1 reakcí na tento příspěvek Pneumatiky - STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatiky - STK
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatiky - STK
K úvodnímu dotazu - pokud ti rozměry sedí s TP a vzorek bude v limitu tak to stačí, zda jsou obě gumy stejné nebo jiné značky nikdo nezkoumá
Já znám ve svém okolí takových víc.
Ale nic ve zlém. Ono záleží na stylu jízdy. Většinou mi to vyjde, že zadek je ojetý a předek oskákaný z brždění.
Jinak - jak psali předřečníci. Na STK řeší jen rozměr, hloubku dezénu a jestli je pneu "for road use"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatiky - STK
keto píše: JardelT> souhlas,jen bych řek,že ideální koupit sadu přední ,zadní to znamená stejný výrobce,typ i rok výroby všechny ostatní kombinace již můžou vykazovat nějaké neduhy
tohle má své ale, jsou pneu, co jsou OK na zadek, ale na předek jsou už tvrdé, tak na čumák dáš něco měkčího.
1 reakcí na tento příspěvek Pneumatiky - STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatiky - STK
FILODENDRON píše: Na STK se řeší pouze rozměr a hloubka vzorku. O tom rychlostním indexu jsem tedy neslyšel.
To ale neznamena,ze neexistuje nebo ze je opomijen.Apropos,zvysim ti vzdelani.Rychlostni index je to pismeno za rozmerem pneu v TP
Prý to má být měřeno po celem obvodu a celé šíři běhounu (min 1,6) pokud však nemá neumatika indikátory opotřebení.
Protože moje nová pneu má drážky jakoby do ztracena takže na konci drážky těch 1,6 není ani u nové pneu.
V ČR je minimální hloubka drážek dezénu pneumatik vozidel kategorie L stanovena v § 21 Vyhlášky č. 341/2002 Sb.
Činná plocha pláště pneumatiky v provozu musí mít po celém obvodu a celé šíři vrchního běhounu jasně viditelný dezén s hloubkou hlavních dezénových drážek nebo zářezů
a) u mopedů vozidel kategorie L1e a L2e (L6e) nejméně 1,0 mm
b) u motocyklů kategorie L3e, L4e, L5e, a L7e ) nejméně 1,6 mm
4.2.2 Vozidla registrovaná k provozu v jiných státech
Při silniční kontrole vozidel kategorie L, která jsou registrovaná v jiných státech, platí s ohledem na klimatické podmínky našeho území ve vztahu k zajištění bezpečnosti provozu vozidel na pozemních komunikacích stejné požadavky na minimální hloubku drážek dezénu pneumatik, jaké jsou požadovány u vozidel kategorie L, která jsou registrovaná v ČR (viz odst. 4.2.1).
4.3 Indikátory opotřebení běhounu pneumatik u vozidel kategorie L
Současní výrobci motocyklů specializují svoji výrobu podle požadavků zákazníků. Vznikají různé modifikace motocyklů od sportovních přes cestovní, schoppery, endura až po crossové motocykly do těžkých terénů. Každé použití motocyklu vyžaduje jiný druh vzorku běhounu pneumatik. Jiný vzorek je vyžadován u sportovních motocyklů, kde se jízda za deštivého počasí nepředpokládá a jiné požadavky jsou vyžadovány u crossových motocyklů, které jezdí převážně v blátivém terénu. Předpis EHK OSN č. 75 indikátory opotřebení pneumatik nevyžaduje, a proto ne u všech motocyklových pneumatik nalezneme indikátory opotřebení. Indikátory opotřebení se zpravidla nevyskytují u pneumatik určených do terénu (obr. 13) nebo u pneumatik speciálně zaměřených pro sportovní jízdu (obr. 14).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatiky - STK
Áca1 píše: To ale neznamena,ze neexistuje nebo ze je opomijen.
Apropos,zvysim ti vzdelani.Rychlostni index je to pismeno za rozmerem pneu v TP
Asi jsem se špatně vyjádřil. Co je rychlostní index samozřejmě vím, ale nikdy jsem neslyšel, že by se řešil na STK!
Když budu jezdit max. do 160 km/h, tak mi přeci nikdo nemůže nařizovat, že si mám kupovat gumu o předepsaných rozměrech s rychlostním limitem pro 200 km/h.
FILODENDRON píše: Asi jsem se špatně vyjádřil. Co je rychlostní index samozřejmě vím, ale nikdy jsem neslyšel, že by se řešil na STK!
Když budu jezdit max. do 160 km/h, tak mi přeci nikdo nemůže nařizovat, že si mám kupovat gumu o předepsaných rozměrech s rychlostním limitem pro 200 km/h.
Tak to ja bych umrel blbej,kdyby mi to nerekly na posledni STK s tim,ze ty spunty proste Hacka nejsou ale ze mi to da protoze si je tam po technicky stejne dam,tak ze mi usetri praci....
Naposledy editováno 30.10.2013 19:01:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35274 | Dnes v 08:26 Veverčák |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | Včera v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |