Zkontrojuj taky uhlíky jestli nejsou sjetý, nebo zlomený.
Jezdíš tak, aby si měl otáčky alespoň v zelenym poli otáčkoměru? Setkal jsem se s člověkem, který 350tku, tak podtáčel, že prostě dobíjet nestíhala.
Naposledy editováno 11.03.2013 23:39:30
1. Kontrolka dobíjení svítí - nesvítí?
2. Baterka..... kolik let?
3. Napětí na baterce po nastartování vzroste, nereaguje, kolísá?
kontrolka dobíjení nesvítí, stáří baterky fakt nevím,,, bohužel jsem ještě nestihl změřit ten bod 3
EDit: ale zitra to změřim
Naposledy editováno 12.03.2013 20:19:24
A teď nevím jestli to špatně dobíjí nebo mi to ruší ten multimetr. Nějaké rady jak spotupovat dál? díky
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 špatně dobíjí
Výsledek je, že napětí už vůbec neskáče a dá se změřit :)
A teď k naměřeným hodnotám:
Při otáčkách asi 2000 se napětí BEZ ZAPNUTÝCH světel pohybuje asi kolem 14,2-14,3V. Motor můžu tůrovat jak chci a napětí nepřekročí 14,5V.
A se ZAPNUTÝMI SVĚTLY je při otáčkách cca 2500 napětí kolem 13,8V. Ovšem když vytůruju motorku napětí roste až na hodnotu 14,8V. Je to ok?
Co mám udělat v dalším kroku? díky za rady
Naposledy editováno 22.03.2013 14:43:28
Naposledy editováno 23.03.2013 09:09:23
A se ZAPNUTÝMI SVĚTLY je při otáčkách cca 2500 napětí kolem 13,8V. Ovšem když vytůruju motorku napětí roste až na hodnotu 14,8V. Je to ok?
ANO, takto je to v pořádku.
ŘÍdil jsem se podle návodu z jawamanie příspěvěk 15 000 a taky z dílenské příručky z jawy na kontrolu dobíjení.
Problém je takový, že napětí na svorce D+ regulátoru, na svorce 30/50 a 87 relé kontrolky nabíjení, při zastrčeném klíčku má být + - stejné jak na baterce. Já tam mám ovšem o 2V míň.
Podle návodu je napsane, že mám hledat na přivodu k regulátoru. Nesetkal se někdo s tímto problémem? nebo ten úbytek 2V můžu zanedbat? Jsem amatér amatérů, ale rád bych se něco přiučil.
Nevítě aspon přibližně kde by mohla být chyba? na co se mám zaměřit? díky za odpověď
No, taky můžeš mít špatnou kostru, takže na baterce naměříš, ale přechodový odpor uzemění to srazí. Nedá se říct po netu, kde máš závadu. Prostě všecko projdi. Jsou-li části v pořádku, bude i celek z křemene
Naposledy editováno 24.04.2013 13:48:04
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 špatně dobíjí
Lord_Detonator píše: Jop, napětí na baterce poklesne ze 12,7 na 12,3 to tedy vysvětluje ty spotřebiče. Ale napětí třeba na B+ usměrňovače není 12,3 ale 11,9V takže mám "ucpané vodiče"?
Pokud seš si jistý, že je něco špatně... můžeš mít někde přechodový odpor, špatný kontakt. Postupuj postupně.
Ale po dnešním měření sem naměřil při rozsvícených světlech při +- 3000ot jen bídných 13V. Tak už mě to opravdu začíná m*dat. Na svorce d+ permanentně 10V i když je na baterce 12.... Snažil jsem se najít příčinu, z části jsem vyměnil konektory za nové, ale stejně to je pořád nanic. Asi to vypadá na to, že koupim kabelky a natahnu všechno odznova nebo ja nevim co už s tym :) . Zitra si jdu pro baterku Yuasa co jsem si objednal, ale davat ji tam nebudu když mi to hlásí bídných 13V
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |