globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tipy a rady pro motorkáře (besip)
 
15.4.2014 v 17:02
www.ibesip.cz/cz/motocyklista/rady-a-tipy/na-motorce-v-praxi
Stojí to za stažení. Docela zajímavé
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 17:12 | Nahoru | #1
škoda že neumíš vložit ani odkaz

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 17:14 | Nahoru | #2

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 17:15 | Nahoru | #3

Woky píše: škoda že neumíš vložit ani odkaz


Myslíš třeba takhle?
zde je ten odkaz

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 17:18 | Nahoru | #4
Skoro současně

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 17:19 | Nahoru | #5
Dík

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 17:51 | Nahoru | #6
Zmrdska organizace BESIP zjevne opet potrebovala ukazat nejakou aktivitu, aby si mohla cucnout z rozpoctu

3 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 17:56 | Nahoru | #7
Co to tam píšou za nesmysl v té první pomoci? (str.49)
Nejdřív životní funkce a pak až krvácení?

Naposledy editováno 15.04.2014 17:59:33

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 18:19 | Nahoru | #8

Hlubas píše: Co to tam píšou za nesmysl v té první pomoci? (str.49)
Nejdřív životní funkce a pak až krvácení?

těch nesmyslů tam je mnohem víc. Asi je to o tom jak píše ten nahoře s kozzama

Naposledy editováno 15.04.2014 18:20:16

1 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 18:27 | Nahoru | #9
nechce se mně to stahovat protože podobný publikace většinou píšou moudra typu "kdo jezdí bezpečně si před každou jízdou u auta zkontroluje tlak gum"
nebo "pořiďte si motorku co má abs a na sebe silničářské mundur"

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 18:29 | Nahoru | #10

Hlubas píše: Co to tam píšou za nesmysl v té první pomoci? (str.49)
Nejdřív životní funkce a pak až krvácení?



Vidíš. Sám jsi podal důkaz, že že je to publikace více než potřebná

Když totiž začneš omotávat krvácejícímu chlapovi nohu a nevšimneš si, že nedejchá, tak máš za 5 minut perfektní mrtvolu - ovšem se všemi 5 litry krve uvnitř.
Máš dojem, že to je cílem první pomoci?

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 18:40 | Nahoru | #11
docent> Neni nad to davat srdecni masaz, zatimco mu z krku strika 3 metrovej krvotrysk

Jinak kdyz uz jsem se kouknul na tu stranu 49, tak tu srdecni masaz s machanim rukama ve frekvenci 120 za minutu by mi zmrdi z BESIPu meli predvest

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 19:09 | Nahoru | #12

docent píše: Vidíš. Sám jsi podal důkaz, že že je to publikace více než potřebná

Když totiž začneš omotávat krvácejícímu chlapovi nohu a nevšimneš si, že nedejchá, tak máš za 5 minut perfektní mrtvolu - ovšem se všemi 5 litry krve uvnitř.
Máš dojem, že to je cílem první pomoci?



A kolikrát jsi omotával krvácející mrtvolu?
Pokud neucpeš tepenné krvácení, tak jsi za 90 sekund celý vylitý. A pokud začneš masírovat někoho, komu stříká krev z tepny dva metry vysoko, tak je masáž srdce celkem na píču, že?

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 19:11 | Nahoru | #13
No to by mě zajímalo jaký byl rozpočet na sračkopříručku ve které je pomalu víc věcných chyb než kolik má stran.

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 19:13 | Nahoru | #14
Ale důležitý je, že za to někdo dostal zaplaceno a doteď ho plácají po ramenou.....jsme v ČR....
Nevím, proč se tu rozčiluju....

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 19:21 | Nahoru | #15
Se divim, ze mrdkoBESIP rovnou nenavrhnul utahnout sroub, treba ze by bylo ze zakona povinny tu publikaci vozit pod sedlem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 19:24 | Nahoru | #16

docent píše: Vidíš. Sám jsi podal důkaz, že že je to publikace více než potřebná

Když totiž začneš omotávat krvácejícímu chlapovi nohu a nevšimneš si, že nedejchá, tak máš za 5 minut perfektní mrtvolu - ovšem se všemi 5 litry krve uvnitř.
Máš dojem, že to je cílem první pomoci?


