak jezdíš. Já na napínácích nejsem možná ani v té půlce, ale o to nejde. A jak jsem psal, určo by to ještě něco sneslo. Ale prakticky po každé vyjížďce, dvou už to chce španovat a tak už to teď půjde do háje velmi brzo. Jezdím dost razantně a opravdu mi to za to nestojí.

Jinak jsem mluvil jak s panem Beranem, tak ing. Středou Ten na mě působí velmi dobře, kéž by to šlo říci o všech obchodnících... Ještě si to nechám uležet v hlavě...

1 reakcí na tento příspěvek Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 17:10 | Nahoru | #16
tak to ja jsem sponoval naposledy................
.
.
.
.
.
.
.
.
.....

predminulou sezonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 17:16 | Nahoru | #17
KubaLC8> No počkej, takže ty máš ještě sadu OK a tu novou zatím ještě nemáš na moto a máš ji do zásoby jo???

(reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 17:20 | Nahoru | #18

Pete-Biggy píše: KubaLC8> Jinak jsem mluvil jak s panem Beranem, tak ing. Středou Ten na mě působí velmi dobře, kéž by to šlo říci o všech obchodnících... Ještě si to nechám uležet v hlavě...



od bt jsem měl kdysi sadu na h9...ale byl jsem zvyklý měnit po 18 tisících km a to vydržela jak originála, tak bt

teď mi z motořetězů taky přišel pastorek bt (na 4t exc) - ale věřím tomu. znám se s "ing. středou" asi 10 let a "dej mi to, co by sis dal sám".

ale v terénu jezdí na 2t a na silnici už skoro nejezdí, tak teď nevím

jinak supersprox je jistota - jedna rozeta na 2-3 řetězy

(reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 18:25 | Nahoru | #19

Pete-Biggy píše: jiřin...> Na origo Regině z továrny mám naj. nějakých 26,5 tis. Z toho cca 18 tis. km bylo turisticky ve dvou v plné polní po Evropě. Kolem komína jezdím dost zostra, kdyby to byly kilometry jenom tady doma sólo, tak bych na tu sadu dal max. těch 20 tis. Kolega na SMTčku měnil v cca 32 tis., ale jezdí trošku jinak.
Možná by ta sada ještě něco málo vydržela, měrku nemám a šuplerou to tak přesně nezměříš. Ale neba mě to časté dopínání a hlavně, nechci to pokoušet. Raději vyměním o něco dřív, než si zadělat na průser...


super, diky...ja jen, ze mam 3 tejdny doma novy SMT, tak jenom, co me ceka...

(reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 18:54 | Nahoru | #20

Pete-Biggy píše: KubaLC8> No počkej, takže ty máš ještě sadu OK a tu novou zatím ještě nemáš na moto a máš ji do zásoby jo???



jo, byla za za dobrou cenu tak jsem si ji vzal kdyby neco

Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 20:29 | Nahoru | #21
Pastorek jakejkoli vydrží na LC8 tak 10tkm a je jak cirkulárka, proto je měním preventivně pokud je řetěz ještě trochu v měrce pak na to už kašlu. A ani rozeta od Superproxu není nesmrtelná.



Beran tuning - kvalita řetězových kol

22.4.2014 v 22:03 | Nahoru | #22
On ten supersprox prý taky není žádný zázrak.... ale to je jen jedna bába povídala. Berana mám rozetu na zedoj. Bál jsem se a po asi ani ne 2tisicich přední pastorek má celkem vytahaný zuby. Pastorek je JT. Začalo to i tak nejak podivně cvakat ted jsem koupil pastorek MTZ, že to vyměním. Ale nějak se k tomu nemám a s mým ročním nájezdem tak cca tisíc km a pořád to klesá počítej recenzi tak za patnáct let

Beran tuning - kvalita řetězových kol

23.4.2014 v 00:22 | Nahoru | #23
Mně vydržel originál cca 22tis.km. Teď jsem dal DID + JT kola, tak uvidíme.

Beran tuning - kvalita řetězových kol

23.4.2014 v 00:56 | Nahoru | #24
...není ten vzývanej Supersprox od kátéem náhodou tak trošku českej ?
...nechal bych si poradit od nich...

Beran tuning - kvalita řetězových kol

23.4.2014 v 06:40 | Nahoru | #25
KTM má na rozetách od Supersproxu jen ten oranžovej elox a 100% provizi, no a nekup jinou barvu za 12kilo žejo

Naposledy editováno 23.04.2014 19:55:25

1 reakcí na tento příspěvek Beran tuning - kvalita řetězových kol

23.4.2014 v 09:53 | Nahoru | #26
Tak tolik koní sem neměl ani na všeckých motorkách dohromady, co vy máte na jednéj .
Ale praktický poznatek - na řetězových kolech nemusí byt bůhvíjak kosmický materiál.
Malé řetezové kolečko sem klidně montoval i výrobky bůhvíjaké pověsti, protože pevnostně vydrží všecky. Opotřebí se stejně šmejd aj drahý výrobek (origo ND). Tak na co utrácet peníze, že...a náhradní stejně vozím sebů.
Malé kolečko by mělo byt cementované a kalené, rozetu sem jezdil ocelovů, normální blato tak asi 60 kilo pevnost.
Bylo to na enduro, motorka Honda...a trošku pořádnější závody (MS).
Trvanlivost řetazu a malého kolečka dva dny, brzdové pakny se měnily aj dvakrát denně...rozeta vydržela až do konce.
Tož to enom na poměr zatížení a opotřebení...
Kola Beran mám, opotřebení a pevnost je v normě. Zuby na kolech všecky, v hubě je to už horší .

(reakce na) Beran tuning - kvalita řetězových kol

23.4.2014 v 10:53 | Nahoru | #27

Zdenalbenal píše:
Kola Beran mám, opotřebení a pevnost je v normě. Zuby na kolech všecky, v hubě je to už horší .



To bude tím retro cross blembákem. Ten mít tak už jsem taky párkrát bezzubej

Beran tuning - kvalita řetězových kol

23.4.2014 v 12:30 | Nahoru | #28
Tím to néni, já bych spíš hádal roky .
Ten blembák je trialová karbonka, žádné retro.
Nikdy sem s náhubkem nejezdil, vadí mě.

Beran tuning - kvalita řetězových kol

24.4.2014 v 11:58 | Nahoru | #29
Se zeptej, jestli by ti ho s doplatkem nevymenili za SuperSprox. Nebo kalene od CHIARAVALLI, to mam na VTR a je v pohode.

Beran tuning - kvalita řetězových kol

25.4.2014 v 09:39 | Nahoru | #30
Mam Supersprox a retez RK na Tuonu. Najeto 20tkm a zadne znamky opotrebeni...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T pavoukczech 22 25.8.2023 v 11:32 jara.
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2


TOPlist