C.A.B.C.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 19:31 | Nahoru | #17
memphis.unv> Já třeba před každou jízdou tlak v gumách kontroluju,protože si chci jízdu užít a na podhuštěných gumách se mi jede na kokot..to mluvím o tom,že jezdím hlavně přes víkendy,takže to přes týden stojí a můžou a vetšinou i trochu ujdou...Jinak některá videa od Besipu nejsou špatná a dávají dobré rady a i přesto se ty chyby stále dělají.Tím myslím nehody,které si zaviní motorkář sám,bez viny plechovkáře a podobně

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 19:32 | Nahoru | #18
ono někdy by bylo lépe si řídit selským rozumem, protože každá nehoda má svoje specifika, pokud zachraňující člověk není v šoku a má aspoň základní vědomosti o první pomoci, tak zkontroluje zraněného, pokud je tepenné krvácení, tak to zaškrtí a zavolá 155, kde mu poradí další postup

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 19:55 | Nahoru | #19
docent> prakticky kazda metodika na trauma/combat medicinu ma jako prvni krok zastaveni masivniho krvaceni (samozrejme ne skrabance).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 20:08 | Nahoru | #20

p.a.t.r.i.k.7 píše: memphis.unv> Já třeba před každou jízdou tlak v gumách kontroluju,protože si chci jízdu užít a na podhuštěných gumách se mi jede na kokot..to mluvím o tom,že jezdím hlavně přes víkendy,takže to přes týden stojí a můžou a vetšinou i trochu ujdou...



To Ti takhle uchází gumy?
Já kontroluji cca po 1-2 měsících a nic mi nikdy neušlo.
Jedinkrát se mi stalo na benzince, když jsem byl na WC a mašina byla chvíli bez dozoru, že jsem pak odjel a zadní guma hned v prvních zatáčkách začala plavat.
Zastavil jsem na jiné benzince, chyběla mi čepička a bylo dost pohuštěno.
Nějaký syčák mi to na 99,9% upustil.
Tak jsem dokoupil čepičku, dohustil.
A od té doby zase nikdy ztráta tlaku.

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

15.4.2014 v 20:27 | Nahoru | #21
VladaM> neříkám,že mi uchází nějak razantně..ale už i jednu desetinku o proti tlaku,na kterej jsem zvyklej poznám,takže raději zkontroluju

2 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 07:31 | Nahoru | #22
Mě se ta příručka docela líbí. Z jednoho prostýho důvodu.. .když denodenně vidim, jaký typy lidí a znalců jezděj na moto, napsal bych to sám ještě víc polopaticky a podrobnějc. Mimochodem nevidim důvod tepennýho krvácení a dvoumetrovýho stříkání krve, když srdce nepumpuje. Takže napsaný to maj správně, ve většině případů se takhle postupuje. Jestliže je člověk na sr.čky, pak je to uplně jedno, v jakym sledu se postupuje. To samý je i s masáži srdce a vdechama, dejchat se nemusí, a kde se stlačuje hrudník už se taky neodměřuje, pro zachraňujícího laika stačí přibližně pod hrudníkem... a klidně pořád dokola, než člověk začne reagovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 08:52 | Nahoru | #23
_PAvlikK__> dělat nepřímou masáž srdce pod hrudníkem, to bude hodně platný ale zase budeš vědět, co měl dotyčnej k obědu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 08:58 | Nahoru | #24

selkie píše: C.A.B.C.



A.C.A.B. ? :D :D

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 09:00 | Nahoru | #25
selkie> no a já doufal, že i uplnej negramot pochopí, že i když se třeba blbě vyjádřim tak pozná, kde je přibližně konec sterna, a ne žaludek po svačině

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 09:12 | Nahoru | #26

Hlubas píše: A kolikrát jsi omotával krvácející mrtvolu? ...



Resuscitoval jsem 5x.
Tím mám na mysli, že jsem resuscitoval přímo já. Né, že jsem se jenom díval.
Mám na cizí průsery asi "štěstí"

Kolikrát ty?

1 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 09:18 | Nahoru | #27
Abych upřesnil, co jsem měl na mysli:
Pořadí úkonů při záchraně je třeba samozřejmě posoudit případ od případu přímo na místě. Stříkající tepna je samozřejmě důležitá, ale u dopravních nehod to není příliš častý případ.
Podle zkušeností kluků ze záchranky je častý problém, že účastníci nehody ve stresu začnou obvazovat zkrvavené údy a hlavy a vůbec si nevšimnou, že postižený nedýchá a nebije mu srdce.

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 09:19 | Nahoru | #28
_PAvlikK__>

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 09:41 | Nahoru | #29

docent píše: Resuscitoval jsem 5x.
Tím mám na mysli, že jsem resuscitoval přímo já. Né, že jsem se jenom díval.
Mám na cizí průsery asi "štěstí"

Kolikrát ty?



Pač jsem výjezdový hasič, tak X krát, přesné číslo nevím....

1 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 14:17 | Nahoru | #30
Chlapi, přesné jak vypada Vase diskuze tady, tak to vypadá i na silnici. Každy se snaží toho druhého precurdit o kolik je vetší frajer a ma tím vetsi pravdu. Myslím ze kazda rada jak jezdit bezpečněji po silnici je dobra, být třeba z jiného/vašeho individuálního pohledu to vypadá jak blbost. U chápáni smyslu příspěvku ostatních stejné jako u nekterych životních/dopravních situaci staci trocha dobré vůle a a netrvat tolik na te svoji pravde/prednosti a jde to i bez skripani zubu/plechu.
Přeji hodné štěstí/kilometru všem.

Naposledy editováno 16.04.2014 14:19:13
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